NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 Siemanko mógłby ktoś napisać mi skrypt na amulety: Amulet skoku w postaci pióra i działa on tak - Po kliknięciu prawym: -Dostaje się efekt skoku 2 na 30sekund - Cooldown można używać co 40 sekund I potrzebował bym na te wszystkie amulety komenda np /amulet <typ> <gracz> <ilosc> (np. /amulet skok Stasio 1 -Amulet na szybkosc w postaci diamentowych botow jezeli je gracz zalozy to dostaje speed 1 na zawsze (dopoki ich nie zdejmie) i też komende np /amulet szybkosc gracz ilosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 (edytowane) 37 minut temu, NeverWrong_ napisał: Siemanko mógłby ktoś napisać mi skrypt na amulety: Amulet skoku w postaci pióra i działa on tak - Po kliknięciu prawym: -Dostaje się efekt skoku 2 na 30sekund - Cooldown można używać co 40 sekund I potrzebował bym na te wszystkie amulety komenda np /amulet <typ> <gracz> <ilosc> (np. /amulet skok Stasio 1 -Amulet na szybkosc w postaci diamentowych botow jezeli je gracz zalozy to dostaje speed 1 na zawsze (dopoki ich nie zdejmie) i też komende np /amulet szybkosc gracz ilosc Powinno wszystko działać, w razie błędów daj znać. command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]: trigger: set {_arg3} to arg 3 set {_arg2} to arg 2 if arg 1 is "skok": give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku" else if arg 1 is "szybkosc": give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci" on right click: if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku": if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set: set {cooldown::butySkoku::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%} if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds: set {_cooldown} to {cooldown::butySkoku::%player%} add 40 seconds to {_cooldown} set {_cooldown} to "%difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and {_cooldown}%" replace all "second" and "seconds" with "sekund" in "%{_cooldown}%" send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player stop set {cooldown::butySkoku::%player%} to now apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds else if player's held item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci": if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set: set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%} if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds: set {_cooldown} to {cooldown::butySzybkosci::%player%} add 40 seconds to {_cooldown} set {_cooldown} to "%difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and {_cooldown}%" replace all "second" and "seconds" with "sekund" in "%{_cooldown}%" send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player stop set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now apply potion of speed 2 to player for 30 seconds on armor equip: if event-item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci": apply potion of speed 2 to player for 999 days on armor unequip: if event-item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci": remove speed from player Proszę. Edytowane 29 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: Powinno wszystko działać, w razie błędów daj znać. command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]: trigger: set {_arg3} to arg 3 set {_arg2} to arg 2 if arg 1 is "skok": give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku" else if arg 1 is "szybkosc": give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci" on right click: if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku": if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set: set {cooldown::butySkoku::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%} if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds: stop apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds else if player's held item is diamond boots named "&bAmulet Szybkosci": if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set: set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%} if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds: stop apply potion of speed 2 to player for 30 seconds Proszę. Amulet pióra - gdy klikne raz prawym dostaje tak jak miało być 30 sekund efektu 2 skoku lecz cooldown nie działa i jak klikne drugi raz prawy na amulet skoku to dodaje 30sekund do czasu trwania podwojnego skoku Amulet szybkosci - dostaje sie szybkosc 2 na 30 sekund i po tym czasie znika efekt ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, NeverWrong_ napisał: Amulet pióra - gdy klikne raz prawym dostaje tak jak miało być 30 sekund efektu 2 skoku lecz cooldown nie działa i jak klikne drugi raz prawy na amulet skoku to dodaje 30sekund do czasu trwania podwojnego skoku Amulet szybkosci - dostaje sie szybkosc 2 na 30 sekund i po tym czasie znika efekt ;/ Z tym piórem poprawione. Co do butów, zdałem sobie sprawę, że miały działać przy założeniu Daj mi chwilę. EDIT: Zrobione. Niestety będzie wymagany dodatek SharpSK. Edytowane 29 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 2 godziny temu, Kormic napisał: Z tym piórem poprawione. Co do butów, zdałem sobie sprawę, że miały działać przy założeniu Daj mi chwilę. Okej piórko działa a da się zrobić tak że jak gracz kliknie prawym na to piórko i jeszcze cooldown nie minął to na chacie wysyła mu wiadomość za ile cooldown minie? 2 godziny temu, Kormic napisał: Z tym piórem poprawione. Co do butów, zdałem sobie sprawę, że miały działać przy założeniu Daj mi chwilę. EDIT: Zrobione. Niestety będzie wymagany dodatek SharpSK. Zadziała SharpSK na 1.16.1? Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 Teraz, NeverWrong_ napisał: Zadziała SharpSK na 1.16.1? Zaraz, masz Skripta 2.5, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Zaraz, masz Skripta 2.5, tak? ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 2 minuty temu, NeverWrong_ napisał: ta Hmm... w Skript 2.5+ jest event 'on armor change', lecz może on tylko sprawdzać nowy item, nie wiem niestety jak sprawdzać zdjęty item. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Hmm... w Skript 2.5+ jest event 'on armor change', lecz może on tylko sprawdzać nowy item, nie wiem niestety jak sprawdzać zdjęty item. No to zamiast butów to może być wither rose przedmiot i po prostu jak klikniesz prawym to dostajesz speed 3 (jednak 3 chce nie 2 xd) na 30sekund i cooldown 1minuta i również jak mogłaby być na czacie jeżeli cooldown sie nie skonczy i gracz kliknie prawy to żeby pisało za ile cooldown sie skonczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 (edytowane) 6 minut temu, NeverWrong_ napisał: No to zamiast butów to może być wither rose przedmiot i po prostu jak klikniesz prawym to dostajesz speed 3 (jednak 3 chce nie 2 xd) na 30sekund i cooldown 1minuta i również jak mogłaby być na czacie jeżeli cooldown sie nie skonczy i gracz kliknie prawy to żeby pisało za ile cooldown sie skonczy command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]: trigger: set {_arg3} to arg 3 set {_arg2} to arg 2 if arg 1 is "skok": give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku" else if arg 1 is "szybkosc": give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci" on right click: if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku": if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set: set {cooldown::butySkoku::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%} if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds: set {_cooldown} to {cooldown::butySkoku::%player%} add 40 seconds to {_cooldown} set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and {_cooldown} set {_cooldown} to "%{_cooldown}%" replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown} send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player stop set {cooldown::butySkoku::%player%} to now apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds else if player's held item is wither rose named "&bAmulet Szybkosci": if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set: set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%} if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds: set {_cooldown} to {cooldown::butySzybkosci::%player%} add 40 seconds to {_cooldown} set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and {_cooldown} set {_cooldown} to "%{_cooldown}%" replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown} send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player stop set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now apply potion of speed 2 to player for 30 seconds Edytowane 29 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 5 minut temu, Kormic napisał: command /amulet [<text>] [<player>] [<integer>]: trigger: set {_arg3} to arg 3 set {_arg2} to arg 2 if arg 1 is "skok": give {_arg2} {_arg3} of feather named "&bAmulet Skoku" else if arg 1 is "szybkosc": give {_arg2} {_arg3} of diamond boots named "&bAmulet Szybkosci" on right click: if player's held item is feather named "&bAmulet Skoku": if {cooldown::butySkoku::%player%} is not set: set {cooldown::butySkoku::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySkoku::%player%} if difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and now is less than 40 seconds: set {_cooldown} to {cooldown::butySkoku::%player%} add 40 seconds to {_cooldown} set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySkoku::%player%} and {_cooldown} set {_cooldown} to "%{_cooldown}%" replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown} send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player stop set {cooldown::butySkoku::%player%} to now apply potion of jump boost 2 to player for 30 seconds else if player's held item is wither rose named "&bAmulet Szybkosci": if {cooldown::butySzybkosci::%player%} is not set: set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now subtract 40 seconds from {cooldown::butySzybkosci::%player%} if difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and now is less than 40 seconds: set {_cooldown} to {cooldown::butySzybkosci::%player%} add 40 seconds to {_cooldown} set {_cooldown} to difference between {cooldown::butySzybkosci::%player%} and {_cooldown} set {_cooldown} to "%{_cooldown}%" replace all "second" and "seconds" with "sekund" in {_cooldown} send "&cMusisz odczekac &6%{_cooldown}%&c!" to player stop set {cooldown::butySzybkosci::%player%} to now apply potion of speed 2 to player for 30 seconds Okej działa pióro ale jak wpisuje /amulet szybkosc nick 1 to dostaje diamentowe buty z nazwa amulet szybkosci które nic nie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 Teraz, NeverWrong_ napisał: Okej działa pióro ale jak wpisuje /amulet szybkosc nick 1 to dostaje diamentowe buty z nazwa amulet szybkosci które nic nie robią A tak, zamień w linijce nr 8 diamentowe buty na wither rose. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: A tak, zamień w linijce nr 8 diamentowe buty na wither rose. Działa wszystko dzięk00wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 29 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
NeverWrong_ 1
Siemanko mógłby ktoś napisać mi skrypt na amulety:
Amulet skoku w postaci pióra i działa on tak
- Po kliknięciu prawym:
-Dostaje się efekt skoku 2 na 30sekund
- Cooldown można używać co 40 sekund
I potrzebował bym na te wszystkie amulety komenda np /amulet <typ> <gracz> <ilosc> (np. /amulet skok Stasio 1
-Amulet na szybkosc w postaci diamentowych botow jezeli je gracz zalozy to dostaje speed 1 na zawsze (dopoki ich nie zdejmie)
i też komende np /amulet szybkosc gracz ilosc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi