on script load: set {_stone} to named item stack from "stone;&6Kamien;lore" set {_bars} to named item stack from "bars;&6COS;lore" register new shaped recipe for mob spawner using {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_stone}, {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_bars}
I jak zrobic ze jak ten item nie jest nazwany to sie ni craftuje?
Każda pomoc zostanie odpowiednio nagrodzona :)
ps.
Mam jeszcze taki kod i mi tam daje 2 end stone zamiast 1 ;c
if arg 1 is "kamienia":if arg 2 is set:give 1 end stone named "&6&lGenerator Kamienia" to playerbroadcast "&7&l[&e&lSB&7&l]&aGracz &d%arg 2% &adostal generator kamienia"stop
I czemu jak wpisze tą komende to ja dostaje zamist gracza o nick np helo123 ?
Pytanie
xFreku 100
Mam taki kod:
I jak zrobic ze jak ten item nie jest nazwany to sie ni craftuje?
Każda pomoc zostanie odpowiednio nagrodzona :)
ps.
Mam jeszcze taki kod i mi tam daje 2 end stone zamiast 1 ;c
I czemu jak wpisze tą komende to ja dostaje zamist gracza o nick np helo123 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi