command /setspawn [<text>]:
trigger:
if player has permission "eye.setspawn":
set {location.spawn} to location of player
send "{@ip} &aUstawiles spawn!"
command /spawn [<text>]:
trigger:
if {location.spawn} is set:
set {_loc} to "%x-coordinate of player%, %y-coordinate of player%, %z-coordinate of player%"
send "{@ip} &aTeleportacja nastąpi za 5 sekund. Nie ruszaj się!"
wait 5 seconds
if "%x-coordinate of player%, %y-coordinate of player%, %z-coordinate of player%" is {_loc}:
teleport player to {location.spawn}
send "{@ip} &aPrzeteleportowales sie na spawn!"
else:
send "{@ip} &cRuszyles sie! &7Teleportacja przerwana!"
else:
send "{@ip} &cSpawn nie zostal ustawiony skontaktuj się z administratorem!"
Przerobi mi ktos ten skrypt aby działał tak że gdy gracz ruszy głową to nie przerywa teleportacji bo ten tak własnie działa
Pytanie
pawel1232 0
Przerobi mi ktos ten skrypt aby działał tak że gdy gracz ruszy głową to nie przerywa teleportacji bo ten tak własnie działa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi