Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem na schematy


Hacker2_0
 Udostępnij

Pytanie

Witam, dzisiaj napisałem własny skrypt na schematy, jednak coś jest nie tak, zmieniałem go już kilka razy jednak nadal jest tak samo.

Oto skrypt:

#schemat

 

Chodzi mi o to, że komenda "/schemat kilofszybkosci" nie zabiera potrzebnych przedmiotów i nie daje kilofu, proszę was o pomoc, dokładniej chodzi o to:

command /schemat [<text>]:
    trigger:       
        if arg-1 is "kilofszybkosci":
            if player have:
                2 of stick of unbreaking 10 named "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości" with lore "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości"
                5 of diamond named "&f&lFragment kilofu szybkości" with lore "&f&lFragment kilofu szybkości"
                1 of redstone of unbreaking 10 named "&c&lRubin" with lore "&c&lPodstawa wielu narzędzi oraz broni":
                    remove 1 redstone of unbreaking 10 named "&c&lRubin" with lore "&c&lPodstawa wielu narzędzi oraz broni" from player's inventory
                    remove 2 stick of unbreaking 10 named "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości" with lore "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości" from player's inventory
                    remove 5 diamond named "&f&lFragment kilofu szybkości" with lore "&f&lFragment kilofu szybkości" from player's inventory
                    remove 1 paper of unbreaking 10 named "&d&lSchemat &6&l- &b&lKilof szybkości" from player's inventory
                    give 1 diamond pickaxe of efficiency 6, fortune 3 and unbreaking 3 named "&b&lKilof szybkości" with lore "&6&lLegendaryn kilof, tylko nieliczni mają zaszyczt go dzierżyć" to player
                    send "&c&lPomyślnie stworzyłeś &b&lKilof szybkości" to player
                    stop

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Hej, kozacki skrypt. Jakoś bardzo się nie znam ale wydaje mi się że po sprawdzeniu czy gracz posiada wymagane przedmioty trzeba dać "cancel event"

command /schemat [<text>]:
    trigger:       
        if arg-1 is "kilofszybkosci":
            if player have:
                2 of stick of unbreaking 10 named "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości" with lore "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości"
                5 of diamond named "&f&lFragment kilofu szybkości" with lore "&f&lFragment kilofu szybkości"
                1 of redstone of unbreaking 10 named "&c&lRubin" with lore "&c&lPodstawa wielu narzędzi oraz broni":

                    cancel event
                    remove 1 redstone of unbreaking 10 named "&c&lRubin" with lore "&c&lPodstawa wielu narzędzi oraz broni" from player's inventory
                    remove 2 stick of unbreaking 10 named "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości" with lore "&b&lFragment rękojeści kilofu szybkości" from player's inventory
                    remove 5 diamond named "&f&lFragment kilofu szybkości" with lore "&f&lFragment kilofu szybkości" from player's inventory
                    remove 1 paper of unbreaking 10 named "&d&lSchemat &6&l- &b&lKilof szybkości" from player's inventory
                    give 1 diamond pickaxe of efficiency 6, fortune 3 and unbreaking 3 named "&b&lKilof szybkości" with lore "&6&lLegendaryn kilof, tylko nieliczni mają zaszyczt go dzierżyć" to player
                    send "&c&lPomyślnie stworzyłeś &b&lKilof szybkości" to player
                    stop

Jeśli pomogłem zostaw Like ;D

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...