Skocz do zawartości

szaphi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Szaphi

Metody kontaktu

  • Discord
    Szaphi#2329

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szaphi

  1. szaphi

    Szukam skryptu

    "Can't compare a region with a text (Kopalnia.sk, line 2: if region at player is "las":')"
  2. szaphi

    Szukam skryptu

    Tak średnio działa, mam najnowsze wersje wszystkiego, możliwe, że coś ja pokićkałem? on mine: region at player contains "kopalnia" if event-block is sand or sandstone or andesite or sandstone wall or lantern or sign or stone stairs or torch or dirt or stone brick wall or acacia wood or skeleton skull or iron door or redstone or smooth sandstone stairs: cancel event send "&7>>&c Nie jest to blok kopalniany!" to player if event-block is coal ore: set event-block to bedrock cancel drops give 1 coal to player Dodam, że reszta kodu która tam jest działa jak natura chciała, jednakże ta część w ogóle. Po krótkim testowaniu dochodzę do wniosku: region at player contains "kopalnia" - w ogóle nie triggeruje NICZEGO przez co reszta kodu nie może działać - Jak to naprawić? - Otóż nie mam najmniejszego pojęcia, Nazwa regionu na pewno jest prawidłowa. Żadnego błędu mi nie wywala.
  3. szaphi

    Drop cobble z stone

    On mine: if event-block is stone: cancel drops lub cancel drop, nie pamiętam też czy to było even-block czy event block, pokombinuje troche z tym
  4. W tym przypadku raczej nie - jednakże nie jestem pewien, może ktoś kompetentniejszy ode mnie wie jak to zrobić, jednakże ja nie widze rozwiązania
  5. jakbyś mógł dać więcej szczegółów? Bo niezbyt rozumiem pytania, zmienne musisz sam w skrypcie ustawiać true/false bądź zapisywać w nich dane: inaczej nie są ustawione / nie istnieją
  6. szaphi

    Drop cobble z stone

    może cancel drop ?
  7. szaphi

    Szukam skryptu

    Czy istnieje skrypt na to, żeby na przykład na konkretnym terenie wyłaczyć niszczenie konkrentych bloków typu las - nie możesz niszczyć dirta ale drzewa już jak najbardziej, nie chce włączać adventure bo to mija się z celem mojej pracy Fajnie jakby działał z world guardem
  8. Więc~ Napisałem kod na odnawialne surowce.. to jest żelazo i chciałem, że co każde 80-siąt sekundach wszystko się ładnie odnawiało i tak w kółko.. No ale po skończeniu loopu, po odnowieniu surowców każdemu następnemu zajmuje odnowienie nie 80 sekund a 10 ticków, albo w ogóle się nie odnawiają... Czy ma ktoś jakiś pomysł dlaczego to nie działa tak jak chce? on load: set {Iron} to iron ore on break: if event-block is iron ore: set {liczenie} to {liczenie} + 1 cancel drops add event-block's position to {iron::*} wait 5 ticks set event-block to bedrock give 1 iron ore named "&eZłoże Żelaza" with lore "&7Przepal aby otrzymać sztabke żelaza" to player wait 10 seconds while {iron::*} is set: loop {iron::*}: if {liczenie} < 0: clear {liczenie} clear {iron::*} stop else: set block at loop-value to {Iron} wait 10 ticks set {liczenie} to {liczenie} - 1
  9. Więc moje pytanie brzmi o /animacje/, chodzi mi bardziej na przykład o komende /lez i wtedy zaczynasz leżeć na ziemi jak na łóżku, lub /usiadz i siedzisz na ziemi jak na łódce, czy jest takie cos możliwe w skript?
  10. szaphi

    Gui

    Udało się zmiany: command /inv: trigger: open chest inventory with 3 rows named "plecak" to player set {_siema} to 0 loop 27 times: set slot {_siema} of player's current inventory to {jakasLista::%player%::%{_siema}%} set {_siema} to {_siema} + 1 on inventory close: if name of player's current inventory is "plecak": set {_siema} to 0 loop 27 times: set {jakasLista::%player%::%{_siema}%} to slot {_siema} of player's current inventory set {_siema} to {_siema} + 1
  11. szaphi

    Gui

    Jak zrobiłem tak jak powiedziałeś to nie działa, dodaj mnie na dsc to wtedy pogadamy wysłałęm Ci zapro
  12. szaphi

    Gui

    mam to w taki sposób on join: if {skrzynia::%player%} is not set: set {skrzynia::%player%} to chest inventory with 3 rows named "siema" else: stop command /inv: trigger: loop 9 times: set {_siema} to {_siema} + 1 set slot {_siema} of {skrzynia::%player%} to {jakasLista::%player%::%loop-number - 1%} open {skrzynia::%player%} to player on inventory close: if inventory is {skrzynia::%player%}: loop 9 times: set {jakasLista::%player%::%loop-number - 1%} to loop-number - 1 I w podobny sposób mam inny skrypt, ale nie wyskakuje mi, to co tutaj
  13. szaphi

    Gui

    tak, już działa, ale problem jest taki, że jeżeli serwer się włącza od nowa, całe gui które było zrobione przedtem robi poof, i nie wiem czy potrzeba bawić się w pliki yaml czy raczej nie.
  14. szaphi

    Gui

    dobra, działa, już jest dobrze :D, ale wyskakuje mi takie cos
×
×
  • Dodaj nową pozycję...