Skocz do zawartości
  • 0

Mógłby mi ktoś napisać skrypt na sprzedawce ?


dragon5585

Pytanie

Witam. Mógłby ktoś pomóc napisać mi skrypt na Kupca?
Chodzi o to że jak kliknie się w NPC o nazwie "&6Kupiec" Otwiera nam się GUI w którym możemy sprzedać itemy z lore np:

"&3&oPoziom: &7&lSlaby" - Dodaje 1$
"&3&oPoziom: &a&lDopuszczajacy" - Dodaje 10$
"&3&oPoziom: &8&lNormalny"  - Dodaje 60$
"&3&oPoziom: &c&lDobry" - Dodaje 140$
"&3&oPoziom: &4&lEpicki"  - Dodaje 600$
"&3&oPoziom: &6&lLegendarny"  - Dodaje 1200$
"&3&oPoziom: &3&lNIESAMOWITY"  - Dodaje 5000$

napisałem coś takiego ale nie wiem co dalej z tym zrobić:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
19 godzin temu, dragon5585 napisał:

Witam. Mógłby ktoś pomóc napisać mi skrypt na Kupca?

Myślę, że takie coś miałeś na myśli. Zamieniłem zmienne na listy zmiennych, zalecam używać list zmiennych, pozwalają na łatwiejsze manipulowanie zmiennymi.

 

TakiJakTy

Wstawiam na code.skript.pl.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, Kormic napisał:

Myślę, że takie coś miałeś na myśli. Zamieniłem zmienne na listy zmiennych, zalecam używać list zmiennych, pozwalają na łatwiejsze manipulowanie zmiennymi.

 

Na serwerze nie pokazuje żadnego błędu ale jak klikam na NPC i otwiera się GUI no to klikam na Kowadło i nie da się sprzedać "Nie zabiera itemu ani nie dodaje pieniędzy"

TakiJakTy

Edytuje cytat.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, dragon5585 napisał:

Na serwerze nie pokazuje żadnego błędu ale jak klikam na NPC i otwiera się GUI no to klikam na Kowadło i nie da się sprzedać "Nie zabiera itemu ani nie dodaje pieniędzy"

Spróbuj dorzucić w linijce nr 7 odpowiednie nazwy (dodaj do każdej z nich "&3&oPoziom:").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 godzin temu, Kormic napisał:

Spróbuj dorzucić w linijce nr 7 odpowiednie nazwy (dodaj do każdej z nich "&3&oPoziom:").

Nie muszę dopisywać tego bo stworzyłem item z takim lore jak jest w Skrypcie i nic to nie dało

 

@Kormic Naprawiłbyś to ?

TakiJakTy

Łączę posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 godzin temu, Kormic napisał:

Opisz co się dokładnie dzieje podczas wykonywania skryptu.

Klikam w NPC pokazuje się GUI z Kowadłem naciskam na to kowadło i nie mogę sprzedać itemu nawet nie daje za nie pieniędzy. (Przy klikaniu w NPC trzymam przedmioty w łapce)

 

18 godzin temu, dragon5585 napisał:

Klikam w NPC pokazuje się GUI z Kowadłem naciskam na to kowadło i nie mogę sprzedać itemu nawet nie daje za nie pieniędzy. (Przy klikaniu w NPC trzymam przedmioty w łapce)

@Kormic

TakiJakTy

Łączę posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, dragon5585 napisał:

Klikam w NPC pokazuje się GUI z Kowadłem naciskam na to kowadło i nie mogę sprzedać itemu nawet nie daje za nie pieniędzy. (Przy klikaniu w NPC trzymam przedmioty w łapce)

Spróbuj zastąpić pierwszy fragment kodu (na pewno go odnajdziesz) tym:

if clicked slot is 13:
	send "1" to player
	if lore of player's tool contains "&3&oPoziom: &7&lSlaby":
		send "2" to player
		delete player's tool
		add 1 to {waluta::%player%}
		close player's inventory
		send "&7[&8Pieniadze&7] &6&oDodano +1 do twojego konta !" to player

Oczywiście użyj przy tym itemu z poziomem "Słaby". Następnie sprawdź ile numerków się wyśle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, Kormic napisał:

Spróbuj zastąpić pierwszy fragment kodu (na pewno go odnajdziesz) tym:


if clicked slot is 13:
	send "1" to player
	if lore of player's tool contains "&3&oPoziom: &7&lSlaby":
		send "2" to player
		delete player's tool
		add 1 to {waluta::%player%}
		close player's inventory
		send "&7[&8Pieniadze&7] &6&oDodano +1 do twojego konta !" to player

Oczywiście użyj przy tym itemu z poziomem "Słaby". Następnie sprawdź ile numerków się wyśle.

@Kormic Zrobiłem tak jak kazałeś i nic to nie zmieniło.

 

17 godzin temu, dragon5585 napisał:

@Kormic Zrobiłem tak jak kazałeś i nic to nie zmieniło.

Nawet nie wyświetla tych numerków "1" i "2"

 

@Kormic

TakiJakTy

Łączę posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, dragon5585 napisał:

Nawet nie wyświetla tych numerków "1" i "2"

Dobrze, a więc przetestowałem i u mnie wszystko ładnie działa z tym skryptem, dodało do zmiennej 60$ po sprzedaniu normalnego przedmiotu. Jedyne co w nim zmieniłem to warunek na początku skryptu sprawdzający lore itemu w ręce gracza. Jeśli nadal nie będzie działało, wina najpewniej leży w wersji twojego Skripta.

 

TakiJakTy

Wstawiam na code.skript.pl.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Kormic napisał:

Dobrze, a więc przetestowałem i u mnie wszystko ładnie działa z tym skryptem, dodało do zmiennej 60$ po sprzedaniu normalnego przedmiotu. Jedyne co w nim zmieniłem to warunek na początku skryptu sprawdzający lore itemu w ręce gracza. Jeśli nadal nie będzie działało, wina najpewniej leży w wersji twojego Skripta.

 

@Kormic Wszystko działa jak powinno tylko zauważyłem że teraz każdy skrypt który ma w sobie GUI w 13 kratce mozna sprzedać ten item nawet jak wejde do biologa i klikne na niego otwiera się GUI z zadaniami i po kliknieciu w 13 kratke sprzedaje mi item trzymajacy w reku. Można to jakoś naprawić i zrobić żeby ten skrypt działał tylko w danym skrypcie a nie we wszystkich ?

TakiJakTy

Edytuje cytat.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, dragon5585 napisał:

Wszystko działa jak powinno tylko zauważyłem że teraz każdy skrypt który ma w sobie GUI w 13 kratce mozna sprzedać ten item nawet jak wejde do biologa i klikne na niego otwiera się GUI z zadaniami i po kliknieciu w 13 kratke sprzedaje mi item trzymajacy w reku. Można to jakoś naprawić i zrobić żeby ten skrypt działał tylko w danym skrypcie a nie we wszystkich ?

Nie rozumiem dlaczego to u ciebie nie działa. Jest w skrypcie warunek sprawdzający czy nazwa obecnie otwartego GUI u gracza to "&6Kupiec", jeśli obecnie otwarte GUI tak się nie nazywa, to zatrzymuje trigger (po kliknięciu nic się nie stanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...