PanNiedzwiadek 170 Opublikowano 1 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 listopada 2014 Witam, Jak zrobić aby z zabitego gracza wypadało np. 10% jego dolarów ? (wypadało w sensie ten co go zabił dostaje te 10% a ten kogo zabito traci 10%) Jak zrobić aby z zabitego gracza wypadało np. 30% jego przedmiotów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 2 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2014 1. on Death of a player: if attacker is a player: set {_A} to the attacker's account set {_V} to the victim's account set {_a.end} to ( {_A} / 100 ) * 10 set {_v.end} to ( {_V} / 100 ) * 10 add {_a.end} to the attacker's account remove {_v.end} from the victim's accountPo smierci idejmuje ofiarze 10% jego stanu konta. A atakujacemu dodaje 10% JEGO STANU KONTA,2. To już troche trudniejsze, Musiałbys dodaj całe infentory do listy zrobic 30 % z wielkosci listy i te 30 % tej listy dropnac w lokacji smierci a potem usunac liste Duzo pisania. Spróbuj. @Edit: A jednak napisałem on Death of a player: if attacker is a player: set {_eq::*} to items in the victim's inventory delete drops send "%{_eq::*}%" set {_A} to size of {_eq::*} set {_inv.end} to ( {_A} / 100 ) * 30 send "%{_inv.end}%" set {_inv.end} to rounded {_inv.end} send "%{_inv.end}%" loop {_inv.end} times: set {_A} to size of {_eq::*} set {_item} to a random integer between 0 and {_A} send "%{_item}%" drop {_eq::%{_item}%} at victim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
PanNiedzwiadek 170
Witam,
Jak zrobić aby z zabitego gracza wypadało np. 10% jego dolarów ? (wypadało w sensie ten co go zabił dostaje te 10% a ten kogo zabito traci 10%)
Jak zrobić aby z zabitego gracza wypadało np. 30% jego przedmiotów ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi