Skocz do zawartości
  • 0

Pobieranie wartości z lore przedmiotu


szarnyk
 Udostępnij

Pytanie

Witam, czy da sie zrobic cos w stylu, ze jezeli w opisie miecza mam np. 5% wiecej damage to skrypt sam to sprawdzi i doda mi ten damage? Bardziej chodzi mi o to czy jest on w stanie odczytac te liczbe. 

Edytowane przez Peridot
Peridot

Poprawiam tytuł na bardziej przyjazny

Notatka dodana przez Peridot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
12 godzin temu, szarnyk napisał:

Witam, czy da sie zrobic cos w stylu, ze jezeli w opisie miecza mam np. 5% wiecej damage to skrypt sam to sprawdzi i doda mi ten damage? Bardziej chodzi mi o to czy jest on w stanie odczytac te liczbe. 

Tak, Skript jest w stanie odczytać te liczbe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
    set {_lore::*} to lore of attacker's tool
    if {_lore::1} contains "Zwiększony damage:":
        set {_toolDamage} to ("%{_lore::1}%".replace("Zwiększony damage: ", "") parsed as number).replace("%%", "")

        set {_currentDamage} to damage

        set {_addDamage} to (rounded ({_currentDamage} * {_toolDamage} / 100))
        set damage to ({_currentDamage} + {_addDamage})

nie wiem czy o to chodziło xD
w pierwszej linijce lore musi być "Zwiększony damage: liczba%"
wymaga skript-mirror

Edytowane przez bludis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...