Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na wylaczenie widzenia chatu!


q1zZ_
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, q1zZ_ napisał:

Witam czy da się zrobić tak żeby tylko wybrany gracz nie widział co pisza inni gracze tak jakby ukrycie chatu tylko dla tego gracza jesli tak się da to proszę o taki skrypt

Proszę, powinno pomóc.

command /ukryjczat [<offline player>]:
	trigger:
		if sender is not console:
			if player is not op:
				stop
		if {czat::ukryty::%arg 1%} is true:
			clear {czat::ukryty::%arg 1%}
			send "&6%arg 1% &aod teraz bedzie widzial czat!" to sender
		else:
			set {czat::ukryty::%arg 1%} to true
			send "&6%arg 1% &cod teraz nie bedzie widzial czatu!" to sender
			
on chat:
	loop all players:
		if loop-player is player:
			continue
		if {czat::ukryty::%loop-player%} is not set:
			continue
		remove loop-player from chat recipients	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Proszę, powinno pomóc.

command /ukryjczat [<offline player>]:
	trigger:
		if sender is not console:
			if player is not op:
				stop
		if {czat::ukryty::%arg 1%} is true:
			clear {czat::ukryty::%arg 1%}
			send "&6%arg 1% &aod teraz bedzie widzial czat!" to sender
		else:
			set {czat::ukryty::%arg 1%} to true
			send "&6%arg 1% &cod teraz nie bedzie widzial czatu!" to sender
			
on chat:
	loop all players:
		if loop-player is player:
			continue
		if {czat::ukryty::%loop-player%} is not set:
			continue
		remove loop-player from chat recipients	

 

Dało by rade  bez tego continue?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, q1zZ_ napisał:

Dało by rade  bez tego continue?

Jasne, zamień drugą część skryptu na to:

on chat:
	loop all players:
		if loop-player is not player:
			if {czat::ukryty::%loop-player%} is set:
					remove loop-player from chat recipients	

Podejrzewam, że zraziłeś się do 'continue', ale cóż, nie mogę cię za to winić. Przez to miałeś problemy ze skryptem.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Jasne, zamień drugą część skryptu na to:

on chat:
	loop all players:
		if loop-player is not player:
			if {czat::ukryty::%loop-player%} is set:
					remove loop-player from chat recipients	

Podejrzewam, że zraziłeś się do 'continue', ale cóż, nie mogę cię za to winić. Przez to miałeś problemy ze skryptem.

A mógł byś mi zrobić też coś takiego że jeśli gracz chce ukryć sobie chat to wpisuje /hide a jak chce wlaczyc to /unhide

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, q1zZ_ napisał:

A mógł byś mi zrobić też coś takiego że jeśli gracz chce ukryć sobie chat to wpisuje /hide a jak chce wlaczyc to /unhide

Może jeszcze frytki do tego?

Słuchaj, jeżeli dajesz zlecenie, to umieszczasz w nim wszystko to, co ma zawierać skrypt. W tym momencie mnie jak i samemu sobie utrudniasz życie.

Jeżeli gracz chce sobie ukryć czat to wchodzi w ustawienia i wyłącza czat, proste, a skuteczne.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:

Może jeszcze frytki do tego?

Słuchaj, jeżeli dajesz zlecenie, to umieszczasz w nim wszystko to, co ma zawierać skrypt. Mnie jak i samemu sobie utrudniasz życie.

Jeżeli gracz chce sobie ukryć czat to wchodzi w ustawienia i wyłącza czat, proste, a skuteczne.


 gracz sobie nie wejdzie w ustawienia bo może chce konkretnie na tym serwerze a nie na każdym
i przepraszam za utrudnianie życia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, q1zZ_ napisał:


 gracz sobie nie wejdzie w ustawienia bo może chce konkretnie na tym serwerze a nie na każdym
i przepraszam za utrudnianie życia

command /ukryjczat [<offline player>]:
	trigger:
		if sender is not console:
			if player is not op:
				stop
		if {czat::ukryty::%arg 1%} is set:
			clear {czat::ukryty::%arg 1%}
			send "&6%arg 1% &aod teraz bedzie widzial czat!" to sender
		else:
			set {czat::ukryty::%arg 1%} to true
			send "&6%arg 1% &cod teraz nie bedzie widzial czatu!" to sender
			
command /hide:
	executable by: players
	trigger:
		if {czat::csUkryty::%player%} is set:
			send "&6Juz masz ukryty czat!" to player
			stop
		set {czat::csUkryty::%player%} to true
		send "&cOd teraz nie bedziesz widzial czatu!" to player
			
command /unhide:
	executable by: players
	trigger:
		if {czat::csUkryty::%player%} is not set:
			send "&6Juz masz odkryty czat!" to player
			stop
		clear {czat::csUkryty::%player%}
		send "&aOd teraz bedziesz widzial czat!" to player
			
on chat:
	loop all players:
		if loop-player is player:
			if {czat::ukryty::%loop-player%} is not set:
				if {czat::csUkryty::%player%} is not set:
					remove loop-player from chat recipients	

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...