Skocz do zawartości
  • 0

Zwoje ulepszeń


Parczik
 Udostępnij

Pytanie

Siema, potrzebuję skryptu na zwoje ulepszeń.

Gdy kliknę na paper o nazwie "&2Zwoj Trucizny", otwiera się okno z jednym paskiem (9 slotów).

( jak wiadomo sloty zaczynają się od 0 i są do 8 )

Chcę, aby w slocie 1 był papier nazwany "Wybierz Przedmiot", w momencie kiedy kliknie się na jakiś item w ekwipunku, gdy te okno jest otwarte. Okno się zamyka, a przedmiot na który się kliknęło dostaje lore "&4Trucizna"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
	item: paper named "&2Zwój trucizny"
	gui-item: paper named "Wybierz przedmiot"
	gui-slot: 1
	lore: "&4Truzicna"
on rightclick with {@item}:
	remove {@item} from player's inventory
	close player's inventory
	open chest inventory to player
	set {inv::%player%} to true
	set player's current inventory's slot {@gui-slot} to {@gui-item}
on inventory click:
	if {inv::%player%} is set:
		if event-item is set:
			if type of event-inventory is player inventory:
				add {@lore} to lore of event-item
				cancel event
				close player's inventory
on inventory close:
	clear {inv::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Helios1993 napisał:
options:
	item: paper named "&2Zwój trucizny"
	gui-item: paper named "Wybierz przedmiot"
	gui-slot: 1
	lore: "&4Truzicna"
on rightclick with {@item}:
	remove {@item} from player's inventory
	close player's inventory
	open chest inventory to player
	set {inv::%player%} to true
	set player's current inventory's slot {@gui-slot} to {@gui-item}
on inventory click:
	if {inv::%player%} is set:
		if event-item is set:
			if type of event-inventory is player inventory:
				add {@lore} to lore of event-item
				cancel event
				close player's inventory
on inventory close:
	clear {inv::%player%}

 

type of event-inventory is not an entity type

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Helios1993 napisał:

Nwm

a właśnie, jak już zaczęliśmy dyskusję.

Wiesz co zrobić, aby po kliknięciu na np. patyk (testowo)

zraniło gracza o 3 serca, ale tak aby ignorowało zbroję?

bo np." damage player by" niestety jest blokowane przez zbroję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, Parczik napisał:

1.7.2-R0.4

Na 1.7.2 nie znalazłem nowszej wersji, a nie zmienę wersji, gdyż chcę zrobić replikę starego servera :)

Nie lepiej zrobić "replikę starego serwera" na nowszych wersjach? Na 1.7.2 nikt już praktycznie nie gra :d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, szaphi napisał:

Nie lepiej zrobić "replikę starego serwera" na nowszych wersjach? Na 1.7.2 nikt już praktycznie nie gra :d

jest to moja własna replika. Bardzo lubiłem ten server, więc chcę go odwzorować na hoście i się nim cieszyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Helios1993 napisał:

set player's health to (player's health - 3)

dobra dzięki mordo.

Sory, że odpisuję dopiero teraz, ale byłem tak wkurzony przez ten skrypt (bo próbowałem znaleźć odpowiedź przez 4 godziny), że musiałem odejść od kompa na godzinę.

Daje naj, admin możesz zamknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Parczik napisał:

dobra dzięki mordo.

Sory, że odpisuję dopiero teraz, ale byłem tak wkurzony przez ten skrypt (bo próbowałem znaleźć odpowiedź przez 4 godziny), że musiałem odejść od kompa na godzinę.

Daje naj, admin możesz zamknąć

Odpowiedz mi najpierw, czy taka mechanika była wtedy na tamtym serwerze, ten zwój trucizn, jeżeli tak, spróbuję coś pokombinować :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, szaphi napisał:

Odpowiedz mi najpierw, czy taka mechanika była wtedy na tamtym serwerze, ten zwój trucizn, jeżeli tak, spróbuję coś pokombinować :D 

było, ale już ogarnąłem sam. Ale jeśli wykombinujesz to lepiej to możesz spróbować :)

Zwoje mają działać, że kiedy klikniesz prawym to otwiera się gui, gdzie znajduje się 1 kartka (nazwę ustawię sam)

gui ma mieć nazwę "&2&lZwoj Trucizny" (w sumie zależnie jaki zwój się robi). I gdy gui jest otwarte, to w momencie kiedy kliknie się na jakiś item, to na tym itemie pojawia się lore "&4Trucizna", a gui się zamyka.

 

jak chcesz to możesz popróbować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, Parczik napisał:

było, ale już ogarnąłem sam. Ale jeśli wykombinujesz to lepiej to możesz spróbować :)

Zwoje mają działać, że kiedy klikniesz prawym to otwiera się gui, gdzie znajduje się 1 kartka (nazwę ustawię sam)

gui ma mieć nazwę "&2&lZwoj Trucizny" (w sumie zależnie jaki zwój się robi). I gdy gui jest otwarte, to w momencie kiedy kliknie się na jakiś item, to na tym itemie pojawia się lore "&4Trucizna", a gui się zamyka.

 

jak chcesz to możesz popróbować :)

Niestety tylko coś takiego udało mi się ogarnąć

 




Co prawda trzeba go dać pod edycję, żeby też usunął to, co zaklinamy, ale ogólnie myślę, że taki "zwój" będzie better

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...