gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Jeśli gracz ma na sobie kompletną zbroję netherytową o nazwie "&btest" , to gdy chodzi pada na niego światło lub tam gdzie stoi/chodzi jest jasnogłaz. Fajnie jakby też za nim latały jakieś particlesy typu serduszka. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 7 minut temu, gnomq2000 napisał: Jeśli gracz ma na sobie kompletną zbroję netherytową o nazwie "&btest" , to gdy chodzi pada na niego światło lub tam gdzie stoi/chodzi jest jasnogłaz. Fajnie jakby też za nim latały jakieś particlesy typu serduszka. Dziękuję Jeżeli ma pod nim zamieniać wszystkie bloki, to będzie niestety potrzebny event 'on any move:'. on armor change: if player's helmet is not netherite helmet named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's leggings is not netherite leggings named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's boots is not netherite boots named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if {glowstone::armor::players::*} contains player: stop add player to {glowstone::armor::players::*} on any move: if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop if block under player is not solid: stop set block under player to glowstone Jeśli coś nie będzie działało, daj znać, a postaram się naprawić. Miej na uwadze, że ten event jest niezwykle zasobożerny (szczególnie przy większej liczbie graczy). gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Kormic napisał: Jeżeli ma pod nim zamieniać wszystkie bloki, to będzie niestety potrzebny event 'on any move:'. on armor change: if player's helmet is not netherite helmet named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's leggings is not netherite leggings named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's boots is not netherite boots named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if {glowstone::armor::players::*} contains player: stop add player to {glowstone::armor::players::*} on any move: if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop if block under player is not solid: stop set block under player to glowstone Jeśli coś nie będzie działało, daj znać, a postaram się naprawić. Miej na uwadze, że ten event jest niezwykle zasobożerny (szczególnie przy większej liczbie graczy). super działa, a czy zrobisz żeby zamieniał się jasnogłaz po chwili w poprzedni blok? i czy dodałbyś że są na mnie nałożone efekty serc? Edytowane 31 sierpnia 2020 przez gnomq2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 5 minut temu, gnomq2000 napisał: super działa, a czy zrobisz żeby zamieniał się jasnogłaz po chwili w poprzedni blok? i czy dodałbyś że są na mnie nałożone efekty serc? Sprawdź czy zadziała: on armor change: if player's helmet is not netherite helmet named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's leggings is not netherite leggings named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's boots is not netherite boots named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if {glowstone::armor::players::*} contains player: stop add player to {glowstone::armor::players::*} while {glowstone::armor::players::*} contains player: play wolf hearts on the player wait 5 ticks on join: while {glowstone::armor::players::*} contains player: play wolf hearts on the player wait 5 ticks on any move: if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop if block under player is not solid: stop set {_block} to block under player set {_blockloc} to location of block under player set block under player to glowstone wait 10 ticks set block at {_blockloc} to {_block} gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Sprawdź czy zadziała: on armor change: if player's helmet is not netherite helmet named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's leggings is not netherite leggings named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's boots is not netherite boots named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if {glowstone::armor::players::*} contains player: stop add player to {glowstone::armor::players::*} while {glowstone::armor::players::*} contains player: play wolf hearts on the player wait 5 ticks on join: while {glowstone::armor::players::*} contains player: play wolf hearts on the player wait 5 ticks on any move: if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop if block under player is not solid: stop set {_block} to block under player set {_blockloc} to location of block under player set block under player to glowstone wait 10 ticks set block at {_blockloc} to {_block} niestety nie, jasnogłaz nie znika, ani serduszek nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 7 minut temu, gnomq2000 napisał: niestety nie, jasnogłaz nie znika, ani serduszek nie ma on armor change: if player's helmet is not netherite helmet named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's leggings is not netherite leggings named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's boots is not netherite boots named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if {glowstone::armor::players::*} contains player: stop add player to {glowstone::armor::players::*} while player is online: if {glowstone::armor::players::*} contains player: play love hearts on the player wait 5 ticks else: exit loop on join: while player is online: if {glowstone::armor::players::*} contains player: play love hearts on the player wait 5 ticks else: exit loop on any move: if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop if block under player is not solid: stop set {_type} to type of block under player set {_loc} to location of block under player set block under player to glowstone wait 10 ticks set block at {_loc} to {_type} Spróbuj jeszcze z tym. Jeśli efekty nie będą działały, zamień 'play love hearts on the player' na 'play love hearts at the player'. Jak nadal nie działa, to usuwasz 'the'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Godzinę temu, Kormic napisał: on armor change: if player's helmet is not netherite helmet named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's chestplate is not netherite chestplate named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's leggings is not netherite leggings named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if player's boots is not netherite boots named "&btest": if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop remove player from {glowstone::armor::players::*} if {glowstone::armor::players::*} contains player: stop add player to {glowstone::armor::players::*} while player is online: if {glowstone::armor::players::*} contains player: play love hearts on the player wait 5 ticks else: exit loop on join: while player is online: if {glowstone::armor::players::*} contains player: play love hearts on the player wait 5 ticks else: exit loop on any move: if {glowstone::armor::players::*} doesn't contain player: stop if block under player is not solid: stop set {_type} to type of block under player set {_loc} to location of block under player set block under player to glowstone wait 10 ticks set block at {_loc} to {_type} Spróbuj jeszcze z tym. Jeśli efekty nie będą działały, zamień 'play love hearts on the player' na 'play love hearts at the player'. Jak nadal nie działa, to usuwasz 'the'. ani tak, ani tak nie pokazuje efektów serc, a błędów brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 (edytowane) 1 minutę temu, gnomq2000 napisał: ani tak, ani tak nie pokazuje efektów serc, a błędów brak Ale bloki się poprawnie zamieniają, tak? Co do efektów, spróbuj jeszcze użyć z jakiegoś dodatku, bo te zawarte w skrypcie pochodzą prosto ze Skripta. EDIT: Spróbuj jeszcze użyć tych efektów ze Skripta w prostej komendzie, przykładowo: command /test: trigger: play love hearts on the player Edytowane 31 sierpnia 2020 przez Kormic gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Ale bloki się poprawnie zamieniają, tak? dziwnie znikają i się pojawiają znów, ale skoro mówisz, że zużywa zbyt wiele zasobów serwera, więc z tego raczej zrezygnuję. teraz bardziej interesuje mnie efekt serc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 5 minut temu, gnomq2000 napisał: dziwnie znikają i się pojawiają znów, ale skoro mówisz, że zużywa zbyt wiele zasobów serwera, więc z tego raczej zrezygnuję. teraz bardziej interesuje mnie efekt serc Cóż, ten event na pewno będzie obciążał serwer przy dużej ilości graczy, przy mniejszej być może nie będzie aż tak lagogenny (kwestia testowania). Sprawdź edytowany post wyżej. gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Cóż, ten event na pewno będzie obciążał serwer przy dużej ilości graczy, przy mniejszej być może nie będzie aż tak lagogenny (kwestia testowania). Sprawdź edytowany post wyżej. nie działają efekty serc wciąż, a błędów brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Teraz, gnomq2000 napisał: nie działają efekty serc wciąż, a błędów brak Sprawdź z pomocą tej prostej komendy czy jakikolwiek efekt działa, tutaj masz listę Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Jeśli nie zadziała, to wymagana będzie składnia z dodatku. gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Godzinę temu, Kormic napisał: Sprawdź z pomocą tej prostej komendy czy jakikolwiek efekt działa, tutaj masz listę Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Jeśli nie zadziała, to wymagana będzie składnia z dodatku. tak, działają niektóre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Teraz, gnomq2000 napisał: tak, działają niektóre To teraz sprawdź czy te działające będą również działały w skrypcie. gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: To teraz sprawdź czy te działające będą również działały w skrypcie. tak działa wszystko, dziękuję ci bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 12 minut temu, Kormic napisał: To teraz sprawdź czy te działające będą również działały w skrypcie. a czy da się zwiększyć ilość tych particlesów, ponieważ są prawie niewidoczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2020 Teraz, gnomq2000 napisał: a czy da się zwiększyć ilość tych particlesów, ponieważ są prawie niewidoczne Tak, możesz zamienić 'wait 5 ticks' na 'wait 1 tick' w obu pętlach 'while'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomq 225
Jeśli gracz ma na sobie kompletną zbroję netherytową o nazwie "&btest" , to gdy chodzi pada na niego światło lub tam gdzie stoi/chodzi jest jasnogłaz. Fajnie jakby też za nim latały jakieś particlesy typu serduszka. Dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.