Skocz do zawartości
  • 0

Wiadomosc na pasku smoka


SkrytyZiomus

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, SkrytyZiomus napisał:

Witam, prosze o napisanie SK na komende "/paseksmoka" gdy np. napisze /paseksmoka 1234 to na gorze ekranu pojawia sie "1234" na x sekund, super tez jakby byla animacja tego jak wiadomosc znika i lvl na tym pasku smoka lecial z jednej strony do drugiej.

Proszę, wymagany dodatek SkRayFall.

command /paseksmoka [<text="">]:
	trigger:
		create bossbar titled "%arg 1%" and id "pasekSmoka" for all players with progress 100 with colors yellow
		loop 100 times:
			set {_v} to value of bossbar "pasekSmoka"
			set bossbar "pasekSmoka" value to ({_v} - 1)
			wait 2 ticks
		remove bossbar "pasekSmoka"	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 8.11.2020 o 23:43, SkrytyZiomus napisał:

Witam, prosze o napisanie SK na komende "/paseksmoka" gdy np. napisze /paseksmoka 1234 to na gorze ekranu pojawia sie "1234" na x sekund, super tez jakby byla animacja tego jak wiadomosc znika i lvl na tym pasku smoka lecial z jednej strony do drugiej.

Dobra, mam cos takiego: 

command /pasek [<text>]:
	trigger:
		display "%arg 1%" on bossbar with 100 percent for player

ale nie wiem jak zrobic to ze z 100 procent bedzie leciec do 0 procent paska.

 

W dniu 8.11.2020 o 23:48, Kormic napisał:

Proszę, wymagany dodatek SkRayFall.



command /paseksmoka [<text="">]:
	trigger:
		create bossbar titled "%arg 1%" and id "pasekSmoka" for all players with progress 100 with colors yellow
		loop 100 times:
			set {_v} to value of bossbar "pasekSmoka"
			set bossbar "pasekSmoka" value to ({_v} - 1)
			wait 2 ticks
		remove bossbar "pasekSmoka"	

 

Nie rozumie w ogole tego create bossbar itd, pobieram nowsza wersje skrayfalla.

 

[23:52:29 ERROR]: Can't understand this condition/effect: create bossbar titled "%arg 1%" and id "pasekSmoka" for all players with progress 100 with colors yellow (12.sk, line 17: create bossbar titled "%arg 1%" and id "pasekSmoka" for all players with progress 100 with colors yellow')
[23:52:29 ERROR]: Can't understand this expression: 'value of bossbar "pasekSmoka"' (12.sk, line 19: set {_v} to value of bossbar "pasekSmoka"')
[23:52:29 ERROR]: Can't understand this condition/effect: set bossbar "pasekSmoka" value to ({_v} - 1) (12.sk, line 20: set bossbar "pasekSmoka" value to ({_v} - 1)')
[23:52:29 ERROR]: Can't understand this condition/effect: remove bossbar "pasekSmoka" (12.sk, line 22: remove bossbar "pasekSmoka"')
wersja sk 1.9.23
CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, SkrytyZiomus napisał:

[23:52:29 ERROR]: Can't understand this condition/effect: create bossbar titled "%arg 1%" and id "pasekSmoka" for all players with progress 100 with colors yellow (12.sk, line 17: create bossbar titled "%arg 1%" and id "pasekSmoka" for all players with progress 100 with colors yellow')
[23:52:29 ERROR]: Can't understand this expression: 'value of bossbar "pasekSmoka"' (12.sk, line 19: set {_v} to value of bossbar "pasekSmoka"')
[23:52:29 ERROR]: Can't understand this condition/effect: set bossbar "pasekSmoka" value to ({_v} - 1) (12.sk, line 20: set bossbar "pasekSmoka" value to ({_v} - 1)')
[23:52:29 ERROR]: Can't understand this condition/effect: remove bossbar "pasekSmoka" (12.sk, line 22: remove bossbar "pasekSmoka"')
wersja sk 1.9.23

Posiadam wersję 1.9.21 i nie pokazuje żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chodzilo mi o konkretnie twoje;P

 

command /pasek [<text>]:
	trigger:
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 99 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 99 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 98 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 97 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 96 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 95 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 94 percent for player
		wait 1 tick
		display "%arg 1%" on bossbar with 93 percent for player

Daloby rade cos w tym stylu ale zeby nie robic tylu linijek ze wait tick 1 i zmniejszac percent o jeden jakos zlopowac czy cos mistrzuniu?

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 9.11.2020 o 00:32, LeviBoyPL napisał:


command /pasek [<text>]:
	trigger:
		set {bossbar:%arg 1:} to 100
  		loop 99 times:
			wait 1 tick
			display "%arg 1%" on bossbar with {bossbar:%arg 1:} percent for player
            //nie wiem jak się usuwa 1 ze zmiennej, ale trzeba to tu zrobić
  		clear {bossbar:%arg 1:}

 

remove 1 from {bossbar:%arg 1:}

 

Dobra poprawilem i jest git, a jak zrobic ze usunie ten pasek? bo na ostatnim sie zatrzymuje na 5sekund okolo.

 

I jak zrobic zeby to bylo dla wszystkich graczy?

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /pasek [<text>]:
	trigger:
		set {bossbar:%arg 1%} to 100
		loop 99 times:
			loop all players:
				wait 1 tick
				display "%arg 1%" on bossbar with {bossbar:%arg 1:} percent by 10 seconds for loop-player
				remove 1 from {bossbar:%arg 1%}
 		loop all players:
  			delete bossbar of loop-player
		clear {bossbar:%arg 1:}

Tak możesz wyświetlić każdemu pasek, tylko, że według mnie jest to niepoprawne, powinieneś to zrobić tak jak Ci @Kormic podpowiadał i przypisać ID do paska, bądź wpisać do tablicy graczy, którym go wyświetliłeś, w każdym razie to powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, LeviBoyPL napisał:

Tak możesz wyświetlić każdemu pasek, tylko, że według mnie jest to niepoprawne, powinieneś to zrobić tak jak Ci @Kormic podpowiadał i przypisać ID do paska, bądź wpisać do tablicy graczy, którym go wyświetliłeś, w każdym razie to powinno działać.

1. W nazwach zmiennych użyłeś pojedynczych dwukropków, co nie czyni ich listami, a jedynie zwykłymi zmiennymi. Dodatkowo na końcu nazwy ostatniej zmiennej masz dwukropek zamiast procentu.

2. Niepotrzebnie zapętliłeś wszystkich graczy, można spokojnie użyć wyrażenia 'all players'. Przykładowo:

delete bossbar of all players

3. W pętli dodałeś 'wait 1 tick' w 99-krotnej pętli co spowoduje ok. 5-cio sekundowe opóźnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1. No tak, bo to nie miała być lista, tylko zmienna xD

2. Tak jest Panie kapitanie! Sorry, ale serio, ja to wszystko robię na czuja xD Ale z tego co widzę all players i tak zapętla wszystkich graczy, jedynie zajmuje mniej miejsca o linijkę.

3. A jak miałbym opóźnić działanie pętli każdej iteracji pętli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, LeviBoyPL napisał:

Tak jest Panie kapitanie! Sorry, ale serio, ja to wszystko robię na czuja xD Ale z tego co widzę all players i tak zapętla wszystkich graczy, jedynie zajmuje mniej miejsca o linijkę.

Tutaj nie jest to jedyna kwestia. Zauważyłem, że w Skript'cie o wiele lepiej jest używać gotowej listy niż ją zapętlać.

5 minut temu, LeviBoyPL napisał:

A jak miałbym opóźnić działanie pętli każdej iteracji pętli?

Dobra, nie było tematu. Myślałem, że jest to pokazywanie graczowi bossbara, a to jest odejmowanie wartości z niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, Kormic napisał:

1. W nazwach zmiennych użyłeś pojedynczych dwukropków, co nie czyni ich listami, a jedynie zwykłymi zmiennymi. Dodatkowo na końcu nazwy ostatniej zmiennej masz dwukropek zamiast procentu.

2. Niepotrzebnie zapętliłeś wszystkich graczy, można spokojnie użyć wyrażenia 'all players'. Przykładowo:


delete bossbar of all players

3. W pętli dodałeś 'wait 1 tick' w 99-krotnej pętli co spowoduje ok. 5-cio sekundowe opóźnienie.

Moglbys mi wyslac caly sk z tym ze np. bossbar jest dla kazdego? czy zlopowac graczy i ze for loop-player?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, SkrytyZiomus napisał:

Moglbys mi wyslac caly sk z tym ze np. bossbar jest dla kazdego? czy zlopowac graczy i ze for loop-player?

Spróbuj użyć wersji SkRayFall 1.9.21 i skryptu, który na samym początku wysłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 godzin temu, SkrytyZiomus napisał:

delete bossbar of all players nie dziala, 'bossbar of<...>' can only accept a single entity type, not more.

podaj prosze mi swoj skrayfall ktory ty uzywasz bo te co testowalem cos nie dzialaja;//

Pobrałem wersję 1.9.21 ze strony Bukkita, znajdziesz ją na stronie dodatku w zakładce "File".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! pobralem. wersja 1.8.8 spiggot jak cos.

 

Nie dziala mi ten skrayfall moze ktos pomoc prosze;ccc albo cos z tym paskiem ze usunie kadzemu ten pasek jak sie skonczy a nie czeka 5sekund na tej koncowce i ze np. tylko jeden pasek mozna bo moge zrobic spam z paskami i w kazdym inny argument i to tak dziwnie ;cc

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...