Skocz do zawartości

Baranin67

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Baranin67

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Baranin67

  1. Baranin67

    Ogniska

    on damage: if block at victim is campfire: cancel event Może tak?
  2. on any move: set {_y} to player's y coordinate if {_y} <= 0: kill player
  3. Baranin67

    Skrypt na anty nogi

    command /antybuty: trigger: give 1 gold boots named "&6Anty Buty" to player stop trigger on damage: if victim is holding gold boots named "&6Anty Buty": teleport victim to attacker stop
  4. every 1 second: loop all players: set tablist header of loop-player to "NazwaSerwera" set tablist footer of loop-player to "twojastrona.www" stop
  5. Baranin67

    pytanie

    on command "pl": if player doesn't have permission "*": send "&c>> &7Niepoprawna komenda, wpisz &4/pomoc" cancel event
  6. Zignoruj te warny. Errory poprawiłem:
  7. command /przeszukaj [<player>]: Trigger: If arg is set: If distance between player and player-arg <= 5: Open player-arg's inventory to player send "&7Przeszukujesz gracza &c%arg 1%" send "&7Gracz &c%player% &7przeszukuje ciebie!" to arg 1 else if: send "&7Jestes zbyt daleko %argument 1%" (nie testowane) W ostatniej linijce wstawiłeś za mało spacji.
  8. Baranin67

    ostatnia osoba

    on quit: set {_online} to number of all players if {_online} = 1: loop all players: if loop-player's gamemode is survival: send "Jestes ostatni" to loop-player stop
  9. Żeby działało, musisz mieć plugin Vault
  10. command /Przeszukaj [<player>]: trigger: open the player's inventory for argument 1 send "&7Przeszukujesz gracza &c%argument 1%&7!" apply haste 2 to argument 1 for 30 seconds if arg is set: if distance between player and player-arg <= 5:
  11. command /gui: trigger: open chest with 1 rows named "Nazwa menu" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of diamond to run "gui2 %player%" command /gui2 [<offlineplayer>]: trigger: open chest with 1 rows named "Nazwa 2 menu" to arg 1 Potrzebny skQuery
  12. Po wbiciu się strzały, od razu znika. on projectile hit: if projectile is arrow: kill projectile stop
  13. Baranin67

    Skrypt place dirt

    on projectile hit: if projectile is snowball: set block at event-location to dirt stop
  14. Baranin67

    Wiadomosc przy zabiciu

    on death: if victim is a player: broadcast "&8[Walka] &a%victim% &ezostal zabity przez &c%attacker% z &b%attacker's tool%" stop
  15. on portal enter: if event-entity is in "world_nether": if event-entity is zombie pigman: kill event-entity stop else if event-entity is magma cube: kill event-entity stop else if event-entity is ghast: kill event-entity stop
×
×
  • Dodaj nową pozycję...