command /resetlisty [<player>]:
permission: op
trigger:
if arg-1 is set:
loop {lista::*}:
#cos tu nie gra...
if arg-1 is {lista::%loop-value%}:
delete {lista::%arg-1%}
send "Usunięto z listy gracza: %arg-1%" to all players
stop
else:
send "Gracz %arg-1% nie jest na liście" to player
stop
else:
delete {lista::*}
stop
Powyższy kod nie działa mi poprawnie tak jakby wewnętrznego if'a mi nie wykonywało/pomijało całkowicie.. Nie wiem też, czy poprawnie odczytuję pętlą listę. Proszę o pomoc ;c
Pytanie
DirtyHeroine 0
Powyższy kod nie działa mi poprawnie tak jakby wewnętrznego if'a mi nie wykonywało/pomijało całkowicie.. Nie wiem też, czy poprawnie odczytuję pętlą listę. Proszę o pomoc ;c
Edytowane przez CountingDogsPoprawiam nazwę wątku.
Notatka dodana przez CountingDogs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.