on inventory click:
if "%inventory name of player's current inventory%" is "&8Menu: Magiczne Kowadlo":
cancel event
if clicked inventory is not player's inventory:
if "%clicked slot%" is "10":
if player's tool is {@miecze}:
if name of player's tool does not contain "[+1]" or "[+2]" or "[+3]" or "[+4]" or "[+5]" or "[+6]" or "[+7]" or "[+8]" or "[+9]":
if player have 8 diamond:
set {ulepszenie::%player's tool%} to 1
set name of player's tool to "%name of player's tool% &4[&c+{ulepszenie::%player's tool%}&4]"
set {sharpness::%player%} to enchant level of sharpness of player's tool
add 1 to {sharpness::%player%}
send "&3[&bMagiczne Kowadlo&3] &fPomyslnie ulepszyles swoj miecz na &4[&c+1&4]&f!" to player
execute console command "(((kowal))) %player% sharpness %{sharpness::%player%}%"
remove 8 of diamond from player's inventory
stop
else:
send "&3[&bMagiczne Kowadlo&3] &fNie posiadasz &a8 diamentow&f!" to player
if name of player's tool contain "[+1]" or "[+2]" or "[+3]" or "[+4]" or "[+5]" or "[+6]" or "[+7]" or "[+8]":
if player have 8 diamond:
set name of player's tool to "%name of player's tool% &4[&c+({ulepszenie::%player's tool%} + 1)&4]"
set {sharpness::%player%} to enchant level of sharpness of player's tool
add 1 to {sharpness::%player%}
send "&3[&bMagiczne Kowadlo&3] &fPomyslnie ulepszyles swoj miecz na &4[&c+{ulepszenie::%player's tool%}&4]&f!" to player
execute console command "(((kowal))) %player% sharpness %{sharpness::%player%}%"
remove 8 of diamond from player's inventory
stop
Jest ktoś w stanie mi pomóc?
Chodzi o to, że po kliknięciu w dany slot osoba gdy trzyma wybrany miecz zmieni się jej nazwa na "nazwa itema [+1]"
W moim przypadku gdy klikam nie nazwanym mieczem skrypt nie działa a gdy jest juz nazwany to miecz dostaje nazwę "nazwa itema +{ulepszenie::diamond_sword}" przy kolejnym kliknięciu nazwa się podwaja i tak w nieskończoność...
Proszę szybko o pomoc jeżeli źle wytłumaczyłem to pisać postaram się lepiej objaśnić.
Pytanie
xXx_Skrypter_xXx 17
Jest ktoś w stanie mi pomóc?
Chodzi o to, że po kliknięciu w dany slot osoba gdy trzyma wybrany miecz zmieni się jej nazwa na "nazwa itema [+1]"
W moim przypadku gdy klikam nie nazwanym mieczem skrypt nie działa a gdy jest juz nazwany to miecz dostaje nazwę "nazwa itema +{ulepszenie::diamond_sword}" przy kolejnym kliknięciu nazwa się podwaja i tak w nieskończoność...
Proszę szybko o pomoc jeżeli źle wytłumaczyłem to pisać postaram się lepiej objaśnić.
Edytowane przez xXx_Skrypter_xXxOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.