Skocz do zawartości
  • 0

Zlecenie - Top 50 górników


Trokuszek_PL
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@Trokuszek_PL wgraj ten skrypt: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, a potem zrób taki skrypt:
 

on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set
		add 1 to {bloki::%player%}
	else
		set {bloki::%player%} to 1

command /top:
  	trigger:
		set {_top::*} to createTop("bloki", arg 1)
		set {_gracze::*} to getTop("players", {_top::*})
		set {_wyniki::*} to getTop("wyniki", {_top::*})

		send "&lNajlepsi górnicy:"
		loop 50 times:
			send "[%loop-number%.]   &9%{_gracze::%loop-number%}%&f: &b%{_wyniki::%loop-number%}%"

 

A jak wyśle ci jakieś błędy to wyślij te błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set
		add 1 to {bloki::%player%}
	else
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, xAxee napisał:
on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set
		add 1 to {bloki::%player%}
	else
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

To jest cały skrypt czy tamten też trzeba wgrać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, xAxee napisał:
on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set
		add 1 to {bloki::%player%}
	else
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Nie działa wszystkie stony ukladaja w 1 slocie GUI Top Gorników. Czyli kazdy gracz ktory wykopie jest na slocie 1 oraz zawsze pokazuje ostatniego gracza w top. Cos z tym 
 

		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
	
Edytowane przez UnioNS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 4.05.2020 o 20:48, UnioNS napisał:

Nie działa wszystkie stony ukladaja w 1 slocie GUI Top Gorników. Czyli kazdy gracz ktory wykopie jest na slocie 1 oraz zawsze pokazuje ostatniego gracza w top. Cos z tym 
 

		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
	

a no zapomniałem dodać do zmiennej

on break of stone:
	if {bloki::%player%} is set:
		add 1 to {bloki::%player%}
	else:
		set {bloki::%player%} to 1
every 10 minutes:
	set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
command /top [<text>]:
	trigger:
		if {top::*} is not set:
			set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]")
		open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player
		set {_s} to 0
		loop {top::*}:
			set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value
			add 1 to {_s}
		stop
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow":
		cancel event

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...