Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na amulety


NeverWrong_

Pytanie

Siemanko mógłby ktoś napisać mi skrypt na amulety:

Amulet skoku w postaci pióra i działa on tak

- Po kliknięciu prawym:

-Dostaje się efekt skoku 2 na 30sekund

- Cooldown można używać co 40 sekund

I potrzebował bym na te wszystkie amulety komenda np /amulet <typ> <gracz> <ilosc> (np. /amulet skok Stasio 1

-Amulet na szybkosc w postaci diamentowych botow jezeli je gracz zalozy to dostaje speed 1 na zawsze (dopoki ich nie zdejmie)

i też komende np /amulet szybkosc gracz ilosc 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
37 minut temu, NeverWrong_ napisał:

Siemanko mógłby ktoś napisać mi skrypt na amulety:

Amulet skoku w postaci pióra i działa on tak

- Po kliknięciu prawym:

-Dostaje się efekt skoku 2 na 30sekund

- Cooldown można używać co 40 sekund

I potrzebował bym na te wszystkie amulety komenda np /amulet <typ> <gracz> <ilosc> (np. /amulet skok Stasio 1

-Amulet na szybkosc w postaci diamentowych botow jezeli je gracz zalozy to dostaje speed 1 na zawsze (dopoki ich nie zdejmie)

i też komende np /amulet szybkosc gracz ilosc 

 

Powinno wszystko działać, w razie błędów daj znać.

command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]:
	trigger:
		set {_arg3} to arg 3
		set {_arg2} to arg 2
		if arg 1 is "skok":
			give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku"
		else if arg 1 is "szybkosc":
			give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci"
			
on right click:
	if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku":
		if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%}
		if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds:
			set {_cooldown} to {cooldown::butySkoku::%player%}
			add 40 seconds to {_cooldown}
			set {_cooldown} to "%difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and {_cooldown}%"
			replace all "second" and "seconds" with "sekund" in "%{_cooldown}%"
			send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player
			stop
		set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
		apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds	
	else if player's held item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci":
		if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%}
		if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds:
			set {_cooldown} to {cooldown::butySzybkosci::%player%}
			add 40 seconds to {_cooldown}
			set {_cooldown} to "%difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and {_cooldown}%"
			replace all "second" and "seconds" with "sekund" in "%{_cooldown}%"
			send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player
			stop
		set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now    
		apply potion of speed 2 to player for 30 seconds
		
on armor equip:
	if event-item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci":
		apply potion of speed 2 to player for 999 days

on armor unequip:
	if event-item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci":
		remove speed from player

Proszę.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Kormic napisał:

Powinno wszystko działać, w razie błędów daj znać.


command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]:
	trigger:
		set {_arg3} to arg 3
		set {_arg2} to arg 2
		if arg 1 is "skok":
			give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku"
		else if arg 1 is "szybkosc":
			give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci"
			
on right click:
	if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku":
		if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%}
		if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds:
			stop
		apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds	
	else if player's held item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci":
		if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%}
		if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds:
			stop
		apply potion of speed 2 to player for 30 seconds

Proszę.

Amulet pióra - gdy klikne raz prawym dostaje tak jak miało być 30 sekund efektu 2 skoku lecz cooldown nie działa i jak klikne drugi raz prawy na amulet skoku to dodaje 30sekund do czasu trwania podwojnego skoku

Amulet szybkosci - dostaje sie szybkosc 2 na 30 sekund i po tym czasie znika efekt ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, NeverWrong_ napisał:

Amulet pióra - gdy klikne raz prawym dostaje tak jak miało być 30 sekund efektu 2 skoku lecz cooldown nie działa i jak klikne drugi raz prawy na amulet skoku to dodaje 30sekund do czasu trwania podwojnego skoku

Amulet szybkosci - dostaje sie szybkosc 2 na 30 sekund i po tym czasie znika efekt ;/

Z tym piórem poprawione. Co do butów, zdałem sobie sprawę, że miały działać przy założeniu :P Daj mi chwilę.

EDIT:

Zrobione. Niestety będzie wymagany dodatek SharpSK.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Z tym piórem poprawione. Co do butów, zdałem sobie sprawę, że miały działać przy założeniu :P Daj mi chwilę.

Okej piórko działa a da się zrobić tak że jak gracz kliknie prawym na to piórko i jeszcze cooldown nie minął to na chacie wysyła mu wiadomość za ile cooldown minie?

 

2 godziny temu, Kormic napisał:

Z tym piórem poprawione. Co do butów, zdałem sobie sprawę, że miały działać przy założeniu :P Daj mi chwilę.

EDIT:

Zrobione. Niestety będzie wymagany dodatek SharpSK.

Zadziała SharpSK na 1.16.1?

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Hmm... w Skript 2.5+ jest event 'on armor change', lecz może on tylko sprawdzać nowy item, nie wiem niestety jak sprawdzać zdjęty item.

No to zamiast butów to może być wither rose przedmiot i po prostu jak klikniesz prawym to dostajesz speed 3 (jednak 3 chce nie 2 xd) na 30sekund i cooldown 1minuta i również jak mogłaby być na czacie jeżeli cooldown sie nie skonczy i gracz kliknie prawy to żeby pisało za ile cooldown sie skonczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, NeverWrong_ napisał:

No to zamiast butów to może być wither rose przedmiot i po prostu jak klikniesz prawym to dostajesz speed 3 (jednak 3 chce nie 2 xd) na 30sekund i cooldown 1minuta i również jak mogłaby być na czacie jeżeli cooldown sie nie skonczy i gracz kliknie prawy to żeby pisało za ile cooldown sie skonczy

command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]:
	trigger:
		set {_arg3} to arg 3
		set {_arg2} to arg 2
		if arg 1 is "skok":
			give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku"
		else if arg 1 is "szybkosc":
			give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci"
			
on right click:
	if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku":
		if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%}
		if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds:
			set {_cooldown} to {cooldown::butySkoku::%player%}
			add 40 seconds to {_cooldown}
			set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and {_cooldown}
			set {_cooldown} to "%{_cooldown}%"
			replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown}
			send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player
			stop
		set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
		apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds	
	else if player's held item is wither rose named "&bAmulet Szybkosci":
		if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%}
		if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds:
			set {_cooldown} to {cooldown::butySzybkosci::%player%}
			add 40 seconds to {_cooldown}
			set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and {_cooldown}
			set {_cooldown} to "%{_cooldown}%"
			replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown}
			send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player
			stop
		set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now    
		apply potion of speed 2 to player for 30 seconds

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]:
	trigger:
		set {_arg3} to arg 3
		set {_arg2} to arg 2
		if arg 1 is "skok":
			give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku"
		else if arg 1 is "szybkosc":
			give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci"
			
on right click:
	if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku":
		if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%}
		if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds:
			set {_cooldown} to {cooldown::butySkoku::%player%}
			add 40 seconds to {_cooldown}
			set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and {_cooldown}
			set {_cooldown} to "%{_cooldown}%"
			replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown}
			send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player
			stop
		set {cooldown::butySkoku::%player%} to now
		apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds	
	else if player's held item is wither rose named "&bAmulet Szybkosci":
		if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set:
			set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now
			subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%}
		if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds:
			set {_cooldown} to {cooldown::butySzybkosci::%player%}
			add 40 seconds to {_cooldown}
			set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and {_cooldown}
			set {_cooldown} to "%{_cooldown}%"
			replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown}
			send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player
			stop
		set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now    
		apply potion of speed 2 to player for 30 seconds

 

Okej działa pióro ale jak wpisuje /amulet szybkosc nick 1 to dostaje diamentowe buty z nazwa amulet szybkosci które nic nie robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...