Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem


Foxtryy
 Udostępnij

Pytanie

Chciałem wprowadzić trochę życia w serwer i dodaje npcty które mają różne właściwości.
Jednym z nich miał być dealer, ale podczas gdy skrypt jest na serwerze i użyje się przedmiotu, serwer się po prostu resetuje.

Skrypt: 



Czy jest tam jakiś błąd który to powoduje? Przy żadnym innym nie miałem problemu.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Kod umieszczam na code.skript.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, Foxtryy napisał:

Chciałem wprowadzić trochę życia w serwer i dodaje npcty które mają różne właściwości.
Jednym z nich miał być dealer, ale podczas gdy skrypt jest na serwerze i użyje się przedmiotu, serwer się po prostu resetuje.

Skrypt: 



Czy jest tam jakiś błąd który to powoduje? Przy żadnym innym nie miałem problemu.

Podaj:

  • wersję serwera
  • silnik serwera
  • wersję Skripta
  • listę pluginów (same dodatki do Skripta wystarczą)
  • błędy w konsoli

1. Ubolewam nad tym, że używasz mieszanki delayów w formatowaniu GUI i SkQuery do formatowania slotów. Nie dość, że ten dodatek sam w sobie pozwala graczom na bugowanie GUI to te delaye znacznie ułatwiają robotę.

2. Niepotrzebnie w linijce nr 18 wykonujesz poprzez gracza komendę, GUI przecież nie jest zamykane.

3. Sprawdź za pomocą serii 'send' w evencie 'on right click' do którego momentu jest wykonywany kod. Przy zatrzymaniu pracy serwera powinna ukazać się jakaś poszlaka.

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Foxtryy napisał:

Czy jest tam jakiś błąd który to powoduje? Przy żadnym innym nie miałem problemu.

to raczej ty powinieneś nam to powiedzieć :_:

  • wersja skripta
  • wersja serwera
  • silnik serwera
  • wersja skquery
  • ewentualne błędy podczas ładowania sryptu
  • log z konsoli po użyciu komendy / wywaleniu serwera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Proszę wybaczyć xD

  • wersja serwera: 1.16.1
  • silnik serwera: Spigot 1.16.1
  • wersja Skripta: Skript v2.5.2
  • lista pluginów (same dodatki do Skripta wystarczą): SkQuery 4.1.4, SkBee, WildSkript
  • błędy w konsoli: 

    Przy samym włączeniu/loadingu skryptów wkazuje zero błędów:
    Spoiler
    [16:08:14] [Server thread/INFO]: [Skript] Loaded 15 variables in 0.0 seconds
    [16:08:17] [Server thread/INFO]: [Skript] All scripts loaded without errors.
    [16:08:17] [Server thread/INFO]: [Skript] Loaded 9 scripts with a total of 19 triggers and 49 commands in 3.24 seconds
    [16:08:17] [Server thread/INFO]: [Skript] Finished loading.

     


    Tutaj przy użyciu przedmiotu i wywaleniu serwera:
    Spoiler
    [16:18:20] [Server thread/ERROR]: Encountered an unexpected exception
    java.lang.AssertionError: TRAP
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.ItemStack.checkEmpty(ItemStack.java:99) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.ItemStack.setCount(ItemStack.java:884) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.PlayerInteractManager.a(PlayerInteractManager.java:407) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.PlayerConnection.a(PlayerConnection.java:1353) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.PacketPlayInBlockPlace.a(PacketPlayInBlockPlace.java:28) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.PacketPlayInBlockPlace.a(PacketPlayInBlockPlace.java:1) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.PlayerConnectionUtils.lambda$0(PlayerConnectionUtils.java:19) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.TickTask.run(SourceFile:18) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.IAsyncTaskHandler.executeTask(SourceFile:144) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.IAsyncTaskHandlerReentrant.executeTask(SourceFile:23) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.IAsyncTaskHandler.executeNext(SourceFile:118) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.MinecraftServer.aZ(MinecraftServer.java:943) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.MinecraftServer.executeNext(MinecraftServer.java:936) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.IAsyncTaskHandler.awaitTasks(SourceFile:127) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.MinecraftServer.sleepForTick(MinecraftServer.java:920) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.MinecraftServer.v(MinecraftServer.java:852) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at net.minecraft.server.v1_16_R1.MinecraftServer.lambda$0(MinecraftServer.java:164) ~[spigot-1.16.1.jar:git-Spigot-9639cf7-4b9bc9d]
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:748) [?:1.8.0_201]
    [16:18:20] [Server thread/ERROR]: This crash report has been saved to: /home/servers/683273/./crash-reports/crash-2020-12-11_16.18.20-server.txt
    [16:18:20] [Server thread/INFO]: Stopping server

     


    Zajmuje się takim czymś pierwszy raz i wiem, że robię niektóre rzeczy okrężną drogą, ale dopiero się uczę 
     
    Cytat

    3. Sprawdź za pomocą serii 'send' w evencie 'on right click' do którego momentu jest wykonywany kod. Przy zatrzymaniu pracy serwera powinna ukazać się jakaś poszlaka.

    ^ Jeżeli chodzi o to - wydaje mi się, że serwer wykonuje kod do końca po czym zostaje zamknięty, ale może coś źle sprawdziłem. Na dole ostatnie wpisy konsoli przed wyrzuceniem. Co ciekawe - nie wywala w jednym momencie. Czasami wykonuje wszystko, czasami wywala przy drugiej fazie a czasami od razu po użyciu przedmiotu i wykonaniu 1 części kodu a innym razem można spokojnie używać wszystkiego, ale za którymś razem wywala, tak czy inaczej z moich obserwacji, zawsze wykonywane jest wszystko do końca. Gui działa bez problemu (jeżeli chodzi o crashe) i raczej jest to sprawka samego przedmiotu do użytku.

    Spoiler
    [16:29:13] [Server thread/INFO]: Foxtryy died
    [16:29:13] [Server thread/INFO]: [?W] Foxtryy zmar? od przedawkowania.
    [16:29:25] [Server thread/ERROR]: Encountered an unexpected exception

     

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, błędy umieszczam w spoilerach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -1

dobra, czas na zmiany:

  • zmień spigota na paper - jest dużo lepszy
  • zmień wersję z 1.16.1 na 1.16.4 - nie jest to żaden przeskok - po prostu nowsza wersja jest zawsze bardziej stabilna i ma mniej błędów
  • pozbądź się wildskripta - nie wiem czy posiadasz jakiś fork czy nie, ale jedno wiem na pewno - oficjalny wildskript nie działa na nowych wersjach ba, jest na nich zbędny bo wszystkie efekty przejął z niego czysty skript i większe dodatki
    wcale bym się nie zdziwił gdyby to właśnie on był powodem crashy.
Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...