Gość Mopsior Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) Witam, potrzebuje pomocy. Jak zrobić żeby jak jest na jednym chunku np więcej niż 15 mobów to ustawiało zmienną {mobyspawn} na false. Z góry dziękuję! EDIT: Chodzi że maks 15 mobów z nazwą Zombie wszędzie lub na chunku Edytowane 27 sierpnia 2020 przez Mopsior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 Teraz, Mopsior napisał: Witam, potrzebuje pomocy. Jak zrobić żeby jak jest na jednym chunku np więcej niż 15 mobów to ustawiało zmienną {mobyspawn} na false. Z góry dziękuję! Możesz w ten sposób policzyć moby w chunku, na którym jest gracz. Wymagane SkQuery. command /test: trigger: loop all living entities within chunk at player: if loop-entity is not player: add 1 to {_num} broadcast "Na tym chunku jest %{_num}% mobow!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Mopsior Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 a da się że z daną nazwą i np. eventem lub ifem a nie komendą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Mopsior napisał: a da się że z daną nazwą i np. eventem lub ifem a nie komendą? W takim wypadku mógłbyś to w ten sposób zrobić: on join: while player is online: loop all living entities within chunk at player: if loop-entity is not player: if name of loop-entity is "Nazwa": add 1 to {_num} broadcast "Na tym chunku jest %{_num}% mobow!" wait 30 seconds EDIT: Poprawiłem skrypt, bo był błąd. Edytowane 27 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Mopsior Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 jesli usunę at player to będzie na wszystkich chunkach bo mi na tym zależy (czy jest tak jak w przypadku innej komendy że wszystkie co widać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) 27 minut temu, Mopsior napisał: jesli usunę at player to będzie na wszystkich chunkach bo mi na tym zależy (czy jest tak jak w przypadku innej komendy że wszystkie co widać) To będzie obciążało serwer. Użyj lepiej jakiegoś pluginu do tego typu rzeczy. EDIT: Pamiętaj też, że chunki po jakimś czasie (bodajże 60 sekund) znikają. EDIT: Mimo wszystko postanowiłem spróbować zrobić skrypt, sprawdź czy zadziała: every 30 seconds: loop all living entities: if loop-entity is not player: if name of loop-entity is "Zombie": add loop-entity to {_livingEntities::atChunk::%chunk at loop-entity%::*} loop {_livingEntities::atChunk::*}: if size of {_livingEntities::atChunk::%loop-index%::*} is greater than 15: set {_num} to size of {_livingEntities::atChunk::%loop-index%::*} loop ({_num} - 15) times: set {_entity} to random entity out of {_livingEntities::atChunk::%loop-index%::*} kill {_entity} remove {_entity} from {_livingEntities::atChunk::%loop-index%::*} Edytowane 27 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 27 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2020 (edytowane) on spawn: if event-entity is not zombie: stop loop all living entities in chunk at event-entity: if loop-entity is not player: if name of loop-entity is "Zombie": add 1 to {_mobs} if {_mobs} >= 15: cancel event Edytowane 27 sierpnia 2020 przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Gość Mopsior
Witam, potrzebuje pomocy. Jak zrobić żeby jak jest na jednym chunku np więcej niż 15 mobów to ustawiało zmienną {mobyspawn} na false.
Z góry dziękuję!
EDIT: Chodzi że maks 15 mobów z nazwą Zombie wszędzie lub na chunku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.