Skocz do zawartości
  • 0

Problem w skrypcie na GM


oponeq
 Udostępnij

Pytanie

Witam! Mam problem w moim skrpcie na tryb gry wygląda on tak:

command /tryb [<text>]:
    permission: admin.tryb
    permission message: Nie masz uprawnien!
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&8 >> &ePoprawne uzycie komendy: /tryb <1/2/0>" to player
            stop
            
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "1":
                set gamemode of player to creative
                send "&8 >> &eZmieniono tryb gry dla &f&l%player%" to player
                stop
        
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "2":
                set gamemode of player to adventure
                send "&8 >> &eZmieniono tryb gry dla &f&l%player%" to player
                stop
                
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "0":
                set gamemode of player to survival
                send "&8 >> &eZmieniono tryb gry dla &f&l%player%" to player
                stop


i chciałbym aby po wpisaniu komendy typu /tryb 6 albo inną za wysoką wartość wyskakiwał na chacie tekst "&8 >> &6Nie poprawna wartość komendy."

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, oponeq napisał:

Witam! Mam problem w moim skypnie na tryb gry wygląda on tak:

Niepotrzebnie sprawdzasz wielokrotnie czy arg 1 jest ustawiony. Wystarczyłoby to raz sprawdzić, a nawet właściwie niewymagane jest sprawdzanie tego. Możesz sprawdzić czy argument nr 1 nie jest ustawiony, bądź posiada jakąś wartość.

if arg 1 is not set:
	# Kod nr 1
if arg 1 is "1":
	# Kod nr 2
else if arg 1 is "2":
	# Kod nr 3
# I tak dalej...	

 

1 minutę temu, oponeq napisał:

chciałbym aby po wpisaniu komendy typu /tryb 6 albo inną za wysoką wartość wyskakiwał na chacie tekst "&8 >> &6Nie poprawna wartość komendy."

Musisz zmienić typ argumentu 1 na 'integer' w pierwszej linijce komendy (zamieniasz 'text' na 'integer') i wtedy porównywać arg 1 do liczby. Przed porównywaniem do liczb musisz sprawdzić czy arg 1 jest większy bądź równy 6, za pomocą warunku:

if arg 1 is greater than or equal to 6:
	send "Zbyt duża wartość!"
	stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...