19Adam97 3 Opublikowano 25 października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 października 2014 Witam. Posiadam problem z LVLami enchantu... Z dokumentacji Skripta:player' tool is a sword of sharpness: message "You have a sword of sharpness %level of sharpness of the player's tool% equipped"I to działa na wersji 2.0.2 jednak na wersji 2.1.1 i 2.1.2 nie.. Czy wie ktoś może jak to naprawić lub zna inny sposób? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 25 października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 października 2014 a jakieś błędy sa? ~ tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 25 października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 października 2014 Daj player tool is a diamond sword of sharpness 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 26 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2014 a jakieś błędy sa?~ tapatalk@Tbone - Tak, wyskakują całe błędy od Skripta (nie mogę teraz pokazać, bo nie działa mi konsola [LOLZZZ]) Daj player tool is a diamond sword of sharpness 5@DePixel - Tu nie chodzi o to... Tylko jeżeli jest to: %level of sharpness of the player's tool% to się robią błędy.. Gdy tego nie ma jest wszystko ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 26 października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 października 2014 `a daj %sharpness of tool of player% %level of sharpness of tool of player% %sharpness of player's tool% %level of sharpness of player's tool% 19Adam97 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 26 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2014 (edytowane) Jej działa!! Dzięki, like dla Ciebie ;) Jak dobrze pamiętam to 1 i 3, ale teraz nie obiecuje, bo tel xd Ps napisz do mnie na GG/Skype nupku może coś ogarniemy :P Skype: bilon1997 GG: 11749698 Pozdro 😉 Edytowane 26 października 2014 przez 19Adam97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 26 października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 października 2014 Jej działa!! Dzięki, like dla Ciebie ;)Daj edita w poście powyżej i napisz która wersja zadziałała, sam jestem ciekawy :) EDIT: Znowu nie działa... Dat troll xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 26 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 października 2014 Przykro mi, ale jednak nie działa.. Okazało się, że był Skript 2.0.2 -.- Zapraszam do dalszych pomysłów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 @refesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anemonex 125 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 A nie można tak? if player's tool is diamond sword: loop 5 times: if player's tool is enchanted with sharpness loop-number: send "twoj miecz ma enchant sharpness %loop-number%" stop loop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 Przykro mi, ale błędzik XDhttp://scr.hu/239a/qsxv0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anemonex 125 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 No to może %loop-number% ? Lub setować zmienną tymczasową do loop-number i dopiero wtedy użyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 29 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 Dalej dupa... Wątpię, że to się da na 2.1.2 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Anemonex 125 Opublikowano 29 października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 października 2014 W teorii to działa: command /teste: trigger: player' tool is a sword of sharpness: message "You have a sword of sharpness %level of sharpness of the player's tool% equipped"...ale wywala wiele błędów. Jeżeli Ci zależy, możesz zgłosić to do twórców skripta ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 19Adam97 3 Opublikowano 30 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2014 W terorii, w praktyce nie... Co do twórców: Wątpię, że coś z tym zrobią.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
19Adam97 3
Witam. Posiadam problem z LVLami enchantu...
Z dokumentacji Skripta:
player' tool is a sword of sharpness:
message "You have a sword of sharpness %level of sharpness of the player's tool% equipped"
I to działa na wersji 2.0.2 jednak na wersji 2.1.1 i 2.1.2 nie.. Czy wie ktoś może jak to naprawić lub zna inny sposób?
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi