Trokuszek_PL 4 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 (edytowane) Siemka mam skrypt na stoniarki i chciałbym aby ktoś zrobił mi skrypt na Top 50 górników w GUI. I aby było widać ile ktoś ma wykopanego stone! Edytowane 3 maja 2020 przez Trokuszek_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 623 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Trokuszek_PL 4 Opublikowano 3 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 4 godziny temu, PanMaruda napisał: Nie działa mi :C @PanMaruda Mógłbyś mi stworzyć osobny skrypt do top 50 górników ze stone ? Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#32366 15 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 @Trokuszek_PL wgraj ten skrypt: skrypt, a potem zrób taki skrypt: on break of stone: if {bloki::%player%} is set add 1 to {bloki::%player%} else set {bloki::%player%} to 1 command /top: trigger: set {_top::*} to createTop("bloki", arg 1) set {_gracze::*} to getTop("players", {_top::*}) set {_wyniki::*} to getTop("wyniki", {_top::*}) send "&lNajlepsi górnicy:" loop 50 times: send "[%loop-number%.] &9%{_gracze::%loop-number%}%&f: &b%{_wyniki::%loop-number%}%" A jak wyśle ci jakieś błędy to wyślij te błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 3 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2020 on break of stone: if {bloki::%player%} is set add 1 to {bloki::%player%} else set {bloki::%player%} to 1 every 10 minutes: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") command /top [<text>]: trigger: if {top::*} is not set: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player set {_s} to 0 loop {top::*}: set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow": cancel event Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Trokuszek_PL 4 Opublikowano 4 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 maja 2020 12 godzin temu, xAxee napisał: on break of stone: if {bloki::%player%} is set add 1 to {bloki::%player%} else set {bloki::%player%} to 1 every 10 minutes: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") command /top [<text>]: trigger: if {top::*} is not set: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player set {_s} to 0 loop {top::*}: set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow": cancel event To jest cały skrypt czy tamten też trzeba wgrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 4 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2020 22 minuty temu, Trokuszek_PL napisał: To jest cały skrypt czy tamten też trzeba wgrać ? też trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 UnioNS 5 Opublikowano 4 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2020 (edytowane) 22 godziny temu, xAxee napisał: on break of stone: if {bloki::%player%} is set add 1 to {bloki::%player%} else set {bloki::%player%} to 1 every 10 minutes: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") command /top [<text>]: trigger: if {top::*} is not set: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player set {_s} to 0 loop {top::*}: set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow": cancel event Nie działa wszystkie stony ukladaja w 1 slocie GUI Top Gorników. Czyli kazdy gracz ktory wykopie jest na slocie 1 oraz zawsze pokazuje ostatniego gracza w top. Cos z tym open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player set {_s} to 0 loop {top::*}: set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value Edytowane 4 maja 2020 przez UnioNS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 4 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2020 (edytowane) W dniu 4.05.2020 o 20:48, UnioNS napisał: Nie działa wszystkie stony ukladaja w 1 slocie GUI Top Gorników. Czyli kazdy gracz ktory wykopie jest na slocie 1 oraz zawsze pokazuje ostatniego gracza w top. Cos z tym open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player set {_s} to 0 loop {top::*}: set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value a no zapomniałem dodać do zmiennej on break of stone: if {bloki::%player%} is set: add 1 to {bloki::%player%} else: set {bloki::%player%} to 1 every 10 minutes: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") command /top [<text>]: trigger: if {top::*} is not set: set {top::*} to createTop("bloki", 50, all offline players, "&7[INDEX]. &b[PLAYER]&7: &3[VALUE]") open chest with 6 rows named "&6Top gornikow" to player set {_s} to 0 loop {top::*}: set player's current inventory's slot {_s} to stone named loop-value add 1 to {_s} stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Top gornikow": cancel event Edytowane 5 maja 2020 przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Trokuszek_PL 4
Siemka mam skrypt na stoniarki i chciałbym aby ktoś zrobił mi skrypt na Top 50 górników w GUI. I aby było widać ile ktoś ma wykopanego stone!
Edytowane przez Trokuszek_PLOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.