GamineK 8 Opublikowano 24 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2020 (edytowane) HeartPlugin Plugin który wprowadza pokazywanie serduszek po uderzeniu gracza z takich przedmiotów jak łuk, wędka, śnieżka. Daj + PREZENTACJA DOWNLOAD: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! SRC: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Skan: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 24 lipca 2020 przez GamineK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 502 Opublikowano 24 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2020 enumy nie porównujemy equals tylko == wgl serio taki plugin pisać w 2 os? -_- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkadree 1 Opublikowano 24 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2020 Kox plugin, polecam GamineK i kerpson 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClanCraft 0 Opublikowano 30 czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2021 działa na 1.16.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GamineK 8 Opublikowano 23 grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 grudnia 2021 W dniu 24.07.2020 o 20:18, kerpson napisał: enumy nie porównujemy equals tylko == wgl serio taki plugin pisać w 2 os? -_- Mam rozumieć, że użycie equals jest błędne ekspercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 502 Opublikowano 23 grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 grudnia 2021 1. Cytujesz odpowiedź z lipca 2020 roku xd 2. Krótkie wyjaśnienie (pierwsze lepsze z internetu): Cytat Operator == checks if two variables point to the same memory block. That is they points to the same object instance (they are one person under different aliases). Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! W tym przypadku klasa EntityType jest tylko jedna, ma za to kilka stałych więc nie ma specjalnej potrzeby porównywania ich poprzez equals. 2 godziny temu, GamineK napisał: Mam rozumieć, że użycie equals jest błędne ekspercie? Nie, lecz nie jest również konieczne. zrdzn i LeviBoyPL 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.