Skocz do zawartości
  • 0

spawn


pawel1232

Pytanie

command /setspawn [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "eye.setspawn":
			set {location.spawn} to location of player
			send "{@ip} &aUstawiles spawn!"
command /spawn [<text>]:
	trigger:
		if {location.spawn} is set:
			set {_loc} to "%x-coordinate of player%, %y-coordinate of player%, %z-coordinate of player%"
			send "{@ip} &aTeleportacja nastąpi za 5 sekund. Nie ruszaj się!"
			wait 5 seconds
			if "%x-coordinate of player%, %y-coordinate of player%, %z-coordinate of player%" is {_loc}:
				teleport player to {location.spawn}
				send "{@ip} &aPrzeteleportowales sie na spawn!"
			else:                  
				send "{@ip} &cRuszyles sie! &7Teleportacja przerwana!"
		else:
			send "{@ip} &cSpawn nie zostal ustawiony skontaktuj się z administratorem!"

Przerobi mi ktos ten skrypt aby działał tak że gdy gracz ruszy głową to nie przerywa teleportacji bo ten tak własnie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /setspawn [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "eye.setspawn":
			set {location.spawn} to location of player
			send "{@ip} &aUstawiles spawn!"
command /spawn [<text>]:
	trigger:
		if {location.spawn} is set:
			set {_loc} to location of player
			send "{@ip} &aTeleportacja nastąpi za 5 sekund. Nie ruszaj się!"
			wait 5 seconds
			if distance between {_loc} and player's location <= 0.1:
				teleport player to {location.spawn}
				send "{@ip} &aPrzeteleportowales sie na spawn!"
			else:                  
				send "{@ip} &cRuszyles sie! &7Teleportacja przerwana!"
		else:
			send "{@ip} &cSpawn nie zostal ustawiony skontaktuj się z administratorem!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, pawel1232 napisał:

command /setspawn [<text>]:
	trigger:
		if player has permission "eye.setspawn":
			set {location.spawn} to location of player
			send "{@ip} &aUstawiles spawn!"
command /spawn [<text>]:
	trigger:
		if {location.spawn} is set:
			set {_loc} to "%x-coordinate of player%, %y-coordinate of player%, %z-coordinate of player%"
			send "{@ip} &aTeleportacja nastąpi za 5 sekund. Nie ruszaj się!"
			wait 5 seconds
			if "%x-coordinate of player%, %y-coordinate of player%, %z-coordinate of player%" is {_loc}:
				teleport player to {location.spawn}
				send "{@ip} &aPrzeteleportowales sie na spawn!"
			else:                  
				send "{@ip} &cRuszyles sie! &7Teleportacja przerwana!"
		else:
			send "{@ip} &cSpawn nie zostal ustawiony skontaktuj się z administratorem!"

Przerobi mi ktos ten skrypt aby działał tak że gdy gracz ruszy głową to nie przerywa teleportacji bo ten tak własnie działa

Twój skrypt nie działał, ponieważ próbowałeś porównywać lokację w zmiennej do koordynatów. Lokacja zawiera x, y, z, ale dodatkowo yaw i pitch oraz świat. Natomiast skrypt Axee'a powinien działać, chociaż nie ukrywam, że można go trochę poprawić, ale poprawa poskutkuje większym zużyciem pamięci RAM, więc chyba lepiej pozostać przy tym, co ci Axee dał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...