SpokocukierkiPL 2 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 hej zrobi ktos lub zna skrypt na cuboid jak sie postawi na chunku byle gdzie tylko zeby bylo na chunku 1 to ten chunk jest zabezpieczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ziemnianioczek 0 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 world edit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, SpokocukierkiPL napisał: hej zrobi ktos lub zna skrypt na cuboid jak sie postawi na chunku byle gdzie tylko zeby bylo na chunku 1 to ten chunk jest zabezpieczony on break: if player is not op: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if event-block is sponge: remove chunk at event-block from {protected::chunks::*} on place: if event-block is not sponge: if player is not op: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cTen chunk jest już chroniony!" to player else: add chunk at event-block to {protected::chunks::*} send "&aTen chunk od teraz bedzie chroniony!" to player Sprawdź czy wszystko działa, tylko sprawdziłem pod kątem błędów. Edytowane 7 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SpokocukierkiPL 2 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Kormic napisał: on break: if player is not op: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if event-block is sponge: remove chunk at event-block from {protected::chunks::*} on place: if event-block is not sponge: if player is not op: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cTen chunk jest już chroniony!" to player Sprawdź czy wszystko działa, tylko sprawdziłem pod kątem błędów. a da rade dodawanie i usuwanie graczy i komenda zeby dal ten blok terenu i nzawa to tak jakby ten protection stones tylko chce na chunk i te inen komendy ze kto postwi to jego wlasnosc Edytowane 7 sierpnia 2020 przez SpokocukierkiPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 7 minut temu, SpokocukierkiPL napisał: a da rade dodawanie i usuwanie graczy i komenda zeby dal ten blok terenu i nzawa on break: if {protected::chunks::%chunk at event-block%::*} doesn't contain player: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if event-block is sponge: remove chunk at event-block from {protected::chunks::*} send "&cTen region juz nie jest chroniony!" on place: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: if event-block is not sponge: if {protected::chunks::%chunk at event-block%::*} doesn't contain player: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cTen chunk jest już chroniony!" to player else: add chunk at event-block to {protected::chunks::*} send "&aTen chunk od teraz bedzie chroniony!" to player command /chunkdodaj [<player>]: trigger: if player is op: if {protected::chunks::*} contains chunk at player: add arg 1 to {protected::chunks::%chunk at player%::*} else: send "&cTen chunk nie jest chroniony!" to player command /chunkusun [<player>]: trigger: if player is op: if {protected::chunks::*} contains chunk at player: remove arg 1 from {protected::chunks::%chunk at player%::*} else: send "&cTen chunk nie jest chroniony!" to player Spróbuj z tym, jeśli coś nie będzie działało, daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SpokocukierkiPL 2 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 W dniu 7.08.2020 o 20:11, Kormic napisał: Spróbuj z tym, jeśli coś nie będzie działało, daj znać. okej a nazwa tej gąbki Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 (edytowane) 7 minut temu, SpokocukierkiPL napisał: a nazwa tej gąbki Jaka nazwa? Co chcesz konkretnie osiągnąć? Przy okazji, wysyłam nieco poprawioną wersję: on break: if {protected::chunks::%chunk at event-block%::*} doesn't contain player: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if event-block is sponge: remove chunk at event-block from {protected::chunks::*} send "&cTen region juz nie jest chroniony!" on place: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: if event-block is not sponge: if {protected::chunks::%chunk at event-block%::*} doesn't contain player: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player else: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: cancel event send "&cTen chunk jest już chroniony!" to player else: add chunk at event-block to {protected::chunks::*} send "&aTen chunk od teraz bedzie chroniony!" to player command /chunkdodaj [<player>]: trigger: if player is op: if {protected::chunks::*} contains chunk at player: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains arg 1: add arg 1 to {protected::chunks::%chunk at player%::*} else: send "&cTen gracz juz jest dodany do tego chunku!" to player else: send "&cTen chunk nie jest chroniony!" to player command /chunkusun [<player>]: trigger: if player is op: if {protected::chunks::*} contains chunk at player: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains arg 1: remove arg 1 from {protected::chunks::%chunk at player%::*} else: send "&cTen gracz nie jest dodany do tego chunku!" to player else: send "&cTen chunk nie jest chroniony!" to player Edytowane 7 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SpokocukierkiPL 2 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, Kormic napisał: Jaka nazwa? Co chcesz konkretnie osiągnąć? zeby byla komenda np chunkdaj i daje ci blok terenu (ten cuboid) i go postawisz i masz cuboid na chunku Edytowane 7 sierpnia 2020 przez SpokocukierkiPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 2 minuty temu, SpokocukierkiPL napisał: zeby byla komenda np chunkdaj i daje ci blok terenu (ten cuboid) command /dajcuboid: trigger: give 1 of sponge to player Dorzuć sobie to do skryptu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SpokocukierkiPL 2 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 ale np mam gąbke i stawiam i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 (edytowane) 1 minutę temu, SpokocukierkiPL napisał: ale np mam gąbke i stawiam i nic A, dobra, już widzę o co biega. W 'on place' musisz sobie zamienić 'if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block' na 'if {protected::chunks::*} doesn't contain chunk at event-block'. Edytowane 7 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SpokocukierkiPL 2 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: A, dobra, już widzę o co biega. W 'on place' musisz sobie zamienić 'if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block' na 'if {protected::chunks::*} doesn't contain chunk at event-block'. nie kumam sr xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2020 (edytowane) 10 minut temu, SpokocukierkiPL napisał: nie kumam sr xD on break: if {protected::chunks::*} contains chunk at event-block: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains player: if event-block is sponge: remove chunk at event-block from {protected::chunks::*} send "&cTen region juz nie jest chroniony!" else: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player on place: if {protected::chunks::*} doesn't contain chunk at event-block: if event-block is sponge: add chunk at event-block to {protected::chunks::*} send "&aTen chunk od teraz bedzie chroniony!" to player else: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains player: if event-block is sponge: cancel event send "&cTen chunk jest juz chroniony!" else: cancel event send "&cNie mozesz tutaj budowac!" to player command /chunkdodaj [<player>]: trigger: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains player: if {protected::chunks::*} contains chunk at player: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains arg 1: add arg 1 to {protected::chunks::%chunk at player%::*} else: send "&cTen gracz juz jest dodany do tego chunku!" to player else: send "&cTen chunk nie jest chroniony!" to player command /chunkusun [<player>]: trigger: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains player: if {protected::chunks::*} contains chunk at player: if {protected::chunks::%chunk at player%::*} contains arg 1: remove arg 1 from {protected::chunks::%chunk at player%::*} else: send "&cTen gracz nie jest dodany do tego chunku!" to player else: send "&cTen chunk nie jest chroniony!" to player command /dajcuboid: trigger: give 1 of sponge to player Wszystko powinno być okej. Sprawdź ponownie. Nazwę mógłbym zrobić, ale skrypt musiałby być jeszcze bardziej rozbudowany. Edytowane 7 sierpnia 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SpokocukierkiPL 2
hej zrobi ktos lub zna skrypt na cuboid jak sie postawi na chunku byle gdzie tylko zeby bylo na chunku 1 to ten chunk jest zabezpieczony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.