Skocz do zawartości
  • 0

On step on pressure plate


Nayan
 Udostępnij

Pytanie

Dzień dobry,

Dzisiaj mam problem z prostym eventem:

on step on light weighted pressure plate:
	broadcast "test"

Po przeładowaniu pokazuje, że nie ma żadnych błędów, ale event broadcast nie zostaje wykonany, nic się nie dzieje. Sprawdzałem z różnymi płytkami i to samo zawsze jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Nayan napisał:

Dzień dobry,

Dzisiaj mam problem z prostym eventem:


on step on light weighted pressure plate:
	broadcast "test"

Po przeładowaniu pokazuje, że nie ma żadnych błędów, ale event broadcast nie zostaje wykonany, nic się nie dzieje. Sprawdzałem z różnymi płytkami i to samo zawsze jest.

Ten event powinien ci pomóc w rozwiązaniu problemu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Poprzez event-block powinieneś być w stanie przechwycić wciśniętą płytkę naciskową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Ten event powinien ci pomóc w rozwiązaniu problemu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Poprzez event-block powinieneś być w stanie przechwycić wciśniętą płytkę naciskową.

Nie rozumiem chyba, próbowałem użyć tego, ale nie działa. Mógłbyś mi pokazać co masz na myśli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Nayan napisał:

Nie rozumiem chyba, próbowałem użyć tego, ale nie działa. Mógłbyś mi pokazać co masz na myśli?

Zrób taki prosty kod i sprawdź czy zostanie wysłany broadcast na czacie.

on step on pressure plate:
	broadcast "Test"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Nayan napisał:

No właśnie nie zostaje wysłany

Możliwe, że z tym eventem w Skript'cie coś jest nie tak.

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent
	org.bukkit.event.block.Action
	org.bukkit.Material
	
on PlayerInteractEvent:
	if event.getAction() == Action.PHYSICAL:
		if event.getClickedBlock().getType() == Material.STONE_PRESSURE_PLATE:
			broadcast "Test"

Spróbujemy jeszcze z Javą. Wymagany dodatek skript-reflect. Spróbuj wejść na dębową płytkę naciskową.

Jeżeli by coś nie zadziałało, tutaj masz Material wszystkich płytek naciskowych:

Spoiler
  • STONE_PRESSURE_PLATE

  • OAK_PRESSURE_PLATE

  • SPRUCE_PRESSURE_PLATE

  • BIRCH_PRESSURE_PLATE

  • JUNGLE_PRESSURE_PLATE

  • ACACIA_PRESSURE_PLATE

  • DARK_OAK_PRESSURE_PLATE

  • CRIMSON_PRESSURE_PLATE

  • WARPED_PRESSURE_PLATE

  • POLISHED_BLACKSTONE_PRESSURE_PLATE

Podmieniasz to na końcu przedostatniej linijki, raczej się w tym połapiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 godzin temu, Kormic napisał:

Możliwe, że z tym eventem w Skript'cie coś jest nie tak.


import:
	org.bukkit.event.player.PlayerInteractEvent
	org.bukkit.event.block.Action
	org.bukkit.Material
	
on PlayerInteractEvent:
	if event.getAction() == Action.PHYSICAL:
		if event.getClickedBlock().getType() == Material.STONE_PRESSURE_PLATE:
			broadcast "Test"

Spróbujemy jeszcze z Javą. Wymagany dodatek skript-reflect. Spróbuj wejść na dębową płytkę naciskową.

Jeżeli by coś nie zadziałało, tutaj masz Material wszystkich płytek naciskowych:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość
  • STONE_PRESSURE_PLATE

  • OAK_PRESSURE_PLATE

  • SPRUCE_PRESSURE_PLATE

  • BIRCH_PRESSURE_PLATE

  • JUNGLE_PRESSURE_PLATE

  • ACACIA_PRESSURE_PLATE

  • DARK_OAK_PRESSURE_PLATE

  • CRIMSON_PRESSURE_PLATE

  • WARPED_PRESSURE_PLATE

  • POLISHED_BLACKSTONE_PRESSURE_PLATE

Podmieniasz to na końcu przedostatniej linijki, raczej się w tym połapiesz.

Dzięki, pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...