Skocz do zawartości
  • 0

skrypt


AJent
 Udostępnij

Pytanie

hejo napisalem taki skrypt:

variables:
    {stone::%player%} = 0
 
on first join:
    set {stone::%player%} to 0

on chat:
    if {stone::%player%} is less than 200:
        cancel event
        send "&8&l» &cMusisz wykopac 200 stone'a zeby pisac na czacie &7%{stone::%player%}%/200"
    else:
        uncancel event    
      
on mine:
    add 1 to {stone::%player%}

 

i chce zeby po wykopaniu 200 blokow pisalo na player title np "Gratki" lub cos

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
18 godzin temu, AJent napisał:

hejo napisalem taki skrypt:

variables:
    {stone::%player%} = 0
 
on first join:
    set {stone::%player%} to 0

on chat:
    if {stone::%player%} is less than 200:
        cancel event
        send "&8&l» &cMusisz wykopac 200 stone'a zeby pisac na czacie &7%{stone::%player%}%/200"
    else:
        uncancel event    
      
on mine:
    add 1 to {stone::%player%}

 

i chce zeby po wykopaniu 200 blokow pisalo na player title np "Gratki" lub cos

variables:
	{stone::chat::%player%} = 0

on chat:
	if {stone::chat::%player%} is greater than or equal to 200:
		stop
	cancel event
	send "&8&l» &cMusisz wykopac 200 kamienia, aby pisac na czacie! &7%{stone::chat::%player%}%/200" to player  
	  
on mine:
	add 1 to {stone::chat::%player%}
	if {stone::chat::%player%} is 200:
		send player title "&aGratulujemy!" with subtitle "&eOdblokowales dostep do czatu!"

Zmieniłem nieco kod, proszę. Pamiętaj aby robić w miarę unikalne nazwy zmiennych, aby nie doszło do sytuacji, w której w innym skrypcie użyjesz tej samej zmiennej. Usunąłem również 'on first join:', gdyż było zbędne, dodatkowo zmieniłem nieco warunek działania czatu.

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam cytat

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:
variables:
	{stone::chat::%player%} = 0

on chat:
	if {stone::chat::%player%} is greater than or equal to 200:
		stop
	cancel event
	send "&8&l» &cMusisz wykopac 200 kamienia, aby pisac na czacie! &7%{stone::chat::%player%}%/200" to player  
	  
on mine:
	add 1 to {stone::chat::%player%}
	if {stone::chat::%player%} is 200:
		send player title "&aGratulujemy!" with subtitle "&eOdblokowales dostep do czatu!"

Zmieniłem nieco kod, proszę. Pamiętaj aby robić w miarę unikalne nazwy zmiennych, aby nie doszło do sytuacji, w której w innym skrypcie użyjesz tej samej zmiennej. Usunąłem również 'on first join:', gdyż było zbędne, dodatkowo zmieniłem nieco warunek działania czatu.

Przeglądając to zlecenie zauważyłem jedną ważną rzecz, powinno być "on mine stone:" a nie "on mine:", ponieważ w tym momencie dodaje 1 do zmiennej po zniszczeniu jakiegokolwiek bloku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KaWaNoS napisał:

Przeglądając to zlecenie zauważyłem jedną ważną rzecz, powinno być "on mine stone:" a nie "on mine:", ponieważ w tym momencie dodaje 1 do zmiennej po zniszczeniu jakiegokolwiek bloku. 

Fakt, lecz to niedopatrzenie autora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...