Skocz do zawartości
  • 0

Zmienne się nie zapisują


Hardcor13480
 Udostępnij

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
17 minut temu, Hardcor13480 napisał:

Po restarcie serwera zmienne wogóle nie nadpisują się. Po zmianie nazwy zmiennych z np. rpg:: na rpg. działa natomiast po restarcie znowy problem wystepuję. Konsola nie wyświetla żadnych błędów

 

Podaj wersję Skripta, silnik oraz wersję serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Już podaje

 

22 godziny temu, Kormic napisał:

Podaj wersję Skripta, silnik oraz wersję serwera.

Wersja serwera to 1.16.1

Skript najnowszy tj. 2.5-beta 2 natomiast próbowałem z 2.4 stable

Silnik najnowszy spigot 1.16.1

Edytowane przez xAxee
xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

xAxee

Poprawiam formatowanie

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Hardcor13480 napisał:

Wersja serwera to 1.16.1

Skript najnowszy tj. 2.5-beta 2 natomiast próbowałem z 2.4 stable

Silnik najnowszy spigot 1.16.1

Dobrze, a więc mała analiza na początek:

- Gdy zamieniłeś w zmiennych dwukropki na kropkę, to wszystko działało, tak?

- Próbowałeś na wersji 2.4.1 i nie zadziałało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, Kormic napisał:

Dobrze, a więc mała analiza na początek:

- Gdy zamieniłeś w zmiennych dwukropki na kropkę, to wszystko działało, tak?

- Próbowałeś na wersji 2.4.1 i nie zadziałało?

1. tak, natomiast po restarcie znów problem wystepował

2. Tak, próbowałem jeszcze z 2.3 Stable

Problem z nadpisywaniem 

 

Dodam, że dzieje się to prawdopodbnie jedynie z 4 zmiennymi, ponieważ mainLevel czy multiplier działają bez większego problemu tj. 

{rpg::miningLevel::%player%}

{rpg::woodLevel::%player%} 

{rpg::hunterLevel::%player%}

{rpg::assasinLevel::%player%}

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Hardcor13480 napisał:

Dodam, że dzieje się to jedynie z 4 zmiennymi tj. 

{rpg::miningLevel::%player%}

{rpg::woodLevel::%player%} 

{rpg::hunterLevel::%player%}

{rpg::assasinLevel::%player%}

W takim wypadku trzeba przejrzeć skrypt w poszukiwaniu zmiennych z błędnymi nazwami. Bo to raczej nie może być tak, że jedne działają bez szwanku, a drugie się czyszczą co restart.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, Kormic napisał:

W takim wypadku trzeba przejrzeć skrypt w poszukiwaniu zmiennych z błędnymi nazwami.

Sprawdzałem pod tym kątem, i nie znalazłem nic

 

 

Usuwałem również funkcję zapisu do YML, aktualizująca mainLevel etc. również nie działało

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, Kormic napisał:

Dobra, a czy jak włącza się serwer, to czy wszystkie zmienne poprawnie się ładują?

Problem znika po wyłączeniu (ustawieniu na false) wartości yamlSave. W którym miejscu coś jest źle ustawione. Ładują sie poprawnie

 

 

Problem jest taki, że zmienne po załadowaniu z YAML wogóle nie zapisują sie. (te załadowane)

 

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Hardcor13480 napisał:

Problem jest taki, że zmienne po załadowaniu z YAML wogóle nie zapisują sie. (te załadowane)

 

Sprawdzałeś konfigurację Skripta, a konkretnie sekcję z bazami danych? Być może tam się coś pokićkało.

Szczerze, powoli kończą mi się pomysły jak ci pomóc...

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, Kormic napisał:

Sprawdzałeś konfigurację Skripta, a konkretnie sekcję z bazami danych? Być może tam się coś pokićkało.

Szczerze, powoli kończą mi się pomysły jak ci pomóc...

Dodam tylko, że po zmianie nazwy zmiennych dobrze nadpisują się w YAMLu. Natomiast po restarcie nie działa ich nadpisywanie w skripcie

Config skripta:

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam na code.skript.pl

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cóż, z bazą danych nie ma nic podejrzanego. Mogę ci zasugerować jedynie zmianę wartości verbosity na 'highest', zrestartuj serwer, przeładuj skrypt i zobacz czy nie dzieje się coś podejrzanego.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, Kormic napisał:

Cóż, z bazą danych nie ma nic podejrzanego. Mogę ci zasugerować jedynie zmianę wartości verbosity na 'highest', zrestartuj serwer, przeładuj skrypt i zobacz czy nie dzieje się coś podejrzanego.

Niestety brak zmian, zaobserwowałem, że jedynie zmienne które są wczytywane są nienadpisywalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...