Skocz do zawartości
  • 0

/Spawn


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

Witam czy może mi ktos napisać skrypt na /spawn działanie: osoby z permisją mogą teleportować się beż czekania na teleport a osoby bez permisji piszę kordy spawnu: x0 z0 jest również /setspawn oraz czy można dodać cos takiego jak gracz podczas walki wyjdzie z servera to po wesciu na server teleporuje go w losowe miejsce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:

#permisja dla gracza który ma mieć możliwosć ustawienia setspawna. Permisje wpisz po ":"

    perm1: pemrisja.setspanw

#permisja dla gracza który ma mieć możliwośćtp na spawna. Permisję wpisz po ":"

    perm2: permisja.tp-spanw

#wiadomość dla graczy którzy nie mają permisji do tp na spawn. Permisje wpisz po ":"

    wiadomosc-bperm: &7&lSpawn znajduje się na pozycji &6&l(&8&lx=&a&l0&8&l,z=&a&l0&6&l)&r



command /setspawn [<text>]:

    trigger:

        if player has permission "{@perm1}":

            set {location.spawn} to location of player

            send "&8» &aUstawiles spawn dla osób z permisją: &7&l({@perm2})&a!"

command /spawn [<text>]:

    trigger:

        if player has permission "{@perm2}":

            if {location.spawn} is set:

                teleport player to {location.spawn}

                send "&8» &aPrzeteleportowales sie na spawn!"

            else:

                send "&8» &cSpawn nie zostal ustawiony!!"

        else:

            send "{@wiadomosc-bperm}" to player  

  

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
    if attacker is a player:
        if victim is a player:
            if {antylogout::%victim%} is not set:
                send "&cJestes podczas walki! Nie logaj!" to victim
            set {antylogout::%victim%} to 20

            if {antylogout::%attacker%} is not set:
                send "&cJestes podczas walki! Nie logaj!" to attacker
            set {antylogout::%attacker%} to 20

every 1 seconds:
    loop all players:
        if {antylogout::%loop-player%} is set:
            if {antylogout::%loop-player%} is greater than 0:
                remove 1 from {antylogout::%loop-player%}
                set action bar of loop-player to "&c&lAntyLogout &7&l(&4%{antylogout::%loop-player%}%&7&l)"
            else:
                clear {antylogout::%loop-player%}
                send "&aSkonczyles walczyc." to loop-player
                set action bar of loop-player to "&a&lAntyLogout"
on quit:
    if {antylogout::%player%} is set:
        set {_x} to random integer between 2000 and -2000
        set {_y} to 256
        set {_z} to random integer between 2000 and -2000
        set {_xyz} to location at {_x}, {_y}, {_z}
        clear {antylogout::%player%}
        teleport player to {_xyz}
        loop 256 times:
            if block under player is air:
                teleport player under player
        send "&aPrzeteleportowano w losowe kordynaty &c( &9%player's location% &c)"
        stop
        broadcast "&cGracz %player% wylogowal sie podczas walki!"

on death:
    clear {antylogout::%victim%}

 

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...