RediQ 3 Opublikowano 25 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 (edytowane) on damage: if name of attacker's tool is "Glitch": push victim up with force 5 wait 1 seconds push victim down with force 10 nie raz dziala a nie raz ne dziala ;/ jak bije kogos to raz wyrzuca go a raz nie Edytowane 25 listopada 2020 przez CountingDogs Wstawiam w code Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 25 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 Teraz, RediQ napisał: nie raz dziala a nie raz ne dziala ;/ jak bije kogos to raz wyrzuca go a raz nie Dlatego, że przy każdym uderzeniu tworzysz nowe odliczanie i popychanie w dół nakłada się w wypychaniem w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RediQ 3 Opublikowano 25 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: Dlatego, że przy każdym uderzeniu tworzysz nowe odliczanie i popychanie w dół nakłada się w wypychaniem w górę. to jak mam przeksztalcic skrypt zeby dzialalo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 25 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 (edytowane) 1 minutę temu, RediQ napisał: to jak mam przeksztalcic skrypt zeby dzialalo ;/ Jeżeli nie napisałeś do czego jest ci potrzebny taki skrypt, to nie mam czego ci doradzać. Opisiz jaki efekt chcesz osiągnąć, a będę w stanie cię nakierować. Edytowane 25 listopada 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RediQ 3 Opublikowano 25 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: Jeżeli nie napisałeś do czego jest ci potrzebny taki skrypt, to nie mam czego ci doradzać. Opisiz jaki efekt chcesz osiągnąć, a będę w stanie cię nakierować. testowy skrypt chcialem zrobic tak ze jak sie uderzy gracza to gracza wyrzuci w gore i gwaltownie w dol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 25 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2020 (edytowane) 6 minut temu, RediQ napisał: testowy skrypt chcialem zrobic tak ze jak sie uderzy gracza to gracza wyrzuci w gore i gwaltownie w dol Musiałbyś najpewniej zrobić jakąś zmienną, która sprawdzałaby czy odliczanie się zakończyło. Przy jego rozpoczęciu zmienna byłaby ustawiana, a po zakończeniu byłaby czyszczona. Jeżeli odliczanie trwa (czyli jeżeli zmienna jest ustawiona), a gracz został uderzony, to w takim wypadku nie będzie go wypychało w ogóle. Edytowane 25 listopada 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RediQ 3
on damage: if name of attacker's tool is "Glitch": push victim up with force 5 wait 1 seconds push victim down with force 10
nie raz dziala a nie raz ne dziala ;/
jak bije kogos to raz wyrzuca go a raz nie
Edytowane przez CountingDogsWstawiam w code
Notatka dodana przez CountingDogs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.