Usunięty#25541 1 Opublikowano 26 października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 (edytowane) Chodzi o to, że napisałem komendę /back, ale jak jesteś w endzie i spadłeś do voida, to tepnie ciebie do voida i właśnie chciałem, żeby gracza tepało do najbliższego lądu, który skrypt znalazł. Czy da się coś takiego zrobić, jeśli tak to jak? Edytowane 26 października 2020 przez Xa4inz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 26 października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 Teraz, Xa4inz napisał: Chodzi o to, że napisałem komendę /back, ale jak jesteś w endzie i spadłeś do voida, to tepnie ciebie do voida i właśnie chciałem, żeby gracza tepało do najbliższego lądu, który skrypt znalazł. Poza zapętlaniem bloków w promieniu x bloków od gracza nie ma innej możliwości. Chyba nie muszę mówić jaki wpływ na serwer będzie miała pętla: loop blocks in radius 100 around player: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#25541 1 Opublikowano 26 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Poza zapętlaniem bloków w promieniu x bloków od gracza nie ma innej możliwości. Chyba nie muszę mówić jaki wpływ na serwer będzie miała pętla: loop blocks in radius 100 around player: A jak tepnąć gracza do najbliższego bloku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 26 października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 (edytowane) if loop-block is not air: teleport player 2 blocks above loop-block stop Edytowane 26 października 2020 przez LeviBoyPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#25541 1 Opublikowano 26 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 3 minuty temu, LeviBoyPL napisał: if loop-block is not air: teleport player 2 blocks above loop-block stop Error na konsoli: Can't understand this condition/effect: teleport player 2 blocks above loop-block (commands.sk, line 72: teleport player 2 blocks above loop-block') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 26 października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 Teraz, LeviBoyPL napisał: if loop-block is not air: teleport player 2 blocks above loop-block stop Z tego, co zrozumiałem, autor ma na myśli teleportację do najbliższego bloku gdy przykładowo skoczysz w przepaść. Twój skrypt w tym przypadku nie zadziała. Teraz, Xa4inz napisał: Error na konsoli: Can't understand this condition/effect: teleport player 2 blocks above loop-block (commands.sk, line 72: teleport player 2 blocks above loop-block') Ten kod masz wstawić do pętli. Jeżeli nadal nie działa, zapewne masz starą wersję Skripta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#25541 1 Opublikowano 26 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 (edytowane) 3 minuty temu, Kormic napisał: Z tego, co zrozumiałem, autor ma na myśli teleportację do najbliższego bloku gdy przykładowo skoczysz w przepaść. Twój skrypt w tym przypadku nie zadziała. Ten kod masz wstawić do pętli. Jeżeli nadal nie działa, zapewne masz starą wersję Skripta. command /back <text>: executable by: players trigger: if arg-1 is "death": if {deathlocation.%uuid of player%} exist: loop blocks in radius 100 around {deathlocation.%uuid of player%}: if loop-block is not air: teleport player 2 blocks above loop-block send "<grey>Zostałeś przeteleportowany do miejsca swojej śmierci." to player else: send "<grey>Jeszcze nie umarłeś." To jest mój kod nie wiem co mam w nim źle, mam 2.5.1 wersję skripta. Edytowane 26 października 2020 przez Xa4inz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 26 października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 października 2020 (edytowane) Godzinę temu, Xa4inz napisał: command /back <text>: executable by: players trigger: if arg-1 is "death": if {deathlocation.%uuid of player%} exist: loop blocks in radius 100 around {deathlocation.%uuid of player%}: if loop-block is not air: teleport player 2 blocks above loop-block send "<grey>Zostałeś przeteleportowany do miejsca swojej śmierci." to player else: send "<grey>Jeszcze nie umarłeś." To jest mój kod nie wiem co mam w nim źle, mam 2.5.1 wersję skripta. 1. Ten skrypt przy wykonaniu zlaguje serwer co najmniej na kilkanaście sekund. 2. Co ten skrypt ma robić? Teleportować gracza do miejsca śmierci? W takim wypadku istnieje nieco lepsze rozwiązanie. Musiałbyś u gracza co przykładowo 10 sekund sprawdzać czy jest na ziemi, jeżeli tak to zapisujesz jego lokalizację do zmiennej i przy śmierci teleportujesz go do niej. Edytowane 26 października 2020 przez Kormic Usunięty#25541 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 any move: block below player is passable: set {back::%player%} to location of player command back: trigger: teleport player to {back::%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 3 godziny temu, PanMaruda napisał: any move: block below player is passable: set {back::%player%} to location of player command back: trigger: teleport player to {back::%player%} Mam zastrzeżenie do linijki nr 2. Nie powinno być przypadkiem 'is not passable'? Mam na myśli, że 'passable' oznacza przenikalny, czyli ten skrypt będzie zapisywał lokalizację jedynie w przypadku, gdy pod graczem nie będzie stałego gruntu. Albo zamieniłbym to na odwrotność, albo na warunek 'if block below player is solid'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 może i masz rację... tak... ewidentnie masz rację, to fakt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 Teraz, PanMaruda napisał: może i masz rację... tak... ewidentnie masz rację, to fakt... Ale autor oznaczył jako najlepszą odpowiedź, więc odradzanie się w powietrzu (czy też w voidzie) chyba mu pasuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 618 Opublikowano 27 października 2020 Udostępnij Opublikowano 27 października 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Ale autor oznaczył jako najlepszą odpowiedź, więc odradzanie się w powietrzu (czy też w voidzie) chyba mu pasuje... niedługo pewnie przetestuje, zobaczy że nie działa i wpadnie tutaj z problemem, więc będziesz miał okazję wysłania mu poprawnego kodu, bo raczej wątpię że przeczyta uważnie nasze wiadomości i sam poprawi sobie kod dopisując to jedno słowo w jednej linijce Kormic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Usunięty#25541 1
Chodzi o to, że napisałem komendę /back, ale jak jesteś w endzie i spadłeś do voida, to tepnie ciebie do voida i właśnie chciałem, żeby gracza tepało do najbliższego lądu, który skrypt znalazł.
Czy da się coś takiego zrobić, jeśli tak to jak?
Edytowane przez Xa4inzOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi