Skocz do zawartości
  • 0

nie dziala mi skrypt z particle


DaresiQQ
 Udostępnij

Pytanie

witam o to skrypt:

command /medbayscan:
    trigger:
        execute server command "particle portal ~ ~ ~ 1 1 1 1 1000 normal"
        send "&b&l3..."
        wait 1 second
        execute server command "particle portal ~ ~ ~ 1 1 1 1 1000 normal"
        send "&b&l2..."
        wait 1 second
        execute server command "particle portal ~ ~ ~ 1 1 1 1 1000 normal"
        send "&b&l1..."
        wait 1 second
        execute server command "particle cloud ~ ~ ~ 1 1 1 1 100 normal"
        send "&a&lPomyslnie wykonano skan."

 

nie wiem w czym tu jest blad, pisze ze efekt wlaczyl sie ale nie dziala jak jest commandblock i sie kliknie guzikiem, jak zrobic zeby dawalo particlesy tam gdzie commandblock? (ps. robie serwer amongus)

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, DaresiQQ napisał:

nie wiem w czym tu jest blad

1. Powinno być właściwie "execute console command".

2. Zamiast wykonywać komendy przez konsolę powinieneś zainteresować się tworzeniem ich za pomocą Skripta.

Składnia:

# Tak:
(play|show) %visual effects% (on|%directions%) %entities/locations% [(to %players%|in (radius|range) of %number%)]
# Lub:
(play|show) %number% %visual effects% (on|%directions%) %locations% [(to %players%|in (radius|range) of %number%)]

# Różnią się możliwością podania ilości efektów

Nawiasy zwykłe oznaczają konieczność wyboru jednej z dwóch rzeczy, natomiast nawiasy kwadratowe oznaczają opcjonalność, mogą rzecz jasna wpłynąć na działanie efektu, ale są nieobowiązkowe. Wszystko między procentami należy uzupełnić.

Lista wszystkich dostępnych efektów:

Spoiler

ender signal, mobspawner flames, potion break, smoke, hurt, wolf smoke, wolf hearts, wolf shaking, sheep eating, iron golem offering rose, villager hearts, angry villager entity, happy villager entity, witch magic, zombie turning to a villager, firework explosion, arrow particles, jumping rabbit, love hearts, squid rotation reset, entity poof, guardian target, block with shield, shield break, armor stand hit, hurt by thorns, iron golem sheathing rose, resurrection by totem, hurt by drowning, hurt by explosion, firework's spark, critical hit, magical critical hit, potion swirl, transparent potion swirl, spell, spell, witch spell, note, portal, flying glyph, flame, lava pop, footstep, water splash, smoke particle, huge explosion, large explosion, explosion, void fog, small smoke, cloud, coloured dust, snowball break, water drip, lava drip, snow shovel, slime, heart, angry villager, happy villager, large smoke, item crack, block break, block dust, end rod, falling dust, totem, spit, squid ink, bubble pop, current down, bubble column up, nautilus, dolphin, sneeze, campfire cosy smoke, campfire signal smoke, composter, flash, falling lava, landing lava, falling water, dripping honey, falling honey, landing honey, falling nectar, ash, crimson spore, soul fire flame, warped spore, dripping obsidian tear, falling obsidian tear, landing obsidian tear, soul, reverse portal, white ash

Oczywiście niektóre mogą nie działać ze względu na to, że posiadasz przykładowo starszą wersję (np. 1.10), a dany efekt został dodany w wersji powiedzmy 1.15.

Należy również pamiętać o tym, że niektóre efekty są tzw. "entity particle", co oznacza, że można je jedynie pokazywać na jakimś mobie lub graczu (pokazałem jak to się robi w drugim przykładzie).

Przykłady:

on break of stone:
	play 10 mob spawner flames at event-block
    
command /efekt:
	trigger:
		play wolf hearts on player

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DaresiQQ napisał:

a jakbym chcial dodac na koncu taki dzwiek pomyslnego zakonczenia skanu to czym bym mogl to dodac?

Tutaj należy użyć efektu 'play sound'.

Składnia:

play sound[s] %texts% [(in|from) %sound category%] [(at|with) volume %number%] [(and|at|with) pitch %number%] at %locations% [for %players%]
# Lub:
play sound[s] %texts% [(in|from) %sound category%] [(at|with) volume %number%] [(and|at|with) pitch %number%] [(to|for) %players%] [(at|from) %locations%]

Przykłady:

on join:
	wait 1 second
	play sound "entity.experience_orb.pickup" with volume 5 and pitch 5 to player
    
on death of player:
	play sound "entity_blaze_ambient" to victim    

Pełna lista dźwięków jest Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

PS.

Pamiętaj na przyszłość, że 1 wątek to 1 zlecenie/problem/pytanie. Nie naginaj tej zasady, aby zachować ład i porządek na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a i chciałbym dodać, że jak dałem coś takiego:

command /medbayscan
        trigger
                play 1000 portal on player

 

to mi pisze:

'on player'  is not an entity type

 

o co chodzi? dalem jak nalezy

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, DaresiQQ napisał:

a i chciałbym dodać, że jak dałem coś takiego:


command /medbayscan
        trigger
                play 1000 portal on player

 

to mi pisze:

'on player'  is not an entity type

 

o co chodzi? dalem jak nalezy

Ehh... napisałem, że jedynie niektóre efekty należy nakładać na entity.

Po prostu daj 'at player'. Dodatkowo wstrzymałbym się z taką ilością particle, gdyż może przynieść to nieoczekiwane skutki.

EDIT:

Zapomniałbym dodać... te tak zwane "entity particle" nie mogą być poprzedzone liczbą, gdyż nie jest to możliwe i są one odgrywane pojedynczo.

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam cytat

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

zapomnialem napisac tutaj ale w skrypcie są wiec tu chodzi dalej o skrypt

 

5 minut temu, Kormic napisał:

Zaraz, zaraz. A gdzie dwukropki na końcu trigger oraz /medbayscan?

a i chcialbym dodac ze teraz napisalem

play portal at player

 

i pisze ze nie ma takiego efektu wizualnego ale jest lol

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...