Skocz do zawartości
  • 0

Spawn mobów się nie wyłącza


Gość Mopsior
 Udostępnij

Pytanie

Mam problem z kodem 

every 2 seconds:
#	if chunk at location {chunk.1} is loaded:
	if {mobyspawn} is true:
		spawn 1 zombie at {spawnmob.1}
	if {mobyspawn} is false:
		stop

Ponieważ jak dam komendą na false to nadal sie pojawiają

Pełen kod: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 25.08.2020 o 10:19, Mopsior napisał:

Wywala errora że nie można anulować tego event

 

wgram na swój serwer i sprawdze oco biega :D

 

Chodzi o komende /spawncustommob?

że jak wpiszesz to to co 2 sekundy sie pojawiają ???

 

#edit naprawiłem

 

 

command /moby [<text>]:
    permission: op
    trigger:
        if arg 1 is set:
            if arg 1 is "on":
                set {mobyspawn} to true
                send "&eOdpalono Moby!"
                stop
            if arg 1 is "off":
                set {mobyspawn} to false
                send "&eWyłączono Moby!"
                stop
        if arg 1 is not set:
            send "Error" to player
            stop

 

#użyj tego zamiast twojego jak miałeś if arg 1 is "off" to było set mobyspawn to true zamiast false

xAxee

Łączę posty.

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, Mopsior napisał:

Mam problem z kodem 

every 2 seconds:
#	if chunk at location {chunk.1} is loaded:
	if {mobyspawn} is true:
		spawn 1 zombie at {spawnmob.1}
	if {mobyspawn} is false:
		stop

Ponieważ jak dam komendą na false to nadal sie pojawiają

Pełen kod: 

 

Masz w linijce nr 80 ustawianie zmiennej {mobyspawn} na true. Zamień to na false i powinno być dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...