Skocz do zawartości
  • 0

Zamrażający łuk


Zielek

Pytanie

Hej!
Potrzebuję 1 lub 2 skrypty na łuk;
1. skrypt polegał by na tym, że klikając lewym przyciskiem myszy ("bijąc") na każdy łuk, zostanie użyty trzy razy dźwięk kowadła (z jednym tickiem odstępu pomiędzy dźwiękami) i do eq gracza dodaje się 5 strzał o nazwie "&9Strzała", do tego łuk zostaje naprawiany. Kolejny raz powtórzyć czynność można 3 sekundy po zakończeniu ostatniego cyklu.

2. skrypt tworzy łuk o nazwie "bZimowy Łuk" , który ma enchanty: moc V, niezniszczalność X. Chciałbym, aby można było mu zrobić opis.
Zimowy łuk po trafieniu w jakiś byt (gracza lub moba) daje dźwięk niszczenia lodu i cząsteczki lodu (wokół trafionego) oraz  nakłada na niego oślepienie, spowolnienie2 i osłabienie2, które trwają po 3 sekundy.
Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
21 minut temu, Zielek napisał:

Hej!
Potrzebuję 1 lub 2 skrypty na łuk;
1. skrypt polegał by na tym, że klikając lewym przyciskiem myszy ("bijąc") na każdy łuk, zostanie użyty trzy razy dźwięk kowadła (z jednym tickiem odstępu pomiędzy dźwiękami) i do eq gracza dodaje się 5 strzał o nazwie "&9Strzała", do tego łuk zostaje naprawiany. Kolejny raz powtórzyć czynność można 3 sekundy po zakończeniu ostatniego cyklu.

2. skrypt tworzy łuk o nazwie "bZimowy Łuk" , który ma enchanty: moc V, niezniszczalność X. Chciałbym, aby można było mu zrobić opis.
Zimowy łuk po trafieniu w jakiś byt (gracza lub moba) daje dźwięk niszczenia lodu i cząsteczki lodu (wokół trafionego) oraz  nakłada na niego oślepienie, spowolnienie2 i osłabienie2, które trwają po 3 sekundy.
Pozdrawiam!

options:
	zimowy-luk: bow of power 5, unbreaking 10 named "&9Zimowy Łuk" with lore "&7&oTo jest niezwykle potezny luk..." and "&7&oUwazaj jak sie z nim obchodzisz!"

on left click:
	if player's held item is not bow:
		stop
	if {cooldown::reload::%player%} is not set:
		set {cooldown::reload::%player%} to now
		subtract 3 seconds from {cooldown::reload::%player%}
	if difference between {cooldown::reload::%player%} and now is less than 3 seconds:
		stop
	set {cooldown::reload::%player%} to now
	loop 3 times:
		if player's held item is not bow:
			stop
		play sound "block_anvil_fall" with volume 3 to player
		wait 1 tick
	if player's held item is not bow:
		stop
	repair player's held item
	give player 5 arrows named "&9Strzała"
	
command /zimowyluk:
	trigger:
		give player 1 {@zimowy-luk}
		
on shoot:
	if shooter's held item is not {@zimowy-luk}:
		stop
	add projectile to {zamrazajace::strzaly::*}

on damage:
	if projectile is not set:
		stop
	if {zamrazajace::strzaly::*} doesn't contain projectile:
		stop
	remove projectile from {zamrazajace::strzaly::*}
	play sound "block_glass_break" with volume 3 at victim
	play snowball break on the victim
	apply potion of blindness 1 to victim for 3 seconds
	apply potion of slowness 2 to victim for 3 seconds
	apply potion of weakness 2 to victim for 3 seconds

Proszę. Sprawdź czy wszystko poprawnie działa.

EDIT:

Poprawiłem mały błąd związany z cooldownem.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Kormic napisał:

options:
	zimowy-luk: bow of power 5, unbreaking 10 named "&9Zimowy Łuk" with lore "&7&oTo jest niezwykle potezny luk..." and "&7&oUwazaj jak sie z nim obchodzisz!"

on left click:
	if player's held item is not bow:
		stop
	if {cooldown::reload::%player%} is not set:
		set {cooldown::reload::%player%} to now
		subtract 3 seconds from {cooldown::reload::%player%}
	if difference between {cooldown::reload::%player%} and now is less than 3 seconds:
		stop
	set {cooldown::reload::%player%} to now
	loop 3 times:
		if player's held item is not bow:
			stop
		play sound "block_anvil_fall" with volume 3 to player
		wait 1 tick
	if player's held item is not bow:
		stop
	repair player's held item
	give player 5 arrows named "&9Strzała"
	
command /zimowyluk:
	trigger:
		give player 1 {@zimowy-luk}
		
on shoot:
	if shooter's held item is not {@zimowy-luk}:
		stop
	add projectile to {zamrazajace::strzaly::*}

on damage:
	if projectile is not set:
		stop
	if {zamrazajace::strzaly::*} doesn't contain projectile:
		stop
	remove projectile from {zamrazajace::strzaly::*}
	play sound "block_glass_break" with volume 3 at victim
	play snowball break on the victim
	apply potion of blindness 1 to victim for 3 seconds
	apply potion of slowness 2 to victim for 3 seconds
	apply potion of weakness 2 to victim for 3 seconds

Proszę. Sprawdź czy wszystko poprawnie działa.

EDIT:

Poprawiłem mały błąd związany z cooldownem.

Bardzo Ci dziękuję! Co do skryptu, to zauważyłem, że efekt po każdej strzale się nakłada i jak strzele w kogoś, np. 3 razy to ma efekt przez 9 sekund, ale to nie problem.
Przy odświeżeniu jest taka wiadomość:  https://zapodaj.net/6415a9662eb2e.png.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, Zielek napisał:

Bardzo Ci dziękuję! Co do skryptu, to zauważyłem, że efekt po każdej strzale się nakłada i jak strzele w kogoś, np. 3 razy to ma efekt przez 9 sekund, ale to nie problem.
Przy odświeżeniu jest taka wiadomość:  https://zapodaj.net/6415a9662eb2e.png.html

Tak, zapomniałem wspomnieć, że będzie taka wiadomość wyskakiwała. Co do dodawającego się czasu efektów jest dość prosty sposób, a mianowicie przed trzema ostatnimi linijkami dodać takie coś:

remove blindness from player
remove slowness from player
remove weakness from player

Mimo wszystko cieszę się, że wszystko działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...