Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem


TheFightaz
 Udostępnij

Pytanie

Siemka,
Potrzebuje pomocy w skrypcie
Mam napisany cały kod wraz ze zmiennymi, ale gdy ustawiam to w kodzie to nie zbyt to działa.

Jezeli jest 5 to je ma zabierac i dawac beacon, ale gdy nawet mam te 5 tych coinsów to i tak pisze to co w else.

on inventory click:
	inventory name of current inventory of player is "&2&lMC&6&lSquare&f&l.pl &8&l| &6&lKUPNO &8&l|":
		clicked slot is 6:
			if {sqcoin.kupio.%player%} is 5:
				remove 5 from {sqcoin.kupio.%player%}
				add 1 beacon to player's inventory
				send "&2&lMC&6&lSquare&f&l.pl &8&l| &7- &aPomyślnie zakupiłeś &b&lBEACON &aza &6&lSquare&f&lCoinsy!"
			else:
				send "&2&lMC&6&lSquare&f&l.pl &8&l| &7- &cNie masz wystarczająco &6&lSquare&f&lCoinsów!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
19 minut temu, TheFightaz napisał:

Siemka,
Potrzebuje pomocy w skrypcie
Mam napisany cały kod wraz ze zmiennymi, ale gdy ustawiam to w kodzie to nie zbyt to działa.

Jezeli jest 5 to je ma zabierac i dawac beacon, ale gdy nawet mam te 5 tych coinsów to i tak pisze to co w else.

1. Nie zablokowałeś wyciągania przedmiotów z GUI. Nie wiem czy to jest zamierzony zabieg z twojej strony, jeżeli nie to dodaj za pierwszym lub drugim warunkiem (w zależności od tego czy zablokowany ma być jedynie ten slot czy też całe GUI) efekt 'cancel event'.

2. W skrypcie sprawdzasz czy wartość zmiennej dokładnie wynosi 5. Jesteś pewien, że nie wynosi przykładowo 7 albo 5.01?

Możesz wysłać wartość zmiennej na czacie, aby sprawdzić czy problem wynika z tej właśnie wartości.

send "%{sqcoin.kupio.%player%}%"

EDIT:

Pamiętaj również, aby upewnić się, że zmienna jest typem 'integer' lub 'number'.

3. W zły sposób nazywasz zmienne. Powinieneś używać list zmiennych, które pozwalają na o wiele łatwiejszą kontrolę nad wieloma zmiennymi.

Dla list zmiennych charakterystyczne są podwójne dwukropki jako separatory.

loop {sqcoin::kupio::*}: # Zapętlasz wszystkie zmienne zaczynające się na "sqcoin::kupio"
	send "Gracz %loop-index% posiada %loop-value% coinsów!"
    
clear {sqcoin::kupio::*} # Czyścisz wszystkie zmienne, które zaczynają się na "sqcoin::kupio"

send "%size of {sqcoin::kupio::*}%" # Wysyłasz ile łącznie zmiennych zaczynających się na "sqcoin::kupio" jest zapisanych

Powyższych operacji nie wykonasz ze zwykłymi zmiennymi.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player contains "<nazwa gui>":
        if player's current inventory's slot slot is <item>:


(dalsza cześć)
weż tego spróbuj:

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...