Skocz do zawartości
  • 0

Głowy


WIZIBANG
 Udostępnij

Pytanie

on death of player:
    chance of 50%:
        drop victim's skull named "&6Glowa: &6%player%" with lore "&7Zabity przez&8: &4%attacker%" at victim
        add victim's skull named "&6Glowa: &6%player%" with lore "&7Zabity przez&8: &4%attacker%" to {item::*}
on place:
    if player's held item is player skull:
        set {localizjacja::%location%} to location of event-block
        add name of player's tool to {localizjacja::%name of player's tool%}
on mine:
    if location of event-block is {localizjacja::%location%}:
        drop {localizjacja::%name of player's tool%}

 

Czy jest jakaś opcja, żeby przy zniszczeniu głowy gracza przywoływało starą nazwę czaszki. Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, WIZIBANG napisał:

Czy jest jakaś opcja, żeby przy zniszczeniu głowy gracza przywoływało starą nazwę czaszki. Z góry dziękuje

W event'cie 'on place' ustaw nazwę do zmiennej przykładowo {lokalizacja::%event-block's location%} i w 'on break' sprawdzasz czy {lokalizacja::%event-block's location%} jest ustawiona, jeżeli tak, to czyścisz wszystkie wypadające itemy przy zniszczeniu i w miejscu główki wyrzucasz główkę z nazwą w zmiennej, a na koniec czyścisz tę zmienną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

okej, a jak to zrobić po tym:

on place:
    if player's held item is player skull:
        set {lokalizacja::%event-block's location%} to location of event-block
on break:
    if location of event-block is {lokalizacja::%event-block's location%}:
        cancel event
        set event-block to air

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, WIZIBANG napisał:

okej, a jak to zrobić po tym:


on place:
    if player's held item is player skull:
        set {lokalizacja::%event-block's location%} to location of event-block
on break:
    if location of event-block is {lokalizacja::%event-block's location%}:
        cancel event
        set event-block to air

 

Możesz spróbować w ten sposób, nietestowane.

on place:
	if player's tool is player skull:
		if name of player's tool is set:
			set {lokalizacja::%event-block's location%} to name of player's tool
			
on break:
	if {lokalizacja::%event-block's location%} is set:
		set {_t} to last dropped item
		delete last dropped item
		set name of {_t} to {lokalizacja::%event-block's location%}
		drop {_t} at event-block
		clear {lokalizacja::%event-block's location%}

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Możesz spróbować w ten sposób, nietestowane.

on place:
	if player's tool is player skull:
		if name of player's tool is set:
			set {lokalizacja::%event-block's location%} to name of player's tool
			
on break:
	if {lokalizacja::%event-block's location%} is set:
		set {_t} to last dropped item
		set name of {_t} to {lokalizacja::%event-block's location%}
		drop {_t} at event-block
		clear {lokalizacja::%event-block's location%}

 

Nie dropi z tą samą nazwą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...