__No__Name_ 0 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 Cześć jestem nowy w skryptach a chciałbym się nauczyć nadawać dany efekt na item np zrobić pochodnie po której wzięciu do ręki nadawano by nadawał efekt night vision Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 (edytowane) 16 minut temu, __No__Name_ napisał: Cześć jestem nowy w skryptach a chciałbym się nauczyć nadawać dany efekt na item np zrobić pochodnie po której wzięciu do ręki nadawano by nadawał efekt night vision Skript nie posiada żadnego eventu, który wykonywałby się przy jakiejkolwiek zmianie narzędzia, dlatego też należałoby wykorzystać różne eventy w jednym skrypcie lub użyć skript-reflecta i odrobiny Javy. EDIT: Możesz również zapętlać co jakiś czas wszystkich graczy i sprawdzać ich przedmioty w ręce. Jeżeli jest nim pochodnia, nadajesz im efekt 'night vision'. Edytowane 27 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 623 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 options: item: torch named "świeczka" import: org.bukkit.event.player.PlayerItemHeldEvent on PlayerItemHeldEvent: if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getNewSlot()) is {@item}: apply night vision 1 to event.getPlayer() for 1 day else: if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getPreviousSlot()) is {@item}: event.getPlayer().removePotionEffect(night vision) wymaga skript-reflect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 (edytowane) 45 minut temu, PanMaruda napisał: options: item: torch named "świeczka" import: org.bukkit.event.player.PlayerItemHeldEvent on PlayerItemHeldEvent: if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getNewSlot()) is {@item}: apply night vision 1 to event.getPlayer() for 1 day else: if event.getPlayer().getInventory().getItem(event.getPreviousSlot()) is {@item}: event.getPlayer().removePotionEffect(night vision) wymaga skript-reflect Tutaj używanie importowanego eventu jest zbędne, dokładnie to samo oferuje event 'on tool change' wraz z former i future state'ami. Mimo wszystko to jest dziwne... ani twój skrypt, ani mój nie działa. options: item: torch named "świeczka" on tool change: if tool after the event will be {@item}: apply potion of night vision 1 to player for 1 day else: if past tool is {@item}: remove night vision from player Po zmianie narzędzia poprzez zmianę obecnie wybranego slotu powinno się otrzymywać efekt, tymczasem tak się nie dzieje. Edytowane 27 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 623 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 19 minut temu, Kormic napisał: Tutaj używanie importowanego eventu jest zbędne, dokładnie to samo oferuje event 'on tool change' wraz z former i future state'ami. Mimo wszystko to jest dziwne... ani twój skrypt, ani mój nie działa. options: item: torch named "świeczka" on tool change: if tool after the event will be {@item}: apply potion of night vision 1 to player for 1 day else: if past tool is {@item}: remove night vision from player Po zmianie narzędzia poprzez zmianę obecnie wybranego slotu powinno się otrzymywać efekt, tymczasem tak się nie dzieje. a szukałem takiego eventu i nie mogłem znaleźć... i próbowałem użyć 'remove effect from player' to mi error wywaliło że nie można - a u ciebie działa - mimo że miałem to zapisane identycznie słowo w słowo w każdym razie testowałem obydwa i obydwa u mnie działają (najnowsze skript, paper i reflect) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 __No__Name_ 0 Opublikowano 27 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 2 godziny temu, Kormic napisał: Skript nie posiada żadnego eventu, który wykonywałby się przy jakiejkolwiek zmianie narzędzia, dlatego też należałoby wykorzystać różne eventy w jednym skrypcie lub użyć skript-reflecta i odrobiny Javy. EDIT: Możesz również zapętlać co jakiś czas wszystkich graczy i sprawdzać ich przedmioty w ręce. Jeżeli jest nim pochodnia, nadajesz im efekt 'night vision'. A gdym nazwał nietypowo np &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lSwieczka &f&k|&6&k&l|&f&k| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 3 minuty temu, __No__Name_ napisał: A gdym nazwał nietypowo np &f&k|&6&k&l|&f&k| &6&lSwieczka &f&k|&6&k&l|&f&k| Użyj skryptu w moim poście wyżej i w drugiej linijce zmień nazwę na taką, która ci odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
__No__Name_ 0
Cześć jestem nowy w skryptach a chciałbym się nauczyć nadawać dany efekt na item np zrobić pochodnie po której wzięciu do ręki nadawano by nadawał efekt night vision
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.