Skocz do zawartości
  • 0

Target - Powietrze


MrLucyferek
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam pewien problem, mianowicie jak to poprawić aby nie oznaczało mi powietrza, w sensie musze podejść do moba bardzo plisko by "namierzyło go"..
błąd w tym: 
if target of player is not living entity:
                        send "&eNamierz cel" to player
                        stop

cały kod:
on right click:
    if player is holding book named "&c[&eSkill&c] &eBłogosławiony Pocisk":
        if {KlasaSzaman.%player%} = 1:
            if {SkillBlogoslawionyPocisk.%player%} = 1:
                if {AMP.%player%} is greater or equal to 20:
                    if target of player is not living entity:
                        send "&eNamierz cel" to player
                        stop
                    set {target.%player%} to location of target living entity
                    if distance between player and {target.%player%} is greater than 18:
                        send "&eMusisz podejść bliżej" to player
                        set {SkillBlogoslawionyPocisk.%player%} to 1
                        stop
                    set {SkillBlogoslawionyPocisk.%player%} to 0
                    remove 25 + 0.1*{AMP.%Player%} from {AMP.%player%}
                    execute player command "/hpmp"
                    wait 1 tick
                    #drawLine particle smokelarge, XYZ 0.1, 0.1, 0.1, center player, target location of target living entity, id "%player%-BlogoslawionyPocisk", rainbowMode false, solid false, density 4, length 0, zigZag count 0, height 0, visibleRange 100, displacementXYZ 0, 0, 0, pulseDelay 1
                    drawLine particle redstone, RGB 0, 204, 102, center player, target location of target living entity, id "%player%-BlogoslawionyPocisk", rainbowMode true, solid false, density 3.5, length 0, zigZag count 1, height 1, visibleRange 100, displacementXYZ 0, 1, 0, pulseDelay 0.1
                    play sound "entity.firework.launch" with volume 0.4 at player for all players
                    wait 17 ticks
                    drawDot count 5, particle "heart", speed 0.1, XYZ 1.3, 1.3, 1.3, center {target.%player%}, visibleRange 82, pulseDelay 10, keepFor 0.5 seconds
                    drawDot count 5, particle "flame", XYZ 1.3, 1.3, 1.3, center {target.%player%}, visibleRange 32, pulseDelay 1, keepFor 0.5 seconds
                    play sound "entity.firework.twinkle_far" with volume 0.7 at {target.%player%} for all players
                    play sound "entity.firework.twinkle" with volume 0.7 at {target.%player%} for all players
                    loop all entities in radius 4 around {target.%player%}:
                        if {OznaczJagoGraczP.%loop-entity%} is not set:
                            damage loop-entity by {MagicznyPociskDMG.%player%}
                            send "&eZadałeś &9%{MagicznyPociskDMG.%player%}% &ePrzeciwnikowi %loop-entity's name% &a%loop-entity's health%" to player
                        if {OznaczJagoGraczP.%loop-entity%} = 1:
                            add {MagicznyPociskHeal.%player%} to {AHP.%loop-entity%}
                            send "&e%player% leczy cię za &a%{MagicznyPociskHeal.%player%}% &eHP" to loop-entity
                            send "&eWyleczyles gracza %loop-entity% za &a%{MagicznyPociskHeal.%player%}% &eHP" to player
                    set {target.%player%} to {Nic}
                    wait 2 second 
                    send "&eUmiejetnasc &c[&eSkill&c] &eBłogosławiony Pocisk &eGotowa do uzycia" to player
                    set {SkillBlogoslawionyPocisk.%player%} to 1
                else:
                    send "&eNie masz wystarczającej ilości many &b(20) &eBy użyć tego zaklęcia!" to player
            else:
                send "&eMusisz jeszcze chwile poczekać przed ponownym użyciem tego zaklęcia!" to player
        else:
            send "&eTen skill nie jest na twoją klase!" to player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, MrLucyferek napisał:

Witam, mam pewien problem, mianowicie jak to poprawić aby nie oznaczało mi powietrza, w sensie musze podejść do moba bardzo plisko by "namierzyło go"..
błąd w tym: 
if target of player is not living entity:
                        send "&eNamierz cel" to player
                        stop

Target to jest raczej wyrażenie dotyczące mobów zdolnych do walki aniżeli graczy.

Ten fragment kodu powinien rozwiązać twój problem.

if targeted entity is not living entity:
	stop
if distance between player and targeted entity is greater than 20:
	send "&cNamierz cel!" to player
	stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...