dragon5585 3 Opublikowano 10 września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 Witam. Mógłby ktoś pomóc napisać mi skrypt na Kupca? Chodzi o to że jak kliknie się w NPC o nazwie "&6Kupiec" Otwiera nam się GUI w którym możemy sprzedać itemy z lore np: "&3&oPoziom: &7&lSlaby" - Dodaje 1$ "&3&oPoziom: &a&lDopuszczajacy" - Dodaje 10$ "&3&oPoziom: &8&lNormalny" - Dodaje 60$ "&3&oPoziom: &c&lDobry" - Dodaje 140$ "&3&oPoziom: &4&lEpicki" - Dodaje 600$ "&3&oPoziom: &6&lLegendarny" - Dodaje 1200$ "&3&oPoziom: &3&lNIESAMOWITY" - Dodaje 5000$ napisałem coś takiego ale nie wiem co dalej z tym zrobić: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 10 września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 19 godzin temu, dragon5585 napisał: Witam. Mógłby ktoś pomóc napisać mi skrypt na Kupca? Myślę, że takie coś miałeś na myśli. Zamieniłem zmienne na listy zmiennych, zalecam używać list zmiennych, pozwalają na łatwiejsze manipulowanie zmiennymi. Wstawiam na code.skript.pl. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 10 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 19 godzin temu, Kormic napisał: Myślę, że takie coś miałeś na myśli. Zamieniłem zmienne na listy zmiennych, zalecam używać list zmiennych, pozwalają na łatwiejsze manipulowanie zmiennymi. Na serwerze nie pokazuje żadnego błędu ale jak klikam na NPC i otwiera się GUI no to klikam na Kowadło i nie da się sprzedać "Nie zabiera itemu ani nie dodaje pieniędzy" Edytuje cytat. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 10 września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 Teraz, dragon5585 napisał: Na serwerze nie pokazuje żadnego błędu ale jak klikam na NPC i otwiera się GUI no to klikam na Kowadło i nie da się sprzedać "Nie zabiera itemu ani nie dodaje pieniędzy" Spróbuj dorzucić w linijce nr 7 odpowiednie nazwy (dodaj do każdej z nich "&3&oPoziom:"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 10 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 18 godzin temu, Kormic napisał: Spróbuj dorzucić w linijce nr 7 odpowiednie nazwy (dodaj do każdej z nich "&3&oPoziom:"). Nie muszę dopisywać tego bo stworzyłem item z takim lore jak jest w Skrypcie i nic to nie dało @Kormic Naprawiłbyś to ? Łączę posty. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 10 września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 10 minut temu, dragon5585 napisał: @Kormic Naprawiłbyś to ? Opisz co się dokładnie dzieje podczas wykonywania skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 10 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 18 godzin temu, Kormic napisał: Opisz co się dokładnie dzieje podczas wykonywania skryptu. Klikam w NPC pokazuje się GUI z Kowadłem naciskam na to kowadło i nie mogę sprzedać itemu nawet nie daje za nie pieniędzy. (Przy klikaniu w NPC trzymam przedmioty w łapce) 18 godzin temu, dragon5585 napisał: Klikam w NPC pokazuje się GUI z Kowadłem naciskam na to kowadło i nie mogę sprzedać itemu nawet nie daje za nie pieniędzy. (Przy klikaniu w NPC trzymam przedmioty w łapce) @Kormic Łączę posty. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 10 września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 44 minuty temu, dragon5585 napisał: Klikam w NPC pokazuje się GUI z Kowadłem naciskam na to kowadło i nie mogę sprzedać itemu nawet nie daje za nie pieniędzy. (Przy klikaniu w NPC trzymam przedmioty w łapce) Spróbuj zastąpić pierwszy fragment kodu (na pewno go odnajdziesz) tym: if clicked slot is 13: send "1" to player if lore of player's tool contains "&3&oPoziom: &7&lSlaby": send "2" to player delete player's tool add 1 to {waluta::%player%} close player's inventory send "&7[&8Pieniadze&7] &6&oDodano +1 do twojego konta !" to player Oczywiście użyj przy tym itemu z poziomem "Słaby". Następnie sprawdź ile numerków się wyśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 10 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 17 godzin temu, Kormic napisał: Spróbuj zastąpić pierwszy fragment kodu (na pewno go odnajdziesz) tym: if clicked slot is 13: send "1" to player if lore of player's tool contains "&3&oPoziom: &7&lSlaby": send "2" to player delete player's tool add 1 to {waluta::%player%} close player's inventory send "&7[&8Pieniadze&7] &6&oDodano +1 do twojego konta !" to player Oczywiście użyj przy tym itemu z poziomem "Słaby". Następnie sprawdź ile numerków się wyśle. @Kormic Zrobiłem tak jak kazałeś i nic to nie zmieniło. 17 godzin temu, dragon5585 napisał: @Kormic Zrobiłem tak jak kazałeś i nic to nie zmieniło. Nawet nie wyświetla tych numerków "1" i "2" @Kormic Łączę posty. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 10 września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 września 2020 17 godzin temu, dragon5585 napisał: Nawet nie wyświetla tych numerków "1" i "2" Dobrze, a więc przetestowałem i u mnie wszystko ładnie działa z tym skryptem, dodało do zmiennej 60$ po sprzedaniu normalnego przedmiotu. Jedyne co w nim zmieniłem to warunek na początku skryptu sprawdzający lore itemu w ręce gracza. Jeśli nadal nie będzie działało, wina najpewniej leży w wersji twojego Skripta. Wstawiam na code.skript.pl. Notatka dodana przez TakiJakTy gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dragon5585 3 Opublikowano 11 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 16 godzin temu, Kormic napisał: Dobrze, a więc przetestowałem i u mnie wszystko ładnie działa z tym skryptem, dodało do zmiennej 60$ po sprzedaniu normalnego przedmiotu. Jedyne co w nim zmieniłem to warunek na początku skryptu sprawdzający lore itemu w ręce gracza. Jeśli nadal nie będzie działało, wina najpewniej leży w wersji twojego Skripta. @Kormic Wszystko działa jak powinno tylko zauważyłem że teraz każdy skrypt który ma w sobie GUI w 13 kratce mozna sprzedać ten item nawet jak wejde do biologa i klikne na niego otwiera się GUI z zadaniami i po kliknieciu w 13 kratke sprzedaje mi item trzymajacy w reku. Można to jakoś naprawić i zrobić żeby ten skrypt działał tylko w danym skrypcie a nie we wszystkich ? Edytuje cytat. Notatka dodana przez TakiJakTy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 11 września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 września 2020 Teraz, dragon5585 napisał: Wszystko działa jak powinno tylko zauważyłem że teraz każdy skrypt który ma w sobie GUI w 13 kratce mozna sprzedać ten item nawet jak wejde do biologa i klikne na niego otwiera się GUI z zadaniami i po kliknieciu w 13 kratke sprzedaje mi item trzymajacy w reku. Można to jakoś naprawić i zrobić żeby ten skrypt działał tylko w danym skrypcie a nie we wszystkich ? Nie rozumiem dlaczego to u ciebie nie działa. Jest w skrypcie warunek sprawdzający czy nazwa obecnie otwartego GUI u gracza to "&6Kupiec", jeśli obecnie otwarte GUI tak się nie nazywa, to zatrzymuje trigger (po kliknięciu nic się nie stanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
dragon5585 3
Witam. Mógłby ktoś pomóc napisać mi skrypt na Kupca?
Chodzi o to że jak kliknie się w NPC o nazwie "&6Kupiec" Otwiera nam się GUI w którym możemy sprzedać itemy z lore np:
"&3&oPoziom: &7&lSlaby" - Dodaje 1$
"&3&oPoziom: &a&lDopuszczajacy" - Dodaje 10$
"&3&oPoziom: &8&lNormalny" - Dodaje 60$
"&3&oPoziom: &c&lDobry" - Dodaje 140$
"&3&oPoziom: &4&lEpicki" - Dodaje 600$
"&3&oPoziom: &6&lLegendarny" - Dodaje 1200$
"&3&oPoziom: &3&lNIESAMOWITY" - Dodaje 5000$
napisałem coś takiego ale nie wiem co dalej z tym zrobić:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.