Skocz do zawartości
  • 0

Blad z chodzeniem po niepelnych blokach


200iq
 Udostępnij

Pytanie

Witam, tworze serwer minecraft mozna powiedziec ze wszystko jest juz skonczone, wraz z administracja szukamy bledow, znalezlismy jeden dosc szybko. Gdy wszedlismy na niepelny block (np. na dirt z plotkiem)
zaczelo nas cofac,blockowac i wszystko co podobne) wie ktos jak to naprawic?

jak by co to Mam NoCheatPlus, niewiem czy jest to problem wlasnie po stronie pluginu czy cos zle jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 godzinę temu, 200iq napisał:

Witam, tworze serwer minecraft mozna powiedziec ze wszystko jest juz skonczone, wraz z administracja szukamy bledow, znalezlismy jeden dosc szybko. Gdy wszedlismy na niepelny block (np. na dirt z plotkiem)
zaczelo nas cofac,blockowac i wszystko co podobne) wie ktos jak to naprawic?

jak by co to Mam NoCheatPlus, niewiem czy jest to problem wlasnie po stronie pluginu czy cos zle jest.

Więc tak. Jeżeli używasz wielu wersji (np 1.8-1.12) z pluginu ViaVersion i podobnych, to jeżeli nie jesteś na wersji serwera (np Spigot 1.8 = wersja mc 1.8) to będzie tak cofać, i tego nie naprawisz. Czemu tak się dzieje? Wersje mają różne hitboxy bloków i graczy. I tak. Może to być też wina antycheata. Nie naprawisz tego bez usunięcia ViaVersion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie zastępuj ani nie usuwaj żadnych pluginów.

Na początek sprawdź konfigurację viaversion, viabackwards, protocolsupport (o ile posidasz), tam są opcje które właśnie zarządzają całym tym 'cofaniem' tj. wyświetlaniem bloków (bo głównie o nie właśnie chodzi - w 1.13 bodajże zostały zmienione połączenia bloków (płotków i murów) przez co jeżeli wersja clienta różni się od serwerowej powstają właśnie takie problemy - clientowi wyświetlany jest blok bez połączeń, tymczasem serwer widzi go z połączeniami - gracz nie widzi przeszkody, próbuje przez nią przejść, a serwer mu nie pozwala i cofa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, PanMaruda napisał:

Nie zastępuj ani nie usuwaj żadnych pluginów.

Na początek sprawdź konfigurację viaversion, viabackwards, protocolsupport (o ile posidasz), tam są opcje które właśnie zarządzają całym tym 'cofaniem' tj. wyświetlaniem bloków (bo głównie o nie właśnie chodzi - w 1.13 bodajże zostały zmienione połączenia bloków (płotków i murów) przez co jeżeli wersja clienta różni się od serwerowej powstają właśnie takie problemy - clientowi wyświetlany jest blok bez połączeń, tymczasem serwer widzi go z połączeniami - gracz nie widzi przeszkody, próbuje przez nią przejść, a serwer mu nie pozwala i cofa).

viaversion, viabackwards, protocolsupport nie posiadam, wgrac i skonfigurowac czy raczej nie?

 

7 godzin temu, Helios1993 napisał:

W NoCheatPlusie takie cofanie jest normalne, zastąp go matrixem.

uzywam ncp juz troche czasu na roznych serwerach i jakos sie tak do niego przekonalem a niestety matrixa nie kojarze ;/

Nieaktywny

Łączę posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...