Skocz do zawartości
  • 0

Obrazenia


giteczek12PL
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command dmg:
	trigger:
		if {dmg::%player%}:
			delete {dmg::%player%}
			send "wyłączyłeś obrażenia"
		else:
			set {dmg::%player%} to true
			send "włączyłes obrażenia"

on damage:
	send "[DMG] %victim% otrzymał %final damage% obrażeń"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, giteczek12PL napisał:

Pisze jeden error "final damage" is not an entity type.
Rowniez mam pytanie odnosnie wyswietlania informacji o damage w gracza, da sie tak zrobic?

nie wiem jaką masz wersję skript bo oczywiście nie podałeś bo po co, ale informuję że do wyrażenia 'final damage' potrzebne jest minimum skript w wersji 2.2-dev19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...