LukaszC 2 Opublikowano 19 września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 września 2020 Błagam pomóżcie! Ostatnio zrobiłem skrypt na tokeny i magiczne skrzynki, ale cześć kodu jest błędna. Przy komendzie /tokeny zamiast liczby tokenów pojawia się {tokeny.*nick gracza*}. Nie wiem czemu tak jest, ale przy reloadowaniu kodu nie ma żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 19 września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 września 2020 (edytowane) 11 minut temu, LukaszC napisał: Błagam pomóżcie! Ostatnio zrobiłem skrypt na tokeny i magiczne skrzynki, ale cześć kodu jest błędna. Przy komendzie /tokeny zamiast liczby tokenów pojawia się {tokeny.*nick gracza*}. Nie wiem czemu tak jest, ale przy reloadowaniu kodu nie ma żadnych błędów. Całą zmienną musisz dać również w procenty, tak się umieszcza fragmenty kodu w tekście. Przykład nr 1 (zmienne): command /test: trigger: set {_num} to random integer between 1 and 3 send "&aTwoja losowa liczba to: &6%{_num}%&a!" to player Przykład nr 2 (funkcje): function zwrocLiczbe(n: number) :: number: return ({_n} * 2) command /test [<number=5>]: trigger: send "&aPrzekazales do funkcje liczbe &6%arg 1%&a, a ona ci zwrocila liczbe &e%zwrocLiczbe(arg 1)%&a!" to player Oczywiście można w tekście wykorzystywać o wiele większe rzeczy, np. zamiast %{_num}% mógłbyś dać %(random integer between 1 and 3) / 2%. Mam nadzieję, że już rozumiesz w czym leży błąd w twoim kodzie. Edytowane 19 września 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LukaszC 2 Opublikowano 19 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 września 2020 19 minut temu, Kormic napisał: Całą zmienną musisz dać również w procenty, tak się umieszcza fragmenty kodu w tekście. Przykład nr 1 (zmienne): command /test: trigger: set {_num} to random integer between 1 and 3 send "&aTwoja losowa liczba to: &6%{_num}%&a!" to player Przykład nr 2 (funkcje): function zwrocLiczbe(n: number) :: number: return ({_n} * 2) command /test [<number=5>]: trigger: send "&aPrzekazales do funkcje liczbe &6%arg 1%&a, a ona ci zwrocila liczbe &e%zwrocLiczbe(arg 1)%&a!" to player Oczywiście można w tekście wykorzystywać o wiele większe rzeczy, np. zamiast %{_num}% mógłbyś dać %(random integer between 1 and 3) / 2%. Mam nadzieję, że już rozumiesz w czym leży błąd w twoim kodzie. Dziękuję za pomoc! Kormic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
LukaszC 2
Błagam pomóżcie!
Ostatnio zrobiłem skrypt na tokeny i magiczne skrzynki, ale cześć kodu jest błędna. Przy komendzie /tokeny zamiast liczby tokenów pojawia się {tokeny.*nick gracza*}. Nie wiem czemu tak jest, ale przy reloadowaniu kodu nie ma żadnych błędów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi