Siema, mam pytanie nurtujące mnie od pewnego czasu,
czy "every 1 second: loop all players" jest tak samo optymalne niż 20 razy napisanie tego samego?
Przykład, żeby lepiej zrozumieć:
Czy ta opcja:
every 1 second:
loop all players:
send "siema" to loop-player
give loop-player 1 diamond named "&aTest"
strike lightning at loop-player
Działa tak samo czy bardziej optymalnie niż:
every 1 second:
loop all players:
send "siema" to loop-player
every 1 second:
loop all players:
give loop-player 1 diamond named "&aTest"
every 1 second:
loop all players:
strike lightning at loop-player
Z góry poprosiłbym mały argument bo bardzo mnie to ciekawi
Pytanie
LubieRPG 0
Siema, mam pytanie nurtujące mnie od pewnego czasu,
czy "every 1 second: loop all players" jest tak samo optymalne niż 20 razy napisanie tego samego?
Przykład, żeby lepiej zrozumieć:
Czy ta opcja:
every 1 second: loop all players: send "siema" to loop-player give loop-player 1 diamond named "&aTest" strike lightning at loop-player
Działa tak samo czy bardziej optymalnie niż:
every 1 second: loop all players: send "siema" to loop-player every 1 second: loop all players: give loop-player 1 diamond named "&aTest" every 1 second: loop all players: strike lightning at loop-player
Z góry poprosiłbym mały argument bo bardzo mnie to ciekawi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi