Skocz do zawartości
  • 0

moce smoka


AJent
 Udostępnij

Pytanie

on rightclick:
    if player's tool is not dragon egg named "&7&lMOCE SMOKA":
        stop
    if {cooldown::moce::%player%} is not set:
        subtract 1 minutes from {cooldown::moce::%player%}
    if difference between {cooldown::moce::%player%} and now is less than 1 minutes:
        send "&8&l[&6&lULTRA&e&lPVP&8&l] &cMoce Smoka mozesz uzyc ponownie za &b1 minute!" to player
        stop
    set {cooldown::moce::%player%} to now
    shoot a fireball at speed 1 
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1

napisalem taki skrypt, i teraz chce zeby damage fireballa byl np 5 ale nie wiem jak to zrobic pomoze ktos?

Edytowane przez wiktorm12
wiktorm12

Kod skryptu dodawaj do odpowiedniego pola

Notatka dodana przez wiktorm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, AJent napisał:
on rightclick:
    if player's tool is not dragon egg named "&7&lMOCE SMOKA":
        stop
    if {cooldown::moce::%player%} is not set:
        subtract 1 minutes from {cooldown::moce::%player%}
    if difference between {cooldown::moce::%player%} and now is less than 1 minutes:
        send "&8&l[&6&lULTRA&e&lPVP&8&l] &cMoce Smoka mozesz uzyc ponownie za &b1 minute!" to player
        stop
    set {cooldown::moce::%player%} to now
    shoot a fireball at speed 1 
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1
    wait 6 ticks
    shoot a fireball at speed 1

napisalem taki skrypt, i teraz chce zeby damage fireballa byl np 5 ale nie wiem jak to zrobic pomoze ktos?

Proszę.

on rightclick:
	if player's tool is not dragon egg named "&7&lMOCE SMOKA":
		stop
	if {cooldown::moce::%player%} is not set:
		set {cooldown::moce::%player%} to now
		subtract 1 minute from {cooldown::moce::%player%}
	if difference between {cooldown::moce::%player%} and now is less than 1 minutes:
		send "&8&l[&6&lULTRA&e&lPVP&8&l] &cMoce Smoka mozesz uzyc ponownie za &b1 minute!" to player
		stop
	set {cooldown::moce::%player%} to now
	loop 10 times:
		shoot a fireball from player
		add last spawned fireball to {fireball::lista::*}
		wait 6 ticks
		
on damage:
	if projectile is not fireball:
		stop
	if {fireball::lista::*} doesn't contain projectile:
		stop
	set damage to 5
	remove projectile from {fireball::lista::*}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...