Skocz do zawartości
  • 0

Ochrona na starcie


NeverWrong_
 Udostępnij

Pytanie

Yoo mógłby ktoś napisać skrypt na ochrona aby tylko i wyłącznie nie dostawał obrażeń od gracza jeżeli pierwszy raz wejdzie na serwer na 10m i aby była możliwość że ten gracz może sobie wyłączyć ochrone komendą /ochronawylacz

jeżeli mógłby ktoś napisać ten skrypt to by mi bardzo pomógł:)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, NeverWrong_ napisał:

Yoo mógłby ktoś napisać skrypt na ochrona aby tylko i wyłącznie nie dostawał obrażeń od gracza jeżeli pierwszy raz wejdzie na serwer na 10m i aby była możliwość że ten gracz może sobie wyłączyć ochrone komendą /ochronawylacz

jeżeli mógłby ktoś napisać ten skrypt to by mi bardzo pomógł:)!

W razie błędów daj znać, proszę:

on first join:
	set {ochrona::czas::%player%} to now
	while player is online:
		if {ochrona::czas::%player%} is not set:
			exit loop
		if difference between {ochrona::czas::%player%} and now is greater than or equal to 10 minutes:
			clear {ochrona::czas::%player%}
			remove player from {ochrona::gracze::*}
			send "&cTwoja poczatkowa ochrona sie skonczyla, miej sie na bacznosci i powodzenia!" to player
			exit loop
		wait 1 second
		
on join:
	if {ochrona::czas::%player%} is not set:
		stop
	while player is online:
		if {ochrona::czas::%player%} is not set:
			exit loop
		if difference between {ochrona::czas::%player%} and now is greater than or equal to 10 minutes:
			remove player from {ochrona::gracze::*}
			clear {ochrona::czas::%player%}
			send "&cTwoja poczatkowa ochrona sie skonczyla, miej sie na bacznosci i powodzenia!" to player
			exit loop
		wait 1 second
		
command /ochronawylacz:
	trigger:
		if {ochrona::czas::%player%} is not set:
			send "&cNie posiadasz ochrony poczatkowej!" to player
			stop
		clear {ochrona::czas::%player%}
		send "&cWylaczyles swa poczatkowa ochrone, miej sie na bacznosci i powodzenia!" to player

on damage of player:
	if attacker is not a player:
		stop
	if {ochrona::czas::%victim%} is not set:
		stop
	cancel event
	send "&cTen gracz posiada poczatkowa ochrone!" to attacker

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...