szarnyk 0 Opublikowano 16 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2020 (edytowane) Witam, czy da sie zrobic cos w stylu, ze jezeli w opisie miecza mam np. 5% wiecej damage to skrypt sam to sprawdzi i doda mi ten damage? Bardziej chodzi mi o to czy jest on w stanie odczytac te liczbe. Edytowane 16 lipca 2020 przez Peridot Poprawiam tytuł na bardziej przyjazny Notatka dodana przez Peridot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 16 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 lipca 2020 12 godzin temu, szarnyk napisał: Witam, czy da sie zrobic cos w stylu, ze jezeli w opisie miecza mam np. 5% wiecej damage to skrypt sam to sprawdzi i doda mi ten damage? Bardziej chodzi mi o to czy jest on w stanie odczytac te liczbe. Tak, Skript jest w stanie odczytać te liczbe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szarnyk 0 Opublikowano 17 lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2020 Moglbym w takim razie poprosic o wytlumaczenie mi w jaki sposob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nwse 131 Opublikowano 17 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2020 2 godziny temu, szarnyk napisał: Moglbym w takim razie poprosic o wytlumaczenie mi w jaki sposob? if lore of player's tool contains "coś" (???) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szarnyk4 0 Opublikowano 17 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2020 Chodzi mi o to, żeby on sam zczytywał co jest w danym fragmencie lore np. "Zwiekszona defensywa: 10%" I skrypt sam zczyta te defensywe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 18 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2020 (edytowane) on damage: set {_lore::*} to lore of attacker's tool if {_lore::1} contains "Zwiększony damage:": set {_toolDamage} to ("%{_lore::1}%".replace("Zwiększony damage: ", "") parsed as number).replace("%%", "") set {_currentDamage} to damage set {_addDamage} to (rounded ({_currentDamage} * {_toolDamage} / 100)) set damage to ({_currentDamage} + {_addDamage}) nie wiem czy o to chodziło xD w pierwszej linijce lore musi być "Zwiększony damage: liczba%" wymaga skript-mirror Edytowane 18 lipca 2020 przez bludis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 szarnyk4 0 Opublikowano 18 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2020 Mniej więcej, dzięki i do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 19 lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
szarnyk 0
Witam, czy da sie zrobic cos w stylu, ze jezeli w opisie miecza mam np. 5% wiecej damage to skrypt sam to sprawdzi i doda mi ten damage? Bardziej chodzi mi o to czy jest on w stanie odczytac te liczbe.
Edytowane przez PeridotPoprawiam tytuł na bardziej przyjazny
Notatka dodana przez Peridot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi