Erro 0 Opublikowano 12 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2020 Chcialem sie zapytac jak moge po kliknieciu danego itemu w virtualnej skrzyni przekierowac do kolejnego gui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Baranin67 1 Opublikowano 12 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2020 command /gui: trigger: open chest with 1 rows named "Nazwa menu" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond to run "gui2 %player%" command /gui2 [<offlineplayer>]: trigger: open chest with 1 rows named "Nazwa 2 menu" to arg 1 Potrzebny skQuery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 332 Opublikowano 13 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2020 16 godzin temu, Baranin67 napisał: command /gui: trigger: open chest with 1 rows named "Nazwa menu" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond to run "gui2 %player%" command /gui2 [<offlineplayer>]: trigger: open chest with 1 rows named "Nazwa 2 menu" to arg 1 Potrzebny skQuery Ten sposób jest zbugowany i pozwala na kopiowanie itemów, użyj coś takiego command /opengui [<text>]: trigger: close player's inventory open chest with 1 row named "skrzynia" to player set player's current inventory's slot 4 to diamond named "otwórz drugie gui" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "skrzynia": cancel event if clicked slot is 4: close player's inventory open chest with 1 row named "skrzynia 2" to player Skidam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Erro 0 Opublikowano 13 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2020 Dzięki, jesteś kozak XD 6 godzin temu, Helios1993 napisał: Ten sposób jest zbugowany i pozwala na kopiowanie itemów, użyj coś takiego command /opengui [<text>]: trigger: close player's inventory open chest with 1 row named "skrzynia" to player set player's current inventory's slot 4 to diamond named "otwórz drugie gui" on inventory click: if inventory name of player's current inventory is "skrzynia": cancel event if clicked slot is 4: close player's inventory open chest with 1 row named "skrzynia 2" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 13 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Erro 0
Chcialem sie zapytac jak moge po kliknieciu danego itemu w virtualnej skrzyni przekierowac do kolejnego gui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi