Cesarstwo_Utopii 22 Opublikowano 8 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 listopada 2020 Użytkownik @xAxee dodał nowy wniosek: Efekt trucizny zabija, a nie powinien. Dobry wieczór, przez nowy system śmierci potka trucizny, zabija gracza (ofc. chodzi o nowy system śmierci) a nie powinna - powinna zostawić mu 0.5hp i dalej go nie bić. Pewnie tak się dzieje, tylko nowy system śmierci na to reaguje i wyrzuca nasze itemy iwg. Proponuje, aby zostawało 0.5hp, tylko żeby efekt śmierci się nie uruchamiał lub aby po prostu zostawało 1hp. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Poniżej znajduje się dyskusja wniosku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cesarstwo_Utopii 22 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zaakceptowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cesarstwo_Utopii 22 Opublikowano 10 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2020 Użytkownik @Libter zmienił status wniosku na: Zrealizowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi