Gość Mopsior Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Mam problem z kodem every 2 seconds: # if chunk at location {chunk.1} is loaded: if {mobyspawn} is true: spawn 1 zombie at {spawnmob.1} if {mobyspawn} is false: stop Ponieważ jak dam komendą na false to nadal sie pojawiająPełen kod: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 daj może cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Mopsior Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Wywala errora że nie można anulować tego event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeverWrong_ 1 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 W dniu 25.08.2020 o 10:19, Mopsior napisał: Wywala errora że nie można anulować tego event wgram na swój serwer i sprawdze oco biega Chodzi o komende /spawncustommob? że jak wpiszesz to to co 2 sekundy sie pojawiają ??? #edit naprawiłem command /moby [<text>]: permission: op trigger: if arg 1 is set: if arg 1 is "on": set {mobyspawn} to true send "&eOdpalono Moby!" stop if arg 1 is "off": set {mobyspawn} to false send "&eWyłączono Moby!" stop if arg 1 is not set: send "Error" to player stop #użyj tego zamiast twojego jak miałeś if arg 1 is "off" to było set mobyspawn to true zamiast false Łączę posty. Notatka dodana przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Mopsior Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Działa dziękuję!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 30 minut temu, Mopsior napisał: Mam problem z kodem every 2 seconds: # if chunk at location {chunk.1} is loaded: if {mobyspawn} is true: spawn 1 zombie at {spawnmob.1} if {mobyspawn} is false: stop Ponieważ jak dam komendą na false to nadal sie pojawiająPełen kod: Masz w linijce nr 80 ustawianie zmiennej {mobyspawn} na true. Zamień to na false i powinno być dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Mopsior Opublikowano 25 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2020 Już działa tamtego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2020 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 26 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Gość Mopsior
Mam problem z kodem
Ponieważ jak dam komendą na false to nadal sie pojawiają
Pełen kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi