Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie


LubieRPG

Pytanie

Siema, mam pytanie nurtujące mnie od pewnego czasu,

czy "every 1 second: loop all players" jest tak samo optymalne niż 20 razy napisanie tego samego?

Przykład, żeby lepiej zrozumieć:

Czy ta opcja:

every 1 second:
	loop all players:
		send "siema" to loop-player
		give loop-player 1 diamond named "&aTest"
		strike lightning at loop-player

Działa tak samo czy bardziej optymalnie niż:

every 1 second:
	loop all players:
		send "siema" to loop-player

every 1 second:
	loop all players:
		give loop-player 1 diamond named "&aTest"

every 1 second:
	loop all players:
		strike lightning at loop-player

Z góry poprosiłbym mały argument bo bardzo mnie to ciekawi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Każda z powyższych jest słaba.

Używaj takiego sposobu.

on join:
    while player is online:
        send "Hej." to player
        wait 5 seconds

A jeśli interesuje Cię te marne every 5 seconds z loopami, to wszystko w jednym evencie.

Edytowane przez bludis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...