command /kit [<text>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
if arg 1 is not "gracz":
send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
if arg 1 is "gracz":
if {kit.%player%.gracz} is 0:
if player has permission "kit.gracz":
send "&2&l[KIT] &aOtrzymałeś kit gracza!"
give 1 stone sword to player
give 1 stone pickaxe to player
give 1 stone axe to player
wait 1 second
set {kit.%player%.gracz} to 1
else:
send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie masz permisji, aby odebrać kit gracza!"
if {kit.%player%.gracz} is 1:
send "&4&l[KIT] &cBłąd, odebrałeś już kit gracza!"
if {kit.%player%.gracz} is "blocked":
send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie możesz odebrać kitu, ponieważ jest on dla ciebie zablokowany!"
Witam, chciałbym aby po odebraniu kitu nie wyskakiwało "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza", tylko nie wiem jak to napisać. Próbowałem dać w else: zmienną, lecz to nie zadziałało.
(dałem tylko fragment kodu który ma być poprawiony)
Pytanie
Axiorek 1
Witam, chciałbym aby po odebraniu kitu nie wyskakiwało "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza", tylko nie wiem jak to napisać. Próbowałem dać w else: zmienną, lecz to nie zadziałało.
(dałem tylko fragment kodu który ma być poprawiony)
Edytowane przez AxiorekJedna literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.