Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie dot. skryptu na kit


Axiorek
 Udostępnij

Pytanie

command /kit [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
        if arg 1 is not "gracz":
            send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
        if arg 1 is "gracz":
            if {kit.%player%.gracz} is 0:
                if player has permission "kit.gracz":
                    send "&2&l[KIT] &aOtrzymałeś kit gracza!"
                    give 1 stone sword to player
                    give 1 stone pickaxe to player
                    give 1 stone axe to player
                    wait 1 second
                    set {kit.%player%.gracz} to 1
                else:
                    send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie masz permisji, aby odebrać kit gracza!"
        if {kit.%player%.gracz} is 1:
            send "&4&l[KIT] &cBłąd, odebrałeś już kit gracza!"
        if {kit.%player%.gracz} is "blocked":
            send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie możesz odebrać kitu, ponieważ jest on dla ciebie zablokowany!"

Witam, chciałbym aby  po odebraniu kitu nie wyskakiwało "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza", tylko nie wiem jak to napisać. Próbowałem dać w else: zmienną, lecz to nie zadziałało.

 

(dałem tylko fragment kodu który ma być poprawiony)

Edytowane przez Axiorek
Jedna literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /kit [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
			stop
        if arg 1 is not "gracz":
            send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
			stop
        if arg 1 is "gracz":
            if {kit::%player%::gracz} is not set:
                if player has permission "kit.gracz":
                    send "&2&l[KIT] &aOtrzymałeś kit gracza!"
                    give 1 stone sword to player
                    give 1 stone pickaxe to player
                    give 1 stone axe to player
                    set {kit::%player%::gracz} to true
					stop
				send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie masz permisji, aby odebrać kit gracza!"
				stop
			send "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza"
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@xAxee wytabowałeś mu spacje i wyszło jak wyszło

 

command /kit [<text>]:
	trigger:
#		if arg 1 is not set:
#			send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
#			stop
#jeżeli argument nie jest podany, to znaczy że nie jest równy tekstowi "gracz", więc powyższy warunek można usunąć

		if arg 1 is not "gracz":
			send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz"
			stop
		if arg 1 is "gracz":
			if {kit::%player%::gracz} is not set:
				if player has permission "kit.gracz":
					send "&2&l[KIT] &aOtrzymałeś kit gracza!"
					give 1 stone sword to player
					give 1 stone pickaxe to player
					give 1 stone axe to player
					set {kit::%player%::gracz} to true
					stop
				send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie masz permisji, aby odebrać kit gracza!"
				stop
			send "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza"
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...