Skocz do zawartości
  • 0

Zmiana skryptu na przyciąganie.


giteczek12PL

Pytanie

Mam skrypt na tzn. przyciaganie. I chcialbym aby go troche zmienic. To znaczy ze gracz majac kilof o nazwie "xxx" klikajac na niego ppm, odpala przyciaganie graczy do siebie, chowa kilof i dalej mu przyciaga tych graczy, po ponownym kliknieciu ppm efekt sie wylacza, jakies propozycje jak to zrobic?


Kod:

 

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Zmieniam tytuł na poprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, giteczek12PL napisał:

Mam skrypt na tzn. przyciaganie. I chcialbym aby go troche zmienic. To znaczy ze gracz majac kilof o nazwie "xxx" klikajac na niego ppm, odpala przyciaganie graczy do siebie, chowa kilof i dalej mu przyciaga tych graczy, po ponownym kliknieciu ppm efekt sie wylacza, jakies propozycje jak to zrobic?

Nasłuchujesz do eventu 'on right click', sprawdzasz czy narzędziem gracza jest ten kilof. Jeżeli tak, ustawiasz jakąś zmienną dla niego na 'true'. Następnie w periodicalu, np. 'every 3 seconds' zapętlasz wszystkich graczy, sprawdzasz czy zmienna tego loop-playera jest ustawiona na true, jeżeli tak to zapętlasz graczy wokół niego w danym promieniu i popychasz ich w kierunku gracza za pomocą:

push loop-player (vector from loop-player to player)

Oczywiście w drugiej pętli należy sprawdzić czy loop-playerem nie jest ten event-player.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, giteczek12PL napisał:

a jak go wylaczyc, ten kilof w sensie? zrobic kolejny event on rightclick?

W evencie 'on right click' po sprawdzeniu narzędzia gracza sprawdzasz czy zmienna jest ustawiona, jeżeli tak, to ją czyścisz.

Załączam "pseudo kod", który powinien ci pomóc w zrozumieniu struktury skryptu.

right click:
	sprawdzanie narzędzia gracza:
		czy zmienna jest ustawiona:
			wyczyść zmienną
		else:
			ustaw zmienną na true
			
every 3 seconds:
	zapętlanie wszystich graczy:
		czy zmienna loop-playera jest ustawiona:
			zapętlanie wszystkich graczy w promieniu 20 kratek od loop-player:
				sprawdzanie czy loop-player-2 to nie jest loop-player-1:
					popychanie loop-player-2 w kierunku loop-player-1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...