Nefiu 2 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 Mam pytanko. Jak zrobić że jak kliknę lewym przyciskiem myszki na npc o nazwie: Siema i mam permisje: permisja.fabula.1 to wyśle mi wiadomość siema i mój nick... Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 2 minuty temu, Nefiu napisał: Mam pytanko. Jak zrobić że jak kliknę lewym przyciskiem myszki na npc o nazwie: Siema i mam permisje: permisja.fabula.1 to wyśle mi wiadomość siema i mój nick... Z góry dziękuję Używasz eventu 'on left click', sprawdzasz 'display name' klikniętego entity (clicked entity), sprawdzasz czy gracz posiada permisję "permisja.fabula.1" i jeżeli warunki się zgadzają, to wysyłasz wiadomość "siema %player%". Cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nefiu 2 Opublikowano 24 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Kormic napisał: Używasz eventu 'on left click', sprawdzasz 'display name' klikniętego entity (clicked entity), sprawdzasz czy gracz posiada permisję "permisja.fabula.1" i jeżeli warunki się zgadzają, to wysyłasz wiadomość "siema %player%". Cała filozofia. on left click: if display name of entity is "&9&lPaiks": if player has permission "permisja.fabula.1": if {fabula.%player%} is 0: send "&c&lQuest &e&l-> &9&lPaiksOfficial&7&l: Siema %player%" else: send "&c&lFabuła już w krótce&7&l..." command /fabula [<offlineplayer>]: permission: Pemrisja.fabula trigger: if arg 1 is not set: set {fabula.%player%} to 0 send "&a&lSiema" to player if arg 1 is set: set {fabula.%arg-1%} to 0 I ten kod nie działa... Edytowane 24 listopada 2020 przez wiktorm12 Umieszczam w code Notatka dodana przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 Teraz, Nefiu napisał: I ten kod nie działa... Użyj wyrażenia 'clicked entity'. Jeżeli nie poskutkuje, użyj eventu 'on damage' i sprawdzaj display name victima. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nefiu 2 Opublikowano 24 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Kormic napisał: Użyj wyrażenia 'clicked entity'. Jeżeli nie poskutkuje, użyj eventu 'on damage' i sprawdzaj display name victima. on damage: if display name victim is "&9&lPaiks": if player has permission "permisja.fabula.1": if {fabula.%player%} is 0: send "&c&lQuest &e&l-> &9&lPaiksOfficial&7&l: Siema %player% else: send "&c&lFabuła już w krótce&7&l..." A teraz ?? Edytowane 24 listopada 2020 przez wiktorm12 Umieszczam w code Notatka dodana przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 24 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2020 1 minutę temu, Nefiu napisał: A teraz ?? Dlaczego mnie się pytasz? Tak trudno samemu przetestować kod? ... Zapomniałeś dodać przed 'victim' słówko 'of'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nefiu 2
Mam pytanko.
Jak zrobić że jak kliknę lewym przyciskiem myszki na npc o nazwie: Siema i mam permisje: permisja.fabula.1 to wyśle mi wiadomość siema i mój nick...
Z góry dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.