Skocz do zawartości
  • 0

Kompletna zbroja z efektem


gnomq
 Udostępnij

Pytanie

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
7 minut temu, gnomq2000 napisał:

Jeśli gracz ma na sobie kompletną zbroję netherytową o nazwie "&btest" , to gdy chodzi pada na niego światło lub tam gdzie stoi/chodzi jest jasnogłaz. Fajnie jakby też za nim latały jakieś particlesy typu serduszka. Dziękuję

Jeżeli ma pod nim zamieniać wszystkie bloki, to będzie niestety potrzebny event 'on any move:'.

on armor change:
	if player's helmet is not netherite helmet named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's leggings is not netherite leggings named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's boots is not netherite boots named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if {glowstone::armor::players::*} contains player:
		stop
	add player to {glowstone::armor::players::*}

on any move:
	if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
		stop
	if block under player is not solid:
		stop
	set block under player to glowstone

Jeśli coś nie będzie działało, daj znać, a postaram się naprawić.

Miej na uwadze, że ten event jest niezwykle zasobożerny (szczególnie przy większej liczbie graczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Jeżeli ma pod nim zamieniać wszystkie bloki, to będzie niestety potrzebny event 'on any move:'.

on armor change:
	if player's helmet is not netherite helmet named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's leggings is not netherite leggings named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's boots is not netherite boots named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if {glowstone::armor::players::*} contains player:
		stop
	add player to {glowstone::armor::players::*}

on any move:
	if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
		stop
	if block under player is not solid:
		stop
	set block under player to glowstone

Jeśli coś nie będzie działało, daj znać, a postaram się naprawić.

Miej na uwadze, że ten event jest niezwykle zasobożerny (szczególnie przy większej liczbie graczy).

super działa, a czy zrobisz żeby zamieniał się jasnogłaz po chwili w poprzedni blok?

i czy dodałbyś że są na mnie nałożone efekty serc?

Edytowane przez gnomq2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, gnomq2000 napisał:

super działa, a czy zrobisz żeby zamieniał się jasnogłaz po chwili w poprzedni blok?

i czy dodałbyś że są na mnie nałożone efekty serc?

Sprawdź czy zadziała:

on armor change:
	if player's helmet is not netherite helmet named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's leggings is not netherite leggings named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's boots is not netherite boots named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if {glowstone::armor::players::*} contains player:
		stop
	add player to {glowstone::armor::players::*}
	while {glowstone::armor::players::*} contains player:
		play wolf hearts on the player
		wait 5 ticks
		
on join:
	while {glowstone::armor::players::*} contains player:
		play wolf hearts on the player
		wait 5 ticks

on any move:
	if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
		stop
	if block under player is not solid:
		stop
	set {_block} to block under player
	set {_blockloc} to location of block under player
	set block under player to glowstone
	wait 10 ticks
	set block at {_blockloc} to {_block}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Sprawdź czy zadziała:

on armor change:
	if player's helmet is not netherite helmet named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's leggings is not netherite leggings named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's boots is not netherite boots named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if {glowstone::armor::players::*} contains player:
		stop
	add player to {glowstone::armor::players::*}
	while {glowstone::armor::players::*} contains player:
		play wolf hearts on the player
		wait 5 ticks
		
on join:
	while {glowstone::armor::players::*} contains player:
		play wolf hearts on the player
		wait 5 ticks

on any move:
	if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
		stop
	if block under player is not solid:
		stop
	set {_block} to block under player
	set {_blockloc} to location of block under player
	set block under player to glowstone
	wait 10 ticks
	set block at {_blockloc} to {_block}

 

niestety nie, jasnogłaz nie znika, ani serduszek nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, gnomq2000 napisał:

niestety nie, jasnogłaz nie znika, ani serduszek nie ma

on armor change:
	if player's helmet is not netherite helmet named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's leggings is not netherite leggings named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's boots is not netherite boots named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if {glowstone::armor::players::*} contains player:
		stop
	add player to {glowstone::armor::players::*}
	while player is online:
		if {glowstone::armor::players::*} contains player:
			play love hearts on the player
			wait 5 ticks
		else:
			exit loop
		
on join:
	while player is online:
		if {glowstone::armor::players::*} contains player:
			play love hearts on the player
			wait 5 ticks
		else:
			exit loop

on any move:
	if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
		stop
	if block under player is not solid:
		stop
	set {_type} to type of block under player
	set {_loc} to location of block under player
	set block under player to glowstone
	wait 10 ticks
	set block at {_loc} to {_type}

Spróbuj jeszcze z tym. Jeśli efekty nie będą działały, zamień 'play love hearts on the player' na 'play love hearts at the player'. Jak nadal nie działa, to usuwasz 'the'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:
on armor change:
	if player's helmet is not netherite helmet named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's leggings is not netherite leggings named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if player's boots is not netherite boots named "&btest":
		if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
			stop
		remove player from {glowstone::armor::players::*}
	if {glowstone::armor::players::*} contains player:
		stop
	add player to {glowstone::armor::players::*}
	while player is online:
		if {glowstone::armor::players::*} contains player:
			play love hearts on the player
			wait 5 ticks
		else:
			exit loop
		
on join:
	while player is online:
		if {glowstone::armor::players::*} contains player:
			play love hearts on the player
			wait 5 ticks
		else:
			exit loop

on any move:
	if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player:
		stop
	if block under player is not solid:
		stop
	set {_type} to type of block under player
	set {_loc} to location of block under player
	set block under player to glowstone
	wait 10 ticks
	set block at {_loc} to {_type}

Spróbuj jeszcze z tym. Jeśli efekty nie będą działały, zamień 'play love hearts on the player' na 'play love hearts at the player'. Jak nadal nie działa, to usuwasz 'the'.

ani tak, ani tak nie pokazuje efektów serc, a błędów brak :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, gnomq2000 napisał:

ani tak, ani tak nie pokazuje efektów serc, a błędów brak :/ 

Ale bloki się poprawnie zamieniają, tak? Co do efektów, spróbuj jeszcze użyć z jakiegoś dodatku, bo te zawarte w skrypcie pochodzą prosto ze Skripta.

EDIT:

Spróbuj jeszcze użyć tych efektów ze Skripta w prostej komendzie, przykładowo:

command /test:
	trigger:
		play love hearts on the player

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Ale bloki się poprawnie zamieniają, tak?

dziwnie znikają i się pojawiają znów, ale skoro mówisz, że zużywa zbyt wiele zasobów serwera, więc z tego raczej zrezygnuję. teraz bardziej interesuje mnie efekt serc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, gnomq2000 napisał:

dziwnie znikają i się pojawiają znów, ale skoro mówisz, że zużywa zbyt wiele zasobów serwera, więc z tego raczej zrezygnuję. teraz bardziej interesuje mnie efekt serc 

Cóż, ten event na pewno będzie obciążał serwer przy dużej ilości graczy, przy mniejszej być może nie będzie aż tak lagogenny (kwestia testowania). Sprawdź edytowany post wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Cóż, ten event na pewno będzie obciążał serwer przy dużej ilości graczy, przy mniejszej być może nie będzie aż tak lagogenny (kwestia testowania). Sprawdź edytowany post wyżej.

nie działają efekty serc wciąż, a błędów brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, gnomq2000 napisał:

nie działają efekty serc wciąż, a błędów brak

Sprawdź z pomocą tej prostej komendy czy jakikolwiek efekt działa, tutaj masz listę Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jeśli nie zadziała, to wymagana będzie składnia z dodatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kormic napisał:

Sprawdź z pomocą tej prostej komendy czy jakikolwiek efekt działa, tutaj masz listę Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Jeśli nie zadziała, to wymagana będzie składnia z dodatku.

tak, działają niektóre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...