Pixeel133 0 Opublikowano 17 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 kolejny już błąd... There's no world in periodic event if no world is given in the event (e.g. like 'every hour in "world"') every second: if player's held item is bow named "&5Young Dragon Bow": set the player's walk speed to 3 else: set the player's walk speed to 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 17 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 12 minut temu, Pixeel133 napisał: kolejny już błąd... Dobra, błąd widzę już po pierwszych 5 sekundach. Jak player ma być niby użyty w pętli? Przecież to nie jest żadne zdarzenie, nie ma żadnego wykonawcy. To jest po prostu fragment kodu, który wykonuje się co jakiś czas. Jeżeli chcesz zastosować to do wszystkich graczy, zapętl ich i użyj zmiennej 'loop-player'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pixeel133 0 Opublikowano 17 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 W dniu 17.11.2020 o 20:17, Kormic napisał: Dobra, błąd widzę już po pierwszych 5 sekundach. Jak player ma być niby użyty w pętli? Przecież to nie jest żadne zdarzenie, nie ma żadnego wykonawcy. To jest po prostu fragment kodu, który wykonuje się co jakiś czas. Jeżeli chcesz zastosować to do wszystkich graczy, zapętl ich i użyj zmiennej 'loop-player'. no więc zmieniłem kod na taki i dalej to samo every second: loop all players: if loop-player's held item is bow named "&5Young Dragon Bow": set the player's walk speed to 3 else: set the player's walk speed to 1 W dniu 17.11.2020 o 20:25, Pixeel133 napisał: no więc zmieniłem kod na taki i dalej to samo every second: loop all players: if loop-player's held item is bow named "&5Young Dragon Bow": set the player's walk speed to 3 else: set the player's walk speed to 1 ok nie ważne sam zepusłem Łączę posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 17 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 Teraz, Pixeel133 napisał: ok nie ważne sam zepusłem Chyba zauważyłeś błąd, nadal używałeś 'player' zamiast 'loop-player'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pixeel133 0 Opublikowano 17 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 (edytowane) W dniu 17.11.2020 o 20:27, Kormic napisał: Chyba zauważyłeś błąd, nadal używałeś 'player' zamiast 'loop-player'. tak ale teraz mam kolejny, otóż łuku nie trzymam i jestem szybki a po śmierci chwile mega wolny every second: loop all players: if loop-player's held item is bow named "&5Young Dragon Bow": set the loop-player's walk speed to 3 if loop-player held any item: set the loop-player's walk speed to 2 There's no loop that matches if 'loop-player held any item:' Edytowane 26 listopada 2020 przez xNightPower_ Naprawiam formatowanie w kodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-2 Dejf 1 Opublikowano 17 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 (edytowane) every second: loop all players: if loop-player's held item is bow named "&5Young Dragon Bow": set the loop-player's walk speed to 3 if loop-player held any item: set the loop-player's walk speed to 2 Edytowane 18 listopada 2020 przez xAxee Poprawiam formatowanie Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pixeel133 0 Opublikowano 17 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 listopada 2020 (edytowane) There's no loop that matches 'if loop-player held any item:' Edytowane 18 listopada 2020 przez xAxee Wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Pixeel133 0
kolejny już błąd...
There's no world in periodic event if no world is given in the event (e.g. like 'every hour in "world"')
every second: if player's held item is bow named "&5Young Dragon Bow": set the player's walk speed to 3 else: set the player's walk speed to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.