Skocz do zawartości
  • 0

Gianty


marekqa
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command giant: trigger:  spawn giant at location of player  set max health of spawned giant to 1500  heal spawned entityon death of giant: set {_x} to integer between 1 and 3 set drops to {_x} golden apple
Edytowane przez kryxkan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command giant: trigger:  spawn giant at location of player  set max health of spawned giant to 1500  heal spawned entityon death of giant: set {_x} to integer between 1 and 3 set drops to {_x} golden apple

to musi koło mnie spawnic go? i dodał bys losowy spawn i broadcast czy coś zeby pisalo jego koordy na chacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Prosze jest 1% szansa że jak zrespi się zombie to zamieni się w gianta :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

A da sie zrobic broadcast ze "Giant zrespil sie na koordach i koordy"

EDIT:

Nie działa nawet dalem 90% i nie respi wgl 

Edytowane przez marekqa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Prosze

 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Teraz powinno działać

Nie działa ...2 errory 

'set {_x} to integer between 1 and 3' is not a boolean (yes/no) (drop.sk, line 287: set {_x} to integer between 1 and 3')

'{_x} golden apple' is not an entity type (drop.sk, line 288: set drops to {_x} golden apple')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli nie masz mobów włączonych nie będzię się nic respiło, 1% szans do rzadko, zmień sobie na 100% i powiedz czy działa

 

 

@EDIT

 

Jak to nie zadziała co wyżej napisałem to spróbuj:

 

           spawn  giant at location of zombie
 
zmienić na
 
           spawn  giant at location of spawned zombie
 
 
To jest w 5 linijce
Edytowane przez Ogorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Jeżeli nie masz mobów włączonych nie będzię się nic respiło, 1% szans do rzadko, zmień sobie na 100% i powiedz czy działa

 

 

@EDIT

 

Jak to nie zadziała co wyżej napisałem to spróbuj:

 

           spawn  giant at location of zombie
 
zmienić na
 
           spawn  giant at location of spawned zombie
 
 
To jest w 5 linijce

 

dalem 100% i nie dziala tak samo zmienilem i nie spawni tego glupiego gianta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie dziala tu masz errora : tak wiem ta nazwa xD jak cos mam w tym z 20 skryptow to ma cos do tego?

[skript] Reloading drop.sk...
'radius 10 above player' is not a region (drop.sk, line 286: loop all blocks in radius 10 above player:')
[skript] Encountered 1 error while reloading drop.sk!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Prosz, 
 

on spawn of zombie:	chance of {@szansa}%:		spawn giant at location of event-entity		set max health of spawned giant to 1500		broadcast "&7[&6&lBOSS&7] &a&lUWAGA! BOSS NA KORDACH: %event-location%"		kill event-entityon death of giant:	set {_amount} to random integer between 1 and 3	add {_amount} golden apple to drops
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Prosz, 

 

on spawn of zombie:	chance of {@szansa}%:		spawn giant at location of event-entity		set max health of spawned giant to 1500		broadcast "&7[&6&lBOSS&7] &a&lUWAGA! BOSS NA KORDACH: %event-location%"		kill event-entityon death of giant:	set {_amount} to random integer between 1 and 3	add {_amount} golden apple to drops

a jak napisz /spawnmob to zadziala? bo mi nie dziala pisze ze zespawnilo zombie ale gianta juz nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:    s : 10%on spawn of a zombie:    chance of {@s}:        kill last spawned zombie        spawn a giant at event-location        set max health of spawned giant to 1500        heal spawned giant        broadcast "&7[&6&lBOSS&7] &C&lUWAGA! &2&LGIANT &c&lNA KORDACH: &e%event-location%"on death of giant:    set {_x} to random integer between 1 and 3    drop {_x} of golden apple

Działa sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:    s : 10%on spawn of a zombie:    chance of {@s}:        kill last spawned zombie        spawn a giant at event-location        set max health of spawned giant to 1500        heal spawned giant        broadcast "&7[&6&lBOSS&7] &C&lUWAGA! &2&LGIANT &c&lNA KORDACH: &e%event-location%"on death of giant:    set {_x} to random integer between 1 and 3    drop {_x} of golden apple

Działa sprawdzałem

 

Działa ale 1500 hp a czm go bije mieczem 5/2 30min?,nie dropia te koxy, sa 2 errory zobacz:

 

'set {_x} to integer between 1 and 3' is not a boolean (yes/no) (drop.sk, line 307: set {_x} to integer between 1 and 3')

'{_x} golden apple' is not an entity type (drop.sk, line 308: set drops to {_x} golden apple')

[skript] Encountered 2 errors while reloading drop.sk!

Edytowane przez marekqa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...