Skocz do zawartości
  • 0

Nadawanie efektów na itemy


__No__Name_

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
16 minut temu, __No__Name_ napisał:

Cześć jestem nowy w skryptach a chciałbym się nauczyć nadawać dany efekt na item np zrobić pochodnie po której wzięciu do ręki nadawano by nadawał efekt night vision

Skript nie posiada żadnego eventu, który wykonywałby się przy jakiejkolwiek zmianie narzędzia, dlatego też należałoby wykorzystać różne eventy w jednym skrypcie lub użyć skript-reflecta i odrobiny Javy.

EDIT:

Możesz również zapętlać co jakiś czas wszystkich graczy i sprawdzać ich przedmioty w ręce. Jeżeli jest nim pochodnia, nadajesz im efekt 'night vision'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	item: torch named "świeczka"

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerItemHeldEvent

on PlayerItemHeldEvent:
	if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getNewSlot()) is {@item}:
		apply night vision 1 to event.getPlayer() for 1 day
	else:
		if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getPreviousSlot()) is {@item}:
			event.getPlayer().removePotionEffect(night vision)

wymaga skript-reflect

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
45 minut temu, PanMaruda napisał:


options:
	item: torch named "świeczka"

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerItemHeldEvent

on PlayerItemHeldEvent:
	if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getNewSlot()) is {@item}:
		apply night vision 1 to event.getPlayer() for 1 day
	else:
		if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getPreviousSlot()) is {@item}:
			event.getPlayer().removePotionEffect(night vision)

wymaga skript-reflect

Tutaj używanie importowanego eventu jest zbędne, dokładnie to samo oferuje event 'on tool change' wraz z former i future state'ami.

Mimo wszystko to jest dziwne... ani twój skrypt, ani mój nie działa.

options:
	item: torch named "świeczka"

on tool change:
	if tool after the event will be {@item}:
		apply potion of night vision 1 to player for 1 day
	else:
		if past tool is {@item}:
			remove night vision from player

Po zmianie narzędzia poprzez zmianę obecnie wybranego slotu powinno się otrzymywać efekt, tymczasem tak się nie dzieje.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, Kormic napisał:

Tutaj używanie importowanego eventu jest zbędne, dokładnie to samo oferuje event 'on tool change' wraz z former i future state'ami.

Mimo wszystko to jest dziwne... ani twój skrypt, ani mój nie działa.


options:
	item: torch named "świeczka"

on tool change:
	if tool after the event will be {@item}:
		apply potion of night vision 1 to player for 1 day
	else:
		if past tool is {@item}:
			remove night vision from player

Po zmianie narzędzia poprzez zmianę obecnie wybranego slotu powinno się otrzymywać efekt, tymczasem tak się nie dzieje.

a szukałem takiego eventu i nie mogłem znaleźć...

i próbowałem użyć 'remove effect from player' to mi error wywaliło że nie można - a u ciebie działa - mimo że miałem to zapisane identycznie słowo w słowo

w każdym razie testowałem obydwa i obydwa u mnie działają (najnowsze skript, paper i reflect)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Skript nie posiada żadnego eventu, który wykonywałby się przy jakiejkolwiek zmianie narzędzia, dlatego też należałoby wykorzystać różne eventy w jednym skrypcie lub użyć skript-reflecta i odrobiny Javy.

EDIT:

Możesz również zapętlać co jakiś czas wszystkich graczy i sprawdzać ich przedmioty w ręce. Jeżeli jest nim pochodnia, nadajesz im efekt 'night vision'.

A gdym nazwał nietypowo np &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lSwieczka &f&k|&6&k&l|&f&k|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...