Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt cobblex


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Jeżeli wykopiesz mossy cobblestone:
    jeżeli nazwa przedmiotu gracza to "&8» &7CobbleX"

Czyli trzeba rozkopywać cobblex'a cobblex'em? xD

Może coś takiego? (Przy postawieniu cobblex'a się losuje)

command /cx:
    trigger:
        if player has 576 cobblestone:
            remove 576 cobblestone from player
            give glowing mossy cobblestone named "&8» &7CobbleX" with lore "&8» &7Kliknij PPM aby wydropic przedmiot" to the player
        else:
            send "&8» &cNie posiadasz 9*64 cobblestone"
on place:        
        if name of player's tool is not "&8» &7CobbleX":
            stop
        if player's gamemode is not survival:
            stop
        if player's tool is not any pickaxe:
            stop
        cancel event
        remove 1 from item amount of player's tool
        chance of 10%:
            send "&7Niestety Kolego nic &cNIE &7Wylosowales"
            launch ball large firework colored red at player timed 1
            stop
        give 5 gold block to the player
        send "&cWylosowałes &e5&fx &eZlote bloki"
        launch ball large firework colored red at player timed 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...