Skocz do zawartości
  • 0

Anulowanie craftingu jezeli item nie ma nazwy.


xFreku

Pytanie

Mam taki kod:

on script load:    set {_stone} to named item stack from "stone;&6Kamien;lore"    set {_bars} to named item stack from "bars;&6COS;lore"    register new shaped recipe for mob spawner using {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_stone}, {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_bars}

I jak zrobic ze jak ten item nie jest nazwany to sie ni craftuje?

 

Każda pomoc zostanie odpowiednio nagrodzona :)

 

ps.

Mam jeszcze taki kod i mi tam daje 2 end stone zamiast 1 ;c

if arg 1 is "kamienia":if arg 2 is set:give 1 end stone named "&6&lGenerator Kamienia" to playerbroadcast "&7&l[&e&lSB&7&l]&aGracz &d%arg 2% &adostal generator kamienia"stop

 

I czemu jak wpisze tą komende to ja dostaje zamist gracza o nick np helo123 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Teraz kod wygląda tak:

on script load:	set {_stone} to named item stack from "stone;&6Kamien;lore"	set {_bars} to named item stack from "bars;&6COS;lore"	if {_bars} is named:	register new shaped recipe for mob spawner using {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_stone}, {_bars}, {_bars}, {_bars}, {_bars}

I taki błąd http://scr.hu/2t12/36jlk

:C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...