Skocz do zawartości
  • 0

[SZUKAM] Skrypt na menu ekwipunku.


Amenosek
 Udostępnij

Pytanie

Potrzebuje skrypt na item który by był w 9 slocie w toolbarze, tego itemu nie dało by się przesunąć ani usunąć (miało by się go od wejścia na serwer) po kliknięciu na niego jakimkolwiek przyciskiem otworzyło by się  /menu

Tak by wyglądał ten item

121970008_699458917355852_47968671468636

 

item dało by się usunąć komendą /menus a po wpisaniu ponownie tej komendy item by powrócił

po wpisaniu /menus był by komunikat

&c[Menu] zostało wyłączone, wpisz komendę /menu aby otworzyć menu

&2[Menu] zostało włączone

Edytowane przez CountingDogs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
	{menu::%player%} = true
on join:
	if {menu::%player%} is true:
		wait a tick
		if slot 8 of player is not end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.":
			set {_slot} to slot 8 of player
			set slot 8 of player to end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu."
			if {_slot} is not air:
				if player can hold {_slot}:
					add {_slot} to player
				else:
					drop {_slot} at player
on drop:
	if event-item is end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.":
		cancel event
on inventory click:
	if clicked slot is 8:
		if clicked slot is end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.":
			cancel event
on click:
	if player's tool is end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.":
		execute player command "/menu"
on death:
	if drops contains end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu.":
		remove end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu." from drops
on respawn:
	if {menu::%player%} is true:
		wait a tick
		set slot 8 of player to end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu."
command /menus:
	trigger:
		if {menu::%player%} is true:
			set {menu::%player%} to false
			remove end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu." from player
			send "&c[Menu] zostało wyłączone. Wpisz komendę /menu aby otworzyć menu."
		else:
			set {menu::%player%} to true
			set {_slot} to slot 8 of player
			set slot 8 of player to end crystal named "&a&lMenu" with lore "&7Kliknij, aby otworzyć menu."
			if {_slot} is not air:
				if player can hold {_slot}:
					add {_slot} to player
				else:
					drop {_slot} at player
			send "&2[Menu] zostało włączone."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...